اینترنت

۱۰ بهترین سایت‌های برتر ایران (+پرطرفدارها)

طراحی سایت یکی از حرفه‌های بسیار جذاب و لذت بخش است که می‌توان از طریق آن به درآمد قابل توجهی رسید. راه اندازی یک سایت برتر حرفه‌ای که بهترین باشد تاثیر زیادی در رشد کسب و کارهای اینترنتی دارد و می‌توان از این طریق تعامل بیشتری با کاربران و مخاطبین هدف برقرار کرد. البته تمامی سایت‌های طراحی شده از استانداردهای لازم برخوردار نیستند و تنها برخی از آن‌ها می‌توانند به رتبه‌های برتر گوگل دست پیدا کنند. احتمالا آشنایی با بهترین طراحی سایت‌های ایران برای علاقمندان به دنیای وب موضوع هیجان‌انگیزی است. در ادامه با ما همراه باشید تا با خصوصیات ویژه این سایت‌ها بیشتر آشنا شویم.

طراحی سایت کاسپید

طراحی سایت کاسپید فعالیت خود را بصورت کاملا حرفه ای و تخصصی از سال ۱۳۷۸شروع نمود و در طی این سالها همواره یکی از معتبرترین شرکتهای پیشرو در این حوزه بوده است. طراحی سایت و بهینه سازی سایت در جهت توسعه کسب و کارها از طریق اینترنت جزو فعالیت های اصلی کاسپید می باشد و در حال حاضر نیز طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی اپلیکیشن موبایل را در خدمات خود قرار داده است. کاسپید با ایجاد تیم های تخصصی طراحی وب سایت در زمینه های آنالیز، گرافیک و برنامه نویسی اختصاصی و تجارب انجام انواع پروژه های وب در زمینه های مختلف کسب و کار و حضور مستمر سالانه در همایش های برتر بین المللی همواره تلاش کرده است تا دانش و تکنولوژی روز دنیا را در اختیار مشتریان و شرکای تجاری خود قرار دهد و با طراحی حرفه ای سایت و رعایت کلیه استانداردهای سئو و افزایش ترافیک همواره مزیت رقابتی مشتریان خود را نسبت به رقبایشان در ایران ارتقاء داده باشد. فهرست مشتریان و برترین برندهای ایران که سایت آنها توسط کاسپید طراحی شده است، مهر تاییدی بر توانمندی و تعهد به رسالت های تعریف شده ما در ارایه خدمات می باشد.

بهترین طراحی سایت های ایران

در دنیایی که همه به نوعی می‌خواهند در فضای کسب و کار اینترنتی فعالیتی داشته باشند، رقابت تنگاتنگ و سخت می‌شود. اینجاست که حرفه‌ای بودن، تخصص و مهارت کار در فضای اینترنت می‌تواند ما را چندین پله از دیگر رقبا جلو بیندازد. سایت‌های زیادی هستند که در زمینه‌های مختلف راه اندازی شده‌اند. سایت‌های ورزشی، خبری، آموزشی، فروشگاهی و… هر کدام از این سایت‌ها نیز خدمات و محصولات خود را به شکلی خاص به مشتریان ارائه می‌کنند.

بهترین طراحی سایت های ایران
بهترین طراحی سایت های ایران

اما در این میان تنها برخی از سایت‌ها هستند که به عنوان تاپ‌ترین سایت‌ها شناخته می‌شوند. شما با یک بررسی کامل می‌توانید به تفاوت‌های میان سایت‌های معتبر و مطرح و دیگر سایت‌های متفرقه پی ببرید. طراحانی که موفق به راه اندازی سایت‌های خاص می‌شوند، در کار خود از هیچ جزئیاتی چشم پوشی نمی‌کنند و در تمام مراحل طراحی از بهترین امکانات و روش‌ها استفاده می‌کنند. اما بهترین طراحی سایت‌های ایران دارای چه ویژگی‌ها و امکاناتی هستند که آن‌ها را نسبت به دیگر سایت‌ها متمایز کرده است؟ در ادامه با این ویژگی‌ها آشنا می‌شویم.

طراحی خاص المان‌ها

یک سایت حرفه‌ای که موفق به کسب رتبه برتر در گوگل شده، در طراحی المان‌ها و استفاده از آن‌ها بسیار متفاوت عمل می‌کند. انتخاب المان، چینش المان، رنگ‌بندی و طراحی آن‌ به صورتی کاملا حرفه‌ای انجام می‌شود. از آن جایی که مولفه‌های بصری تاثیر زیادی در جذب اولیه مخاطب دارند، استفاده از المان‌های جذاب در این سایت‌ها باعث می‌شود تا کاربران بیشتری به سمت این سایت‌ها روانه شوند. بنابراین افراد از گروه‌های سنی مختلف به سرعت با سایت مورد نظر ارتباط برقرار کرده و تشویق شده تا به بخش‌های دیگر سایت نیز سر بزنند.

اصالت و بقای سایت

فکر می‌کنید چه چیزی در یک سایت باعث اصالت و بقای آن می‌شود؟ چه فاکتوری در یک سایت می‌تواند عامل ماندگاری آن در ذهن مخاطبین شود؟ سایت‌های زیادی هستند که تنها بعد از مدت کوتاهی فعالیت از دایره رقابت خارج شده و به فراموشی سپرده می‌شوند. راز بقای یک سایت حرفه‌ای، تلاش مستمر و مداوم و بروز بودن آن است. اینکه تحت هیچ شرایطی فعالیت خود را متوقف نکرده و به طور جدی در جهت رشد و بقا حرکت کند.

در این خصوص داشتن یک رابط کاربری آسان و راحت نیز می‌تواند در جهت حفظ مشتریان بسیار تاثیرگذار باشد. اگر لیستی از بهترین طراحی سایت‌های ایران در دست داشته باشید، می‌توانید به خوبی این مورد را در تمامی آن‌ها مشاهده کنید. رابط کاربری آسان که باعث می‌شود تا هیچ همتا و رقیبی در حرفه خود نداشته باشید. یک سایت با اصالت، ساختار اصیل و برند خود را تحت هر شرایطی حفظ می‌کند. به مخاطبین اجازه می‌دهد تا از تمامی خدمات و امکانات به نحوی شایسته استفاده کنند. دسته‌بندی اصولی و کاملا تفکیک شده برای محصولات و خدمات خود دارد و هدف خود را از ارائه خدمات به خوبی مشخص کرده است.

استفاده از بهترین گرافیک

قطعا در زمینه طراحی گرافیک، میان بهترین سایت‌های ایران تفاوت‌های فاحشی با سایت‌های معمولی وجود دارد. وقتی وارد این سایت‌ها می‌شوید به سرعت به کیفیت بالای ساختارهای گرافیکی آن پی می‌برید. در این سایت‌ها استفاده از رنگ‌بندی‌های متنوع تنها کاربرد معمول را ندارد و در واقع پشت هر تصویر و طراحی، هدفی نهفته است. از جمله امکانات خاص این سایت‌ها می‌توان به استفاده از طراحی‌های گرافیکی سه بعدی، استفاده هوشمندانه از رنگ‌ها و محتواهای ویدئویی بسیار خاص و جذاب اشاره کرد.

تطابق با نیاز کاربران

بهینه بودن سایت از نظر الگوریتم‌های گوگل، تنها یک بخش ماجراست و بخش مهم دیگر آن، هماهنگی سایت با نیازهای مشتریان است. گاهی آنچنان غرق در مفاهیم سئو و الگوریتم‌های گوگل می‌شویم که نیاز مخاطب را به عنوان اولویت در کار فراموش می‌کنیم. این مسئله قطعا عواقب بدی برای سایت خواهد داشت. بهترین سایت‌های ایران در تلاشند تا خدمات خود را به شکلی جذاب، حرفه‌ای و خاص به مشتریان ارائه کنند.

کاربران پس از ورود به این سایت‌ها علاوه بر لذت بردن از تصاویر و محتواهای ویدئویی، می‌توانند خدمات مورد نظر خود را به طور کامل دریافت کنند. سرعت بالای کار با سایت، رزولوشن قوی، دسته‌بندی اصولی محصولات و… از جمله خدماتی هستند که باعث می‌شوند یک سایت بتواند به سرعت به نیاز کاربران پاسخ دهد.

محتوای خلاقانه

قطعا یک سایت بعد از جذب مخاطب می‌بایست این توانمندی را داشته باشد که کاربران را برای مدتی هم که شده در صفحه خود نگه دارد. محتوای خلاقانه یکی از مهم‌ترین نکاتی است که سایت‌های برتر به آن توجه ویژه دارند. این سایت‌ها برای تولید محتوای حرفه‌ای ارزش زیادی قائل هستند و اصولا موضوعات را به شکلی بیان می‌کنند که مخاطبین بیشترین ارتباط را با آن‌ها برقرار کنند. این ارتباط سازنده است که کاربر را به مشتری ثابت و وفادار تبدیل می‌کند. محتوای انتخاب شده برای سایت‌های برتر دارای ویژگی‌های خاصی است که در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • محتوا کاملا هدفمند است. به گونه‌ای که بدون هدر دادن وقت مشتری، نیاز او را به طور کامل برطرف می‌کند و آن چه را که خواننده می‌خواهد در اختیار او قرار می‌دهد.
  • محتوا کاملا یونیک و منحصر به فرد است. مهم نیست لحن نوشتن محتوا رسمی باشد یا صمیمانه. هدف این است که این محتوا یونیک و منحصر به فرد باشد. موضوعی که می‌توان آن را در سایت‌های معتبر و مطرح به خوبی مشاهده کرد. محتوای یونیک را تنها می‌توانید در این سایت‌ها پیدا کنید که برای انتخاب آن‌ زمان و انرژی زیادی صرف شده است.
  • محتوای باکیفیت. این محتوا اصولا کوتاه، مختصر و مفید انتخاب می‌شود. یعنی بدون صرف زمان زیاد می‌توان به موضوع و هدف اصلی محتوا پی برد.

عناصر طراحی وبسایت

به نقل از سرپ لنسر هنگام طراحی یک وب سایت، مهم است که هم ظاهر و هم عملکرد وب سایت را در نظر بگیرید. ترکیب این عناصر باعث استفاده بیشتر کاربران و عملکرد کلی وبسایت میشود. قابلیت استفاده از سایت شما یعنی از عناصری مانند رابط کاربری آسان برای پیمایش، استفاده مناسب از گرافیک و تصاویر، متن ساده نوشته شده و طرح رنگی مناسب استفاده کنید. عملکرد سایت شما به سرعت، رتبه بندی، قابلیت جستجو و توانایی جذب مخاطبان بیشنر نیز اشاره دارد.

عناصر طراحی وبسایت
عناصر طراحی وبسایت

عناصر بصری

در اینجا مروری سریع از عناصری است که باید در طراحی سایت خود در نظر بگیرید تا مطمئن شوید همه چیز به خوبی با هم کار میکند. هر بخش نکات و ترفندهایی را برای کمک به شما در شروع فرآنید طراحی ارائه میکند.

فونت

فونتی را انتخاب کنید که طرح کلی شما را تکمیل کند. فونت باید با طرح رنگ، گرافیک و تصاویر چفت شود و حس کلی وب سایت شما را تقویت کند. ایران سنس از پرکاربردترین فونتها در ایران به شمار میرود.

رنگ

رنگ ها یکی از مهم ترین عناصری هستند که در طراحی سایت باید در نظر گرفته شوند. به خاطر داشته باشید که تصورات غلط زیادی در مورد روانشناسی رنگ ها وجود دارد. مهمتر از همه بر روی رنگ هایی تمرکز کنید که طراحی کلی و حس وب سایت شما را تکمیل میکنند. پالت رنگی خود را با برند خود و پیام هایی که میخواهید به مخاطبان خود منتقل کنید هماهنگ کنید.

چیدمان

مدلی که تصمیم میگیرید محتوای خود را چیدمان کنید. تأثیر زیادی بر قابلیت استفاده و عملکرد سایت شما خواهد داشت. هیچ قاعده خاصی برای انتخاب چیدمان وجود ندارد. با این حال، برخی از اصول کلیدی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که نیازهای مخاطبان هدف خود را در نظر گرفته اید و از طرح بندی مناسب استفاده میکنید..

طراحی سایت تهران

به نقل از کاسپید طراحی سایت تهران از این جهت حائز اهمیت می‌باشد که بسیاری از شرکت‌های ایران در پایتخت مستقر می‌باشند و یا دارای دفتر مرکزی هستند و تهران مهم ترین و بزرگ ترین قطب تجاری ایران است. لذا ارائه خدمات طراحی سایت در تهران به این شرکتها اهمیت ویژه ای دارد و کاسپید این آمادگی را دارد تا قبل از عقد قرارداد و شروع به طراحی وب ‌سایت با برگزاری جلسات حضوری و ارائه مشاوره های رایگان و انتقال تجارب خود در این زمینه بتواند بهترین خدمات را به شما ارائه نماید. همچنین در طول اجرای پروژه و در هر فاز اجرایی پروژه با دریافت و اعمال نقطه نظرات شما، طراحی و بهینه سازی سایت را به بهترین شکل ممکن اجرایی نماید.

شرکت کاسپید با استقرار دفتر مرکزی خود در تهران و با اتکا به نیروهای متخصص خود در زمینه های تحلیل و آنالیز وب سایت، گرافیک سایت، برنامه نویسی وب و طراحی اپلیکیشن موبایل آماده ارائه مشاوره های رایگان در خصوص طراحی و بهینه سازی سایت شما می‌باشد و پس از تکمیل مرحل اجرایی با ارایه خدمات مشاوره ای و پشتیبانی می تواند همواره بهترین جایگاه را در کسب بازاریابی اینترنتی برای شما رقم بزند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا