ارز دیجیتال

کاهش کارمزد معاملات در تمامی بازارهای نوبیتکس

کارمزد انجام معاملات در تمامی بازارهای ریالی و تتری نوبیتکس به منظور رضایت بیشتر کاربران کاهش یافته است.

با افزایش سطوح کاربری پلتفرم تبادل رمزارز نوبیتکس، مبنای محاسبه کارمزدها در این  پلتفرم، بر اساس حجم معاملات کاربران تعیین می‌شود و بنا به تعریف جدید، کارمزدها به هفت سطح تقسیم‌بندی شده‌اند.

در سطح پایه یا Regular که حجم معاملات 30 روز اخیر کاربران در این سطح، زیر 100 میلیون تومان است، کارمزد میکر یا سفارش‌گذار در معاملات 0.2 درصد و کارمزد تیکر یا سفارش‌بردار 0.25 درصد خواهد بود. در بازارهای تتری این سطح نیز، کارمزد سفارش‌گذار 0.1 درصد  و کارمزد سفارش‌بردار 0.13 درصد تعیین شده است.

اما کاربرانی که حجم معاملاتشان در یک ماه بین 100 تا 300 میلیون تومان بوده کاربران سطح VIP  یا ویژه یک محسوب می‌شوند که کارمزد معاملات آنها در بازار ریالی نوبیتکس برای سفارش‌گذار به 0.17 و برای سفارش‌بردار به 0.2 درصد کاهش یافته است. در بازار تتری نیز کارمزد این سطح برای میکر 0.095 و برای تیکر 0.12 تعیین شده است.

کاربران سطح ویژه 2 کسانی هستند که در سی روز اخیر بین 300 میلیون تا یک میلیارد تومان حجم معامله داشته‌اند. این افراد در بازار ریالی در حالت میکر(سفارش‌گذار) 0.15 درصد و در حالت تیکر(سفارش بردار) 0.19 درصد کارمزد پرداخت خواهند کرد. در بازار تتری نیز به ترتیب 0.09 و 0.11 درصد کارمزد باید از سوی این افراد در معاملات پرداخت شود.

سطح ویژه 3 کسانی هستند که بین یک تا 5 میلیارد تومان حجم معاملاتشان در یک ماه بوده و برای این دسته هم، در بازار ریالی نوبیتکس برای میکر 0.125 و برای تیکر 0.175 درصد و در بازار تتری در حالت میکر 0.08 و تیکر 0.1 درصد کارمزد در نظر گرفته شده است.

در سطح ویژه 4 که مخصوص کاربران نوبیتکس با 5 تا 20 میلیارد تومان حجم معاملات در یک ماه اخیرشان است، در بازار ریالی در حالت میکر یا سفارش‌گذار 0.1 درصد و در حالت تیکر یا سفارش‌بردار 0.155 درصد و در بازار تتری نیز به ترتیب 0.07 و 0.1 درصد کارمزد مشخص شده است.

کاربران سطح ویژه‌ ۵ نیز افرادی هستند که در 30 روز، بین 20 تا 80 میلیارد تومان حجم معامله داشته‌اند. این افراد در بازار ریالی در حالت میکر 0.09 و در حالت تیکر 0.145 درصد کارمزد پرداخت می‌کنند و در بازار تتری برای حالت میکر 0.065 و برای تیکر 0.095 درصد کارمزد می‌دهند.

اگر حجم معاملات کاربران در یک ماه آخر بیش از هشتاد میلیارد تومان باشد، جزو کاربران سطح ویژه 6 نوبیتکس محسوب می‌شوند که در بازار ریالی در حالت میکر 0.08 و حالت تیکر 0.135 درصد و در بازار تتری 0.06 و 0.09 درصد، کارمزد از معاملاتشان کسر می‌شود.

به این ترتیب با افزایش سطوح کاربری کاربران نوبیتکس، هر چه حجم معاملات کاربران بالاتر باشد، کارمزد معاملاتی کمتری از آنها در سطوح مختلف دریافت می‌شود. بخشی از این کارمزدها با توجه به نوع کوین و شبکه آن، کارمزد مربوط به شبکه است که ارتباطی با پلتفرم ندارد.

نوبیتکس با بیش از چهار و نیم میلیون کاربر ایرانی، نخستین پلتفرم تبادل رمزارز در ایران است که برای خرید تتر، بیت‌کوین، اتریوم، دوج کوین و سایر ارزهای دیجیتال می‌توانید در آن ثبت نام کنید.

نوشته های مشابه

‫14 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا