تپسی

فروش بهمن تپسی رکورد فروش سال ۱۴۰۱ را زد

آی‌تی ایران: گزارش منتشر شده فعالیت تپسی روی کدال نشان می‌دهد که فروش این شرکت در بهمن ماه توانسته رکورد ماه قبل خود را بشکند و تپسی ۱۳ درصد در بهمن ماه نسبت به دی ماه رشد درآمدی داشته است. همچنین درآمد عملیاتی بهمن ماه این شرکت ۴۶ درصد نسبت به میانگین ۱۰ ماهه گذشته رشد داشته است.

گزارش فعالیت ماهانه بهمن سال ۱۴۰۱ شرکت پیشگامان فناوری و دانش آرامیس با نماد تپسی روی کدال مشخص می‌کند که در یک ماه گذشته این شرکت به درآمتد ۶۹.۸ میلیارد تومان رسیده است. این رقم در دی ماه و آذر ماه حدود ۶۲ میلیارد تومان گزارش شده بود.
درآمد این تاکسی اینترنتی در بهمن ماه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۴۲ درصد رشد داشته و نسبت به میانگین ۱۰ ماه قبل نیز افزایش ۴۶ درصدی از خود نشان می‌هد.

کمیسیون دریافتی از سفیران نیز در بهمن‌ماه ۶۷.۲ میلیارد تومان بروآورد شده است. این رقم در مقایسه با ماه گذشته ۱۳ درصد افزایش نشان می‌دهد.

از سوی دیگر درآمدهای تپسی از بخش سرویس تلفنی نزدیک به ۲ میلیارد تومان، از سوء‌پیشینه سفیران ۱۹۸میلیون تومان، ، از جریمه سفیران متخلف ۶۰ میلیون تومان و ۱۲۳ میلیون تومان از سایر حوزه‌ها درآمد به دست آورده است.

طبق آمار و اطلاعات کدال، تا این لحظه تپسی نزدیک ۵۴۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ درآمد داشته که نسبت به سال قبل ۲ برابر افزایش داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا