شبکه‌های اجتماعی

عرضه قابلیت ورود به تیک‌تاک از طریق فیس آیدی 

کاربرن تیک‌تاک می‌توانند از این پس، با کلید عبور (Passkey) متصل به اپل آیدی وارد اکانت تیک‌تاک خود شوند.

این یعنی دارندگان گوشی‌های آیفون قادر خواهند بود از طریق روش‌هایی چون فیس آیدی و یا تاچ آیدی، به حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی تیک‌تاک وارد شوند. از آنجایی که کلید عبور، روش لاگین امن‌تری نسبت به وارد کردن رمز عبور محسوب می‌شود، این قابلیت می‌تواند به ارتقای امنیت اطلاعات کاربران در این پلتفرم کمک کند. 

 بر اساس این گزارش، کاربران تیک‌تاک برای استفاده از قابلیت مذکور، جدیدترین نسخه از پلتفرم آی او اس را روی آیفون خود داشته باشند. همچنین گزینه iCloud Keychain نیز می‌بایست فعال باشد، چرا که اپل کلیدهای عبور را در سیستم مدیریت پسورد آن ذخیره می‌کند. افزون بر این، سیستم احراز هویت دو مرحله‌ای نیز باید برای اپل آیدی فعال باشد.

تیک‌تاک اعلام کرد که قابلیت پشتیبانی از کلید عبور طی چند روز آینده برای کاربران این اپلیکیشن در مناطقی همچون آسیا، آفریقا، استرالیا و آمریکای جنوبی عرضه خواهد شد. 

به گفته این شرکت، این امکان به تدریج برای سایر کاربران در دیگر مناطق جهان ارائه می‌شود و قابل استفاده خواهد بود. همچنین تیک‌تاک از عرضه این قابلیت برای کاربران نسخه اندروید اپلیکیشن خود نیز خبر داد و اعلام کرد که پشتیبانی از کلید عبور، به زودی به این پلتفرم نیز اضافه خواهد شد. 

برای فعال‌سازی این قابلیت، کاربران تیک‌تاک می‌بایست وارد بخش پروفایل اکانت خود (قسمت پایینی اپلیکیشن) شده و بعد از آن، وارد بخش تنظیمات و حریم خصوصی شده و در نهایت گزینه منو را انتخاب کنند. حال باید گزینه Accounts را انتخاب و روی iCloud passkey تپ کنند با مراحل راه‌اندازی قابلیت آغاز شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا