شبکه‌های اجتماعی

قابلیت پنهان کردن تیک آبی به زودی برای کاربران «ایکس بلو»

یکی از مزیت‌های ایکس بلو یا همان توییتر بلو سابق که کاربران را به خرید این اشتراک ترغیب می‌کرد، دریافت تیک آبی بود که حالا امکان پنهان کردن این نشان برای کاربران فراهم شده است.

این قابلیت در حالی عرضه شد که اخیرا برخی از کاربران ایکس بلو، تمایلی نداشتند تا سایر کاربران از اینکه آنها سالانه ۸۴ دلار و یا ماهانه ۸ دلار برای دریافت این نشان پرداخت می‌کنند، مطلع شوند.

حال طبق گزارش تک‌کرانچ، این شرکت به‌تازگی صفحه پشتیبانی خود را آپدیت کرد و از اضافه شدن قابلیتی جدید برای اعضای سرویس اشتراکی خود خبر داد که بر اساس آن، کاربر می‌تواند نشان احراز هویت خود را از سایر کاربران پنهان کند.

بر این اساس، در بخش Profile Customization صفحه تنظیمات اکانت، گزینه‌ای به نام Hide Your Blue checkmark ظاهر می‌شود که با انتخاب آن، نشان آبی دیگر در پروفایل و در کنار نام کاربری نمایش داده نخواهد شد.

با این حال، شرکت ایکس یا همان توییتر سابق اعلام کرد که ممکن است کاربران برخی کشورها هنوز نتوانند از برخی از قابلیت‌های این شبکه اجتماعی استفاده کنند. البته توییتر مشخص نکرد که آیا این امکان جدید نیز شامل این موارد می‌شود یا خیر.

به هر روی، ایلان ماسک طی هفته‌های اخیر ابزارها و قابلیت‌های جدیدی را در اختیار کاربران پولی خود قرار داده که از جمله آنها می‌توان به افزایش سقف محدودیت پست‌ها به ۲۵ هزار کاراکتر اشاره کرد. همچنین محدودیت زمانی ویدیوها نیز به ۳ ساعت افزایش پیدا کرده است.

این تغییرات اغلب برای کاربران نسخه پولی یا همان ایکس بلو طراحی شده و همین مسئله باعث شده تا این پلتفرم دیگر جذابیت‌های سابق را برای کاربران نسخه رایگان این پلتفرم نداشته باشد.

این شرکت همچنین در ماه ژوئیه اعلام کرد که به زودی، کاربران نسخه رایگان این شبکه اجتماعی با محدودیت در ارسال پیام‌های دایرکت مواجه خواهند شد و پیشتر نیز محدودیت مشاهده تعداد پست‌ها برای این دسته از کاربران اعمال شده بود.

ناگفته نماند الساندرو پالوتزی، از فعالان حوزه فناوری پیشتر و در ماه مارس اعلام کرده بود که توییتر به دنبال اضافه کردن قابلیتی برای پنهان کردن نشان آبی در این پلتفرم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا