گوناگون

محبوب‌ترین برند‌های ماساژور در بازار چه برند‌هایی هستند؟

اگر می‌خواهید با محبوب‌ترین برندهای ماساژور در بازار آشنا شوید؛ در این نوشته بهترین و محبوب‌ترین آنها را با ذکر جزئیات معرفی کرده‌ایم.

بهترین و محبوب‌ترین برندهای ماساژ در سال ۲۰۲۳ کدامند؟ اگر شما هم به دنبال یافتن پاسخ این پرسش هستید؛ در این مقاله به بررسی این سوال خواهیم پرداخت. برندهای معرفی شده در این نوشته از نظر میزان محبوبیت در سراسر جهان بررسی شده و کوشیده‌ایم که تنها مواردی را معرفی کنیم که دارای محصولات با کیفیتی باشند. در پایان معرفی برندها هم درباره نحوه تشخیص یک برند خوب و قابل اعتماد در زمینه دستگاه‌های ماساژور، نکاتی را مطرح کرده‌ایم. با ما باشید با بررسی محبوب‌ترین برندهای تخصصی در حوزه دستگاه‌های ماساژور.

برند Ekrin Athletics

این شرکت در ایالات متحده مستقر است؛ و با ارائه گارانتی مادام‌العمر محبوبیت زیادی نزد مشتریان پیدا کرده است. خط مشی این شرکت با عنوان «اول مشتری» مشخص شده است و این به اولویت دادن آنها به نیازهای مشتریان اشاره دارد.

آنها اگر چه سابقه‌ای طولانی ندارند؛ اما یک برند آمریکایی هستند که صدها هزار دستگاه را تا به امروز به مشتریان خود فروخته‌اند. آنها یک برند واقعی بوده و در کاری که انجام می‌دهند بسیار خوب هستند.

آنها همچنین به‌طور تخصصی فقط بر روی ماساژورهای تفنگی تمرکز می‌کنند. ما برندهای زیادی را می‌شناسیم که با این مدل‌ها شروع کرده و سپس به سراغ چیزهای دیگر رفتند؛ اما در مورد اکرین این موضوع رخ نداده است. در واقع با وجود اینکه آنها از زمان عرضه اولین محصول خود به موفقیت‌های بزرگی دست یافته‌اند؛ همچنان فروتن و دلسوز باقی مانده‌اند.

برند Therabody

این نام تجاری جذاب، دستگاه‌هایی بسیار متنوع و با ارگونومی عالی را به شما ارائه می‌کند. البته قیمت محصولات این برند بالاست؛ هرچند پس از استفاده می‌پذیرید که ارزش مبلغ پرداختی را دارد.

نکته مهم اینکه این برند، ادامه فعالیت برند قدیمی Theragun است. بنابراین مانند گذشته می‌توان گفت قدرت زیادی در صنعت ماساژورهای ضربی دارد. صادقانه بگویم، بدون این برند و محصولات خلاقانه‌اش، احتمالا ماساژ و درمان ضربه‌ای بی‌معنی بود. البته به‌تازگی از میزان نوآوری آنها کاسته شده و محصولات جدیدی ارائه نداده‌اند؛ بنابراین پیش از تصمیم به خرید ماساژور از آنها، شاید بد نباشد به سایر برندهای هم‌قیمت یا با قیمت مناسب‌تر نیز نگاهی بیندازید.

آنها همچنین دارای اتصال بلوتوث در برخی از دستگاه‌های خود هستند. بنابراین دستگاه‌ها می‌توانند با یک برنامه از پیش تعیین شده از طریق این اتصال کار کنند. با این حال، در عمل این یک ویژگی ضروری برای یک دستگاه ماساژور نیست. هرچند برای مبتدیان بسیار عالی بوده و اگر نتوانید نحوه ماساژ را سریع یاد بگیرید، به شما کمک می‌کند.

برند Achedaway

این برند را می‌توان یک رقیب مهم و گزینه جایگزین برای برند قبلی معرفی کرد. دستگاه‌های این برند بسیار بی‌سروصدا کار می‌کنند. همچنین معمولا کیفیت سری‌های اتصال ماساژورهای تفنگی آن بسیار بالاست. اما نکته جالب این است که این محصولات قیمت‌گذاری معقولانه‌تری دارند.

در واقع Achedaway یک برند آمریکایی-چینی قابل اعتماد است؛ که محصولات مرتبط با بازتوانی جسمی را تولید می‌کنند. آنها به‌خوبی در مورد فواید و مضرات دستگاه‌های ماساژور تحقیق کرده‌اند. ما آنها را به دلایل گوناگون، شایسته قرار گرفتن در لیست بهترین‌ها می‌دانیم. چرا که آنها اولین کسانی بودند که جایگزینی با قیمت مناسب برای گران‌ترین ماساژورهای تفنگی بازار معرفی کردند. نکته جالب اینکه آن دستگاه هنوز هم به فروش رسیده و محبوبیت بالایی دارد.

فواید و مضرات دستگاه‌های ماساژور
فواید و مضرات دستگاه‌های ماساژور

برند Bob and Brad

تنوع بالای محصولات، کیفیت عالی و قیمت‌های مناسب و معقول، از مهم‌ترین ویژگی‌های این برند است.

باب شروپ و برد هاینک موسسان این برند محبوب هستند؛ که پیش از این دارای یک کانال آموزشی با همین نام در یوتیوب بودند. نکته مهم اینکه عمده محصولات این برند از طریق آمازون فروش رفته و آنها را در کمتر فروشگاه‌ حضوری خواهند یافت. به‌طور کلی دستگاه‌های آنها به بی‌صدا بودن و تا حدودی قیمت مناسب شهرت دارند.

برند Hyperice

این برند مشهور آمریکایی به عنوان یک برند ممتاز و شناخته شده که یکی از حامیان مالی لیگ NBA هم محسوب می‌شود؛ طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های ماساژ را ارائه می‌دهد. البته قیمت محصولات این برند نیز به نسبت میزان شهرت آن گران است. هرچند از نظر کیفیت می‌توان کاملا آن را در رده بالای جدول قرار داد.

این برند سال‌هاست که یک کمپین بازاریابی با تمرکز بر بهبود ورزشکاران اجرا می‌کند. در واقع ورزشکاران حرفه‌ای متعددی که در لیگ‌های ورزشی آمریکایی مشغول رقابت هستند؛ کارایی و کیفیت ماساژورهای آنها را تایید و ستایش می‌کنند. بنابراین هنگام بررسی فواید و مضرات دستگاه‌های ماساژور این برند برای ورزشکاران، وزنه با اختلاف زیاد به سمت فواید می‌رود.

اما آیا محصولات آنها ارزش پول دریافتی را دارند؟ ما شک داریم. این دستگاه‌ها گران هستند و علی‌رغم کیفیت بالا، چیز واقعا منحصربه‌فردی ارائه نمی‌دهند. در عمل نیز ما بسیاری از ماساژورهای برقی را می‌شناسیم که عملکرد مشابه و حتی بهتری دارند؛ و این در حالی است که قیمت کمتری هم دارند. با این وجود آنها یک برند عالی و تقریبا لوکس هستند.

برند Urikar

وجود مدل‌های زیاد برای انتخاب، استفاده از سیستم ماساژ گرمایشی در محصولات و قیمت مناسب، مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات این برند است. این برند ماساژورهای تفنگی بسیار مقرون‌به‌صرفه اما ساده‌ای را به فروش می‌رساند. با این حال ما هنوز برند آمریکایی دیگری را ندیده‌ایم؛ که یک ماساژور تفنگی گرم را با قیمت زیر ۱۰۰ دلار ارائه کند. البته با این قیمت‌ها، انتظار نداشته باشید که یکی از قوی‌ترین دستگاه‌های ماساژ را به‌دست آورید؛ اما قطعا در مقایسه با مبلغ پرداختی، ارزش بالایی دارد.

پیشنهاد مطالعه: در زمان استفاده از دستگاه ماساژور به چه نکاتی باید توجه کرد؟

خرید ماساژورهای برقی
خرید ماساژورهای برقی

هنگام خرید ماساژورهای برقی، به کدام برندها اعتماد نکنیم؟

آیا برندهای تولیدکننده دستگاه‌های ماساژ همگی معتبر و قابل اعتماد هستند؟ البته برندهایی که در این نوشته معرفی شدند؛ همگی سابقه و اعتبار خوبی دارند. با این حال، بهتر است از برندهای نامعتبر نیز آگاه باشید. ما در اینجا نام خاصی نمی‌آوریم؛ اما به شما خواهیم گفت که چگونه آنها را کشف کنید. در اینجا چند نکته وجود دارد.

در درجه اول برندهایی که فرآیند طراحی را کنترل نمی‌کنند. در واقع این برندها فقط تولید تکراری دارند. به عبارتی آنها کنترلی بر طراحی دستگاه نداشته و در فرآیند طراحی دخالتی ندارند. آنها آنچه را که برندهای دیگر می‌فروشند؛ با نامی متفاوت عرضه می‌کنند.

یافتن آنها کار سختی نیست. تقریبا همه آنها دستگاه‌هایی با ظاهر یک‌سان و مارک متفاوت دارند. همچنین در بیشتر موارد، وب‌سایت آنها ضعیف طراحی شده و اطلاعات تجاری کمی از خود ارائه می‌دهند. استفاده از تصاویر غیر اصل و توضیحات محصول ضعیف نیز از دیگر نشانه‌های آنهاست. همچنین به دنبال چند بررسی آنلاین از کاربران واقعی باشید. در این بررسی‌ها نیز حقایق زیادی برای شما آشکار خواهد شد.

در درجه دوم، برندهایی که بیش از حد در مورد مشخصات زیاده‌گویی می‌کنند؛ اما محصول آنها در عمل آن ویژگی‌ها را ارائه نمی‌دهد. این موضوع به‌ویژه در مورد آنهایی که دستگاه‌های بسیار ارزان می‌فروشند؛ بیشتر دیده می‌شود. در عمل آنها قول یک ماساژور لوکس و عالی را می‌دهند؛ اما یک کپی ضعیف از آن را به مشتری تحویل خواهند داد. به عنوان مثال در ماساژورهای تفنگی، تنها چند برند مشهور دارای دامنه نفوذ ۱۶ میلی‌متری هستند؛ بنابراین اگر برندی ناشناخته این وعده را می‌دهد به آن شک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا