گوناگون

مشکلات و ارورهای رایج هنگام استفاده و خرید گیفت کارت ایکس باکس قانونی | Giftmax

همانطور که مطلع هستید در کشور عزیزمان ایران، به دلیل تحریم‌هایی که از طرف کمپانی سونی، مایکروسافت، استیم وجود دارد خرید گیفت کارت ps5، خرید گیفت کارت استیم، خرید جم فری فایر و سایر کش‌های بازیهای آنلاین کاربران آنلاین کنسول بازی  که از دستگاه‌های اندرویدی و اپل استفاده می‌کنند تقریبا امریست غیر ممکن. بلاک شدن حساب کاربری Google Wallet یا غیر فعال شدن اکانت iCloud  و بن شدن اکانت کنسول از مشکلاتی است که کاربرانی که بصورت مستقیم اقدام به خرید گیفت کارت می‌کنند با آن مواجه هستند. اما آیا در این شرایط راهی برای خرید ارزان و بی‌دردسر گیفت کارت وجود دارد؟

فروشگاه‌های معدودی در کشور برای خرید گیفت کارت وجود دارند که می‌توان با خیال آسوده از آنها اقدام به تهیه گیفت کارت نمود. یکی از با سابقه‌ترین و معتبرترین این فروشگاه ها، گیفت مکس (giftmax. ir) نام دارد، گیفت مکس این تضمین را به همه خریدارن میدهد که کمترین قیمت خرید گیفت کارت (خرید گیفت کارت ایکس باکس و خرید گیفت کارت آیتونز و…) را در بین تمامی سایتهای فروش گیفت کارت قانونی را بدون واسطه و مستقیم به شما کاربران ارائه دهد.

خرید گیفت کار
خرید گیفت کار

با توجه به اینکه گیفت کارتهای موجود در این فروشگاه بصورت مستقیم از نمایندگان رسمی طرف قرارداد با کمپانی اپل و گوگل، سونی، مایکروسافت، نینتندو، استیم و…  تهیه و خریداری می‌شوند دارای قیمت بسیار ارزان و مناسب هستند. البته لازم است بدانید همیشه ازران بودن به معنی معتبر بودن یک فروشگاه نیست و برای اطمینان از اعتبار یک فروشگاه آنلاین باید چندین مورد را بررسی کنید:

  • فروشگاه مورد نظر دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد
  • فروشگاه داری پروتکل امنیتی ssl است که امنیت خریدهای شما رو تضمین می‌کند.
  • فروشگاه مورد نظر دارای یک شماره ثابت- همراه و معتبر جهت پاسخگویی و پشتیبانی به سوالات خریداران باشد و همچنین پشتیبانی بدون وقفه بصورت [۷/۲۴]
  • نکته دیگر اینکه در گیفت مکس دات آر بلافاصله پس از ثبت نام و خرید یک پنل کاربری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که در آن می‌توانند گزارش، تعداد و کدهای گیفت کارت خریداری شده را مشاهده کنید.
  • همچنین چت آنلاین سایت و تیم آنلاین پشتیبانی گیفت مکس از طریق تلگرام، واتساپ به صورت تخصصی آماده پاسخگویی به سوالات کاربران، همچنین آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت و رفع مشکلات احتمالی همراه شما هستند.
گیفت مکس
گیفت مکس

قیمت ارزان گیفت کارت ها و پشتیبانی عالی از دیگر امکاناتی است که در زمینه فروش Gift Card در سایت گیفت مکس به کاربران عرضه می‌شود و همچنین مطالعه مقالاتی همچون نحوه خرید گیفت کارت, دریافت گیفت کارت رایگان, نحوه اتصال مجدد به اکانت گوگل و بسیاری مقاله جذاب دیگر در بلاگ گیفت مکس امکانپذیر است.

انواع گیفت کارت ایکس باکس و گیم‌پس

در اين وبسايت  خريد گيفت كارت ایکس باکس در گیفت مکس بصورت تحویل فوری و آنی و 100% قانونی  در مقادیر زیر موجود است:

  • خرید گیفت کارت ایکس باکس ۱ دلاری
  • خرید گیفت کارت ایکس باکس ۲ دلاری
  • گیفت کارت ایکس باکس ۳ دلاری
  • گیفت کارت ایکس باکس ۵ دلاری
  • گیفت کارت ایکس باکس ۱۰ دلاری
  • گیفت کارت ایکس باکس ۱۵ دلاری
  • گیفت کارت ایکس باکس ۲۰ دلاری
  • گیفت کارت ایکس باکس ۲۵ دلاری
  • گیفت کارت ایکس باکس ۳۰ دلاری
  • گیفت کارت ایکس باکس ۵۰ دلاری
  • گیفت کارت ایکس باکس ۶۰ دلاری
  • گیفت کارت ایکس باکس ۱۰۰ دلاری

خريد اکانت گلد ایکس باكس

  • خريد گلد ۴۸ ساعته ایکس باکس
  • خريد گلد ۱۴ روزه ایکس باکس
  • خريد گلد ۱ ماهه ایکس باکس
  • خريد گلد ۳ ماهه ایکس باکس
  • خريد گلد ۶ ماهه ایکس باکس
  • خريد گلد ۱۲ ماهه ایکس باکس

خريد EA access ایکس باكس

  • خريد EA access يك ماهه ایکس باكس
  • خريد EA access يك ساله ایکس باكس
  • خريد گیم پس game pass
  • خريد xbox game pass يك ماهه
  • خريد xbox game pass سه ماهه
  • خريد xbox game pass شش ماهه

موجود و قابل خريداری است.

ارورهای رایج گیفت کارت ایکس باکس

در صورتی که قصد دارید تا از گیفت کارت‌های مخصوص کنسول های ایکس باکس استفاده کنید، ممکن است با ارورهای مختلفی روبه‌رو شوید. ابتدا پیشنهاد می کنیم آموزش فعال سازی و استفاده از گیفت کارت ایکس باکس را مطالعه کنید و روش اصولی آن را بررسی کنید. نکته مهمی که باید بدانید این است که در این خطاها معمولا در تمامی کنسول های Xbox یکسان است. همچنین خطا یا به شکل یک کد و یا به‌صورت یک متن به شما نمایش داده می‌شود. در ادامه به بررسی هر یک از این خطاها پرداخته و توضیحات کاملی را در مورد این مشکلات به شما ارائه خواهیم کرد:

ارور Code not found. Try re-entering it. If that dosen’t work, contact the

این ارور بیانگر این است که Code not found. Try re-entering it. If that dosen’t work, contact the merchant.  کد را به درستی وارد نکرده اید و یک یا چند کارکتر کد، اشتباه وارد شده است، در این حالت کدی را که از فروشگاه دریافت کردید را یکبار بررسی نمایید، در صورتیکه مشکل از سمت شما نبود، با پشتیبانی فروشگاه تماس حاصل فرمایید.

ارور Check the instructions that came with your code. You might need to redeem it on a different web page

اگر در هنگام ردیم با ارور Check the instructions that came with your code. You might  need to redeem it on a different web page  رو به رو شدید باید کد را یا از طریق کنسول ردیم کنید و یا از طریق اپلیکشن ایکس باکس، دقت داشته باشید که کد­های دو روزه ( ۴۸ ساعته) و چهارده روزه ایکس باکس باید حتماً از اپلیکشن ایکس باکس ردیم شود و نکته دیگر اینکه حتماً موقع ردیم از IP آمریکا و یا IP کشور اکانت و گیفت کارت خود استفاده کنید.

ارور This token has expired and cannot be redeemed

در صورتی که در زمان استفاده از کد گیفت کارت با ارور This token has expired and cannot be redeemed روبه‌رو شدید، این خطا بیانگر آن است که کد وارد شده قابل استفاده نیست و نیاز است تا با پشتیبانی مجموعه‌ای که از آن گیفت کارت خریداری کردید پیام داده و موضوع را اطلاع دهید.

ارور This code wasn’t activated by the retailer

نکته مهمی که به‌منظور استفاده از گیفت کارت ایکس باکس باید به آن توجه داشته باشید این است که به‌طورکلی گیفت کارت‌های ایکس باکس به نحوی هستند که باید توسط عوامل فروش و نمایندگی‌ها فرایند فعال‌سازی و اکتیو کردن آن انجام شود. در این بین اگر گیفت کارت شما فعال نشده باشد، در زمان ردیم کردن اکانت با خطا This code wasn’t activated by the retailer. Contact the store and have them activate the card مواجه خواهید شد.

ارور This code can not be redeemed under your current membership type

از دیگر خطاهایی که ممکن است در زمان استفاده از کد گیفت کارت با آن مواجه شوید، This code can not be redeemed under your current membership type است. این خطا بیانگر آن است که گیفت کارتی که خریداری کرده‌اید از طریق حساب کاربری شما قابل استفاده نیست.

مثلاً ممکن است گیفت کارت شما تنها مخصوص کاربران عضو سرویس ایکس باکس لایو گلد باشد و اگر عضو این سرویس نباشید، نمی‌توانید از گیفت کارت استفاده کنید. برای آن که با چنین خطایی مواجه نشوید نیاز است تا در هنگام خرید گیفت کارت، نوع عضویت مورد نیاز کارت هدیه ایکس باکس را بررسی کنید.

اتصال کنسول ایکس باکس به استور مایکروسافت جهت بروز رسانی و خرید گیفت کارت آنلاین از طریق روتر یا مودم

۱- وارد تنظیمات روتر خود شوید. به طور خلاصه، باید یک مرورگر وب باز کرده و آدرس IP پنل کاربری روتر یا مودم خود را وارد بخش نوار آدرس این مرورگر کنید و کلید اینتر را بزنید. در صفحه ظاهر شده، باید نام کاربری و رمزعبور ورود به پنل روتر را بزنید تا به تنظیمات دستگاه دسترسی پیدا کنید.

۲- هنگامی که وارد پنل تنظیمات مودم یا روتر VPN خود شدید؛ دنبال برگه‌ای به نام Control Panel یا network settings بگردید. ممکن است در روتر شما این برگه به نام Network یا Basic باشد یا اینکه Settings و Network/WAN Setup نام‌گذاری شده باشد. بسته به برند هر روتر، این نام متفاوت است ولی در کل شما باید دنبال بخش تنظیمات شبکه WAN باشید.

هنکامی که تنظیمات شبکه را در پنل کاربری روتر یا مودم خود یافتید؛ وارد بخش DHCP شده و فیلدهای IP Address و Subnet Mask و Gateway Address را مطابق اطلاعاتی که از اینترنت و وی پی ان خود دارید؛ پر و بعد این تغییرات را روی روتر ذخیره کنید.

۳- در گام بعدی، باید سراغ بخش VPN تنظیمات روتر خود بروید و اطلاعات اتصال به سرویس VPN خود را وارد کنید.

۴- فراموش نکنید که پیش از خروج از پنل تنظیمات روتر، حتما همه تغییرات را ذخیره کرده و روتر را دوباره ریست کنید.

درنهایت بعد از تنظیمات ذکر شده کنسول ایکس باکس را از طریق کابل و یا وایرلس به روتر یا مودم خود وصل شید و به سادگی وبدون باگ با استور مایکروسافت بدون فیلتر و یا هر گونه عاملی وصل و بازیهای آنلاین و یا گیفت کارت ایکس باکس رو خریداری و در کنسول خود اضافه کنید.

DNS چیست؟

به زبان ساده، DNS (که در واقع مخفف Domain Name System می‌باشد.) تبدیل کننده IP‌ها و دامین‌ها به یکدیگر است. در واقع دی ان اس (DNS) لیستی می‌باشد که آی پی‌ها را که به شکل اعدادی قابل فهم برای کامپیوتر‌ها هستند، به شکل آدرس دامین‌ها که برای انسان‌ها خوانا و قابل فهم هستند نمایش می‌دهد. اتصال آی پی‌ها به دامین ها، کاری است که DNS انجام می‌دهد.

بهترین دی ان اس برای کنسول ایکس باکس

بهترین DNS برای Xbox Series S/X و Xbox One بر اساس کاربرد:

کاربرد پیشنهادی دی ان اس (DNS) DNS
اتصال به شبکه ایکس باکس لایو (Xbox Live) Primary DNS: 178.22.122.100
secondary DNS: 8.8.8.8
تجربه بهتر بازی های آنلاین Primary DNS: 78.157.42.100
78.157.42.101 :secondary DNS
دی ان اس برای بازی آنلاین ایکس باکس جدید Primary DNS: 156.154.70.1
156.154.71.1 :secondary DNS
دانلود بازی از ایکس باکس Primary DNS: 185.51.200.2
0.0.0.0 :secondary DNS
دی ان اس ایکس باکس برای بازی Primary DNS: 8.20.247.20
8.26.56.26 :secondary DNS
کاهش پینگ Primary DNS: 178.22.122.100
94.232.174.194 :secondary DNS
اتصال به سرویس ایکس باکس گیم پس (Xbox GamePass) 101.42.157.58 :Primary DNS
2.200.51.185 :secondary DNS
افزایش سرعت در بازی های آنلاین 532.63.8.717 :Primary DNS
262.84.647.7 :secondary DNS
مشاهده DNS های بیشتر

لیست بهترین دی ان اس های ایکس باکس بر اساس اینترنت:

نام شرکت اینترنت DNS
ایرانسل Primary DNS: 109.69.8.51
secondary DNS: 0.0.0.0
همراه اول Primary DNS: 208.67.220.200
208.67.222.222 :secondary DNS
مخابرات Primary DNS: 8.8.8.8
8.8.4.4 :secondary DNS
دی ان اس ایکس باکس سریع بیشتر اینترنت ها Primary DNS: 77.88.8.8
77.88.8.1 :secondary DNS
اینترنت مخابرات با MTU 1473 Primary DNS: 4.4.4.4
4.2.2.4 :secondary DNS
پارس آنلاین، شاتل، رایتل، آسیاتک و مخابرات 91.239.100.100 :Primary DNS
89.233.43.71 :secondary DNS
DNS برای ایکس باکس جدید برای بیشتر اینترنت ها
(سفارشی)
Primary DNS: 78.157.42.100
78.157.42.110 :secondary DNS

بهترین دی ان اس برای ایکس باکس جهت تجربه بازی های تحریم شده چیست؟

اگر متوجه شدید یک بازی در ایران تحریم شده است، باید دی ان اس ایکس باکس خوبی تنظیم کنید. در اینجا به برخی از این موارد اشاره می کنیم. مورد اول، دی ان اس معروف Primary DNS: 8.8.8.8 و 8.8.4.4 :secondary DNS می باشد. با همین DNS کوتاه به اکثر بازی های تحریم شده متصل می شوید. برای بازی هایی که دی ان اس قبلی پاسخ نداد، Primary DNS: 78.157.42.100 و 78.157.42.101 :secondary DNS را امتحان کنید. در صورتی که هر دو مورد پاسخ گو نبودند، بهتر است Primary DNS: 4.4.4.4 و 4.2.2.4 :secondary DNS را تنظیم کنید.

اگر هیچکدام مفید واقع نشد، سایر DNS های جدید برای ایکس باکس در دو جدول بالا را امتحان کنید.

درصورتیکه همچنان با مشکل دی ان اس مواجه بودید،  نسبه به تهیه آی پی ولید خارجی که جزء لیست تحریم شده و بن شده مایکروسافت نباشد اقدام کرده و در تنظیمات شبکه یا روتر خود آی‌پی خریداری شده را ست کنید؛ که در این صورت مشکل به طور کامل رفع و مشکلاتی مانند عدم اتصال به سرور و مشکلات آنلاین مرتفع خواهد شد.

 

با تشکر از توجه شما. امیدواریم مطالب ارائه شده در این مقاله مفید واقع شده باشد. گیفت مکس

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا