موبایل

خرید گوشی نوکیا، انتخابی مقرون به‌صرفه

گوشی‌های نوکیا از دیرباز در بین کاربران و علاقه مندان به تکنولوژی بسیار محبوب بوده است. به همین دلیل توضیحاتی را فراهم آوریم تا اگر قصد خرید گوشی نوکیا دارید، اطلاعات کافی داشته باشید تا خریدی خوب را تجربه کنید. این کمپانی فنلاندی در سال‌های گذشته با اختلاف زیادی نسبت به سایر برندها توانست بازار تکنولوژی را به دست بگیرد. با این حال با رشد تکنولوژی و پیشرفت روز افزون آن تولیدات سایر کمپانی‌ها تغییر کرد و سبب شد تا محصولات این برند اندکی کمرنگ شود؛ با این وجود اطمینان داریم که گوشی نوکیا همواره از محبوبیت بالایی در بین کاربران برخوردار است. خوشبختانه این عقب نشینی زیاد طول نکشید وبرند نوکیا دوباره به دنیای تکنولوژی بازگشت. ازاین‌رو امروزه شاهد تولیداتی مقرون به صرفه و با کیفیت از سمت این کمپانی هستیم که سبب شده تا کاربران به خرید گوشی نوکیا ترغیب شوند. شما با پرداخت هزینه‌ای نه چندان بالا می‌توانید به خرید گوشی نوکیا اقدام کنید؛ زیرا قیمت گوشی‌های نوکیا بسیار مناسب است. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعاتی در خصوص این برند و فعالیت‌هایش را در اختیارتان قرار دهیم.

معرفی برند نوکیا

ما در این بخش تصمیم گرفتیم برای علاقه مندان به خرید گوشی نوکیا توضیحاتی را در خصوص این کمپانی و سر گذشت آن بیاورم تا بتوانند با آگاهی کافی به خرید گوشی نوکیا بپردازند. برند نوکیا در کشور فنلاند متولد شد و بیش از ۱۵۰ سال عمر دارد. این برند در سال ۲۰۰۷ با شکست مواجه شد؛ به گونه‌ای که توانست درس عبرتی برای سایر برندها نیز باشد. در سال ۱۹۹۲ برند نوکیا اولین تلفن هوشمند با فناوری GSM را عرضه کرد که توسط نخست وزیر فنلاند مورد تست قرار گرفت و اولین برقراری تماس با آن صورت گرفت که همین موضوع هم سروصدای زیادی به پا کرد و کاربران زیادی را به خرید گوشی نوکیا سوق داد. این کمپانی کهنه کار در سال ۱۹۹۸ از کمپانی موتورولا پیشی گرفت و توانست به اولین تولید کننده گوشی موبایل تبدیل شود و نزدیک به ۱۰۰ میلیون گوشی را به بازار عرضه کرده است. اگر قصد خرید گوشی نوکیا را دارید، توصیه می‌کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا پس از اطلاع از قیمت گوشی و دانستن درباره خصوصیات آن بتوانید خریدی خوب داشته باشید. این برند بیشتر سعی داشته تا گوشی‌های میان رده و پایین رده را تولید و عرضه کند. بدین ترتیب اگر به دنبال خرید گوشی ارزان هستید، گوشی‌های کمپانی نوکیا یکی از بهترین انتخاب‌ها می‌باشد. گوشی‌های نوکیا با توجه به تجربه‌ای که انتظار می‌رود به X، G، C و سایر دسته بندی می‌شود که کاربران را به خرید گوشی ارزان و با کیفیت ترغیب می‌کند.

خرید گوشی نوکیا سری G

این سری رقابت بالایی با گوشی‌های موجود در بازار دارد. به ویژه در زمانی که کاربران به دنبال گوشی‌هایی با مشخصات عالی و قیمت مناسب هستند سری G خود نمایی می‌کند. این سری از گوشی‌های ارزان قیمت نوکیا دارای دوربین‌هایی با پیکسل بالا و با کیفیت هستند. بدین ترتیب برای خرید کاربران علاقه مند به عکاسی بسیار مناسب است. عمر باتری از دیگر نقاط قوت سری G می‌باشد که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید با پرداخت هزینه‌ای نه چندان زیاد از قابلیت‌های گوشی خود برای طولانی مدت بهره‌مند شوید. علاوه بر این گوشی‌های هوشمند سری G با سیستم عامل ۲ ساله و به روزرسانی ۳ ساله عرضه می‌شوند که میزان زمان استفاده از گوشی به خوبی افزایش می‌یابد.

خرید گوشی نوکیا سری G
خرید گوشی نوکیا سری G

خرید گوشی نوکیا سری X

نوکیا سری X در این دسته بندی جایگاه ویژه و برتری دارد. این سری نقش پرچمداران کمپانی نوکیا را دارد. به عنوان مثال نوکیا X۱۰ و نوکیا X۲۰ نشان می‌دهد که چنان‌چه از نظر پردازنده خیلی قوی نباشند؛ با این حال دوربین‌ها و نمایشگرهای قدرتمندی نیز دارند که از نقاط قوت این سری به حساب می‌آید. دوربین‌ها مجهز به اپتیک زایس هستند و انتظار داریم که نمایشگردر نظر گرفته شده برای گوشی‌های نوکیا در سری X از کیفیت بالایی برخوردار باشد. علاوه بر این تلاش خود را کرده است تا قوی‌ترین سیستم نرم افزاری را در گوشی‌های سری X به نمایش بگذارد که سبب شده تا کاربران زیادی نسبت به خرید گوشی نوکیا سری X ترغیب شوند. تلفن‌های هوشمند نوکیا سری X همچنین از طول عمر بالای باتری برخوردار هستند و تا سه سال از به روز رسانی امنیتی پشتیبانی می‌کند.

خرید گوشی نوکیا سری C

گوشی‌های نوکیا سری C جزو آن دسته از گوشی‌های هوشمند است که بسیار قیمت مناسب می‌باشند. بنابراین اگر قصد خرید گوشی ارزان دارید، بدانید که سری C از کمپانی نوکیا یک انتخاب ایده‌آل برای شما می‌باشد. از نقاط قوت گوشی‌ها در این سری می‌توان به عمر طولانی باتری و به روز رسانی امنیتی تا دو سال اشاره کرد. متاسفانه هیچ ارتقایی برای سیستم عامل در نظر گرفته نشده است.

در مجموع تمام این سری‌ها از قیمت مناسبی برخوردار می‌باشند و برای کاربران علاقه مند به خرید گوشی ارزان انتخابی مناسب است. البته در نظر داشته باشید که بهتر است انتظارات خود را از گوشی‌های برند نوکیا پایین بیاورید.

بهترین گوشی دکمه‌ای کمپانی نوکیا

بهترین گوشی دکمه‌ای کمپانی نوکیا
بهترین گوشی دکمه‌ای کمپانی نوکیا

کمپانی نوکیا از دیرباز با فروش گوشی‌های دکمه‌ای در بین کاربران محبوب شد؛ به همین دلیل بسیاری از کاربران این برند فنلاندی را با گوشی‌های دکمه‌ای موجود در بازار می‌شناسند. این گوشی‌ها بسیار ساده هستند و از قیمت به مراتب پایین‌تری نسبت به گوشی‌های ساده برخوردار می‌باشند. به همین دلیل برای کاربرانی که قصد پرداخت هزینه زیاد ندارند بسیار مناسب است. همچنین برخی از کاربران که در مشاغل سخت فعالیت دارند نگران آسیب دیدن گوشی‌های هوشمند می‌باشند و امکان کار کردن با آن‌ها نیز ندارند؛ بدین ترتیب خرید گوشی ساده نوکیا را انتخاب می‌کنند که در لیست گوشی ارزان نیز جایگاه خوبی دارد. این مدل گوشی‌ها از کمپانی نوکیا از مقاومت بالایی برخوردار هستند و طول عمر باتری آنها فوق العاده است. همین دو تا عامل سبب شده تا کاربران به عنوان گوشی دوم هم به این مدل‌های کوچک با حمل آسان نگاه کنند.

گوشی‌های دکمه‌ای انواع زیادی دارند که شما می‌توانید بسته به میزان و نوع فعالیتتان بهترین را انتخاب نمایید. لازم است بدانید که قیمت تمامی آن‌ها مناسب و ارزان است.

فروشگاه اینترنتی مبیت

فروشگاه اینترنتی مبیت یکی از معتبرترین سایت‌ها در زمینه فروش گوشی موبایل می‌باشد که در گذشته به صورت حضوری به فروش محصولات خود پرداخته و با گذشت زمان فعالیت خود را به صورت آنلاین نیز ادامه داده است. این فروشگاه تلاش خود را کرده تا محصولاتی را با قیمت مناسب عرضه کند. بدین ترتیب قیمت گوشی نوکیا در مقایسه با سایر پلتفرم‌های فعال در این زمینه بسیار مناسب‌تر می‌باشد. فروشگاه اینترنتی مبیت با استفاده از تجربیات خود در طول این سال‌ها تلاش کرده تا کم و کاستی‌ها را مرتفع سازد و تجربه جذابی را به هنگام خرید برای شما فراهم آورد. همچنین تلاش کرده تا کالاهایی با گارانتی و ضمانت نامه معتبر را موجود کند تا نه تنها اعتماد شما را جلب کند بلکه از خرید خود رضایت کامل را داشته باشید و در صورت بروز آسیب بتوانید پیگیری‌های لازم را اجرایی کنید.

فروشگاه اینترنتی مبیت این امکان را برای همکاران عزیز ما در سرتاسر کشور فراهم ساخته تا به خرید گوشی نوکیا در تعداد بالا بصورت آنلاین بپردازند و هزینه آن را در چند مرحله تصویه کنند که ویژگی بسیار حائز اهمیتی محسوب می‌شود. علاوه بر این می‌توانید محصولات خریداری شده را به چند طریق دریافت کنید.

ما در طول سالیان کار متوجه اهیمت این موضوع شده‌ایم که کاربران به دلیل بدقولی‌ها در ارسال و نگرانی بابت تاخیر در ارسال، به خرید آنلاین تن نمی‌دهند. با این حال ما در مبیت چندین راه ارتباطی مانند پست و تیپاکس را برای شما خریداران محترم در نظر گرفتیم تا بتوانید راه ارسال مرسوله خود را انتخاب کنید. فروشگاه اینترنتی مبیت تمام سعی خود را کرده است تا شما خریدی جذاب را تجربه کنید و رضایت کامل را از محصول و قیمت آن داشته باشید. هر محصول موجود در سایت مبیت دارای نقد و بررسی‌های کاملی براساس منابع معتبر می‌باشد که سبب شده تا کاربران بتوانند پس از مطالعه تصمیم و انتخابی درست داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا