دیجی‌کالا

طرح ویژه دیجی‌کالا مهر برای تأمین کتاب مورد نیاز کودکان و نوجوانان در مناطق کم برخوردار 

اردیبهشت همیشه بهانه‌ای است برای خرید کتاب و کتابخوانی، سر زدن به یار مهربان قدیمی و بوییدن عطر خوش کاغذها.   هر سال اردیبهشت، با برگزاری نمایشگاه کتاب افراد زیادی از شهرهای دور و نزدیک به مقصد نمایشگاه کتاب، برای سفر به تهران برنامه‌ریزی می‌کنند.

اما تجربه چنین حال و هوایی برای همه ممکن نیست. کودکان و نوجوانان زیادی در سراسر ایران فرصت حضور در نمایشگاه کتاب و یا تهیه کتاب را ندارند. سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب، بهانه‌ای است برای اهدای کتاب به مناطق کم‌برخوردار و ایجاد لذت کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان.

کتاب و کتابخوانی حق همه فرزندان ایران است، تیم مسئولیت اجتماعی دیجی‌کالا، با هدف اشاعه فرهنگ کتابخوانی قصد دارد بیش از ۶۰۰ عنوان کتاب را  به دست کودکان و نوجوانان در مناطق محروم کشور برساند و این هدف تنها با همراهی شما محقق خواهد شد.

با مراجعه به  «طرح ویژه کتاب برای همه» در وبسایت دیجی‌کالا مهر، لیستی از کتاب‌های مناسب برای کودکان و نوجوانان را مشاهده خواهید کرد. برای شرکت در این طرح می‌توانید کتاب مورد نظر خود را انتخاب و خرید خود را ثبت کنید. در پایان کتاب‌ها صرف تجهیز کتابخانه‌ها در مناطق کم برخوردار خواهد شد و کودکان و نوجوانان بسیاری در سراسر ایران از این فرصت بهره‌مند می‌شوند.

طرح ویژه دیجی‌کالا مهر برای تأمین کتاب مورد نیاز کودکان و نوجوانان در مناطق کم برخوردار  

دیجی‌کالا مهر پلتفرمی است برای خرید و اهدای کالای مورد نیاز موسسات نیکوکاری، در این پلتفرم نیازهای موسسات نمایش داده می‌شود و نیکوکاران می‌توانند کالای مورد نیاز موسسه‌های نیکوکاری و سازمان‌های مردم نهاد را تهیه و به صورت رایگان از طریق دیجی‌کالا مهر به دستشان برسانند.

دیجی‌کالا مهر با بیش از  هشتاد موسسه نیکوکاری و سازمان مردم نهاد در حوزه‌های مختلف همکاری می‌کند. این پلتفرم برای اجرای طرح نیکوکاری «کتاب برای همه» با موسسه مردم نهاد «مهر گیتی» همکاری می‌کند و قصد دارد بیش از ۶۰۰ عنوان کتاب را به منظور تجهیز کتابخانه‌ها در سراسر ایران توزیع کند. موسسه مهر گیتی در جهت ارتقای سطح فرهنگ و تجهیز کتابخانه‌های مناطق کم‌برخوردار فعالیت می‌کند و تاکنون بیش از ۳ میلیون کتاب را برای تجهیز  به این مناطق ارسال کرده است.

 این کمپین از تاریخ ۱۸ اردیبهشت شروع شده و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد. برای شرکت در این طرح از اینجا وارد شوید. علاوه‌بر کتاب، از طریق دیجی‌کالا مهر می‌توانید کالاهای مورد نیاز سایر خیریه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد را ببینید و در تامین کالای مورد نیاز آن‌ها  مشارکت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا