سرگرمیگوناگون

دانلود فیلم از نیکی دیلی

امروزه صنعت سینما و فیلم نقش فرهنگی و اجتماعی مهمی را دربرمیگیرد. با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی همگانی به اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، اشتیاق برای دیدن فیلم‌های متنوع و جذاب در مخاطبان چند برابر شده است. حتی میتوان گفت بسیاری از مردم ترجیح میدهند اوقات فراغت خود را با تماشای یک فیلم خوب به سر ببرند. خوشبختانه سایت‌هایی مانند نیکی دیلی، با امکان دسترسی آسان به انواع فیلم‌ها درصدد براوردن نیازهای مخاطبان خود در این زمینه هستند.

فیلم آواتار۲

فیلم آواتار۲: راه آب به کارگردانی و نویسندگی جیمز کامرون برای اولین بار در تاریخ ۶ دسامبر ۲۰۲۲ در لندن به نمایش درامده و پس از آن در ۱۶ دسامبر در سینماهای ایالات متحده اکران شد. ریک یافا و آماندا سیلور علاوه بر جیمز کامرون از فیلمنامه نویسان این اثر هستند. آواتار۲ برپایه ی شخصت‌ها اثر جیمز کامرون تهیه و تولید شده است. فیلمبرداری این اثر از ۱۵ اوت ۲۰۱۷ در منهتن کالیفرنیا آغاز شد و پس از سه سال فیلمبرداری سرانجام در اواخر سپتامبر ۲۰۲۰، به پایان رسید.

راسل کارپنتر مسئول فیلمبرداری بوده و مدت زمان فیلم، ۱۹۲ دقیقه است. آواتار۲ یکی از پرهزینه‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما به شمار میرود چرا که مبلغی معادل ۳۵۰ تا ۴۰۰ میلیون دلار بودجه ی ساخت آن بود. خوشبختانه این فیلم بیش از ۳/۲ میلیارد دلار در جهان فروش داشته است که به پرفروش‌ترین فیلم ۲۰۲۲ و سومین فیلم پرفروش تاریخ تبدیل شده‌است. علاوه بر آن بازخورد‌های مثبتی را از سوی بینندگان و همچنین منتقدان دریافت کرد طوری که از سوی هیئت ملی بازبینی فیلم و انستیتوی فیلم آمریکا به‌عنوان یکی از بهترین فیلم‌های ۲۰۲۲ معرفی شد. در جویز اسکار، این فیلم نامزد دریافت چهار جایزه از جمله بهترین فیلم شده و برنده ی جایزه ی بهترین جلوه‌های بصری شد.

گفته‌ها از آن حکایت دارد که قسمت سوم آواتار نیز در ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ اکران خواهد شد. در این فیلم ستارگانی هم چون سم ورثینگتون در نقش جیک سالی، سیگورنی ویور در نقش کری، استیون لانگ در نقش سرهنگ مایلز کواریچ، کیت وینسلت در نقش رونال، کلیف کرتیس در نقش تونواری و ژول دیوید مور در نقش دکتر نورم اسپلمن و بسیاری دیگر از بازیگران توانمند به ایفای نقش پرداخته اند. نیکی دیلی این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که با دانلود آواتار ۲ از تماشای این فیلم جذاب و دیدنی لذت ببرید. اما در داستان آواتار۲ خواهیم دید که سال‌ها متوالی گذشته و حالا جیک و نیتیری رئیس قبیله یخود میباشند. این بار تمرکر فیلم بر روی فرزندان‌ای دو خواهد بود که از محدوده ی خود فرا‌تر رفته و به محیط‌های مرموزی مثل محیط‌های زیرآبی و آتشفشانی این سیاره خواهند رفت…

فیلم اپوکالیپتو

اپوکالیپتو فیلمی با ژانر حماسی و آخرالزمانی محصول آمریکا بوده که به کارگردانی و تهیه کنندگی مل گیبسون تهیه شده است. نکته ی قابل توجه درباره ی این فیلم آن است که علاوه بر مل گیبسون، فرهاد صفی نیا که نویسنده‌ای با اصالت ایرانی بوده و در کودکی به آمریکا مهاجرت کرده است، نیز از نویسندگان این فیلم است. کارگردان فیلم اظهار دارد که اپوکالیپتو واژه‌ای با ریشه ی یونانی بوده که به معنای آشکارکردن میباشد. این فیلم در ۸ دسامبر ۲۰۰۶ توسط استودیو سینمایی والت دیزنی منتشر شد.

فیلم اپوکالیپتو
فیلم اپوکالیپتو

زبان اصلی فیلم، مایایی بوده و مدت زمان آن ۱۴۰ دقیقه است. هزینه ی فیلم آپوکالیپتو، ۴۰ میلیون دلار بوده و همچنین فروش گیشه ی این اثر، ۱۲۰.۶۴۵. ۳۳۷ دلار براورد شده است. بازیگرانی مانند رائول تروهی یو و رودی یانگبلاد در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. با مراجعه به نیکی دیلی به آسانی از تماشای این فیلم حماسی بهره مند شوید. در واقع فیلم داستان انقراض تمدن مایا را که به سبک انسان‌های اولیه زندگی میکردند به تصویر میکشد، این تمدن به شکلی وحشیانه به روستاهای اطراف حمله کرده و پس از کشتار و غارت باقی زنان را به اسارت میبرند تا اینکه…

 فیلم the package

فیلم the package یا به فارسی بسته، فیلمی اکشن و جنایی است که محصول ایالات متحده ی آمریکا میباشد. این فیلم به کارگردانی جسی وی جانسون و نویسندگی دریک کولستاد تهیه و تولید شده است. این فیلم برای اولین بار در ۱۵ فوریه ۲۰۱۳ منتشر شد. این درحالیت که فیلمبرداری آن تنها در ۲۰ روز در ابوتسفورد، بریتیش کلمبیا واقع در کانادا انجام شد. مدت زمان فیلم the package، حدود ۹۵ دقیقه بوده و زبان اصلی ان انگلیسی است. فروش گیشه ی این اثر امریکایی ۱.۴۹۶ دلار براورد شده است.

 فیلم the package
فیلم the package

در این فیلم استیو آستین، دولف لاندگرن، اریک کینلیزید، مایک دوپود، جان نواک، کریستن کر و درن شهلوی به ایفای نقش پرداخته اند. درصورت تمایل به تماشای این فیلم میتوانید به راحتی در نیکی دیلی به دانلود آن بپردازید. خلاصه ی داستان درباره ی مردی است که باید بسته‌ای رمزآلود را از محلی به محل دیگر منتقل کند اما در همین حین عده‌ای در تعقیب او میباشند و…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا