بازی

فروش اکانت کلش رویال خود را به ویجی استور بسپارید

شرکت سوپرسل به عنوان یکی از موفق ترین شرکت های بازی شناخته می ‌شود که در بازی ‌های ویدیویی همیشه پیشرو و و پیش قدم بوده است. این شرکت اقدام به تولید یک بازی استراتژی به نام کلش رویال کرد. کلش رویال طرفداران بسیار زیادی دارد و با سرعت بالا معروف شد. در واقع این بازی غالبا نیازمند صرف پول و هزینه زیادی است؛ به طوری که نفر اول کلش آف کلنز ایران در سال ۱۳۹۴ حدود ۷۰ میلیون تومان خرج این بازی کرده است. شایان ذکر است قوی ترین گیمرها و بازیکنان بازی معمولاً عرب ها هستند زیرا به دلیل ثروت زیادی که دارند، می توانند هزینه های این بازی را متقبل شوند. چنانچه قصد فروش اکانت خود را داشته باشید نیاز است تا پس از رسیدن به مراحل بالا، فروش اکانت کلش رویال خود را به ویجی استور بسپارید.

بازی کلش رویال

کلش رویال در واقع یک بازی استراتژیک محسوب می ‌شود که معمولاً با دو بازیکن صورت خواهد گرفت که هر کدام از این دو بازیکن یک برج پادشاه و دو برج شاهدخت دارند و دارای یک تا سه تاج هستند. در ابتدای بازی هر شخص باید ۸ کارت مختلف را انتخاب کند که هر کدام از این کارت ها دارای نیروی مخصوصی هستند و میزان قدرت و جان بازیکن را مشخص می کنند. بازیکنی که استراتژی بهتر داشته باشد، می تواند به مراحل بالاتر این بازی حرکت کند.

برنده در انتهای بازی یک صندوق به دست می آورد که به واسطه جعبه ها صاحب کارت های مختلف و گوناگونی خواهد شد. هر چه تعداد کارت های یک نیرو بیشتر باشد، امکان ارتقاء آن نیز افزایش پیدا می کند. به دلیل اینکه این بازی یک بازی وقت گیر است، فروش اکانت کلش رویال توسط سایت ویجی استور انجام می شود و شما می توانید بدون صرف وقت زیاد اقدام به خرید اکانت کنید.

بازی کلش رویال
بازی کلش رویال

معمولاً چه کسانی اقدام به فروش اکانت های کلش رویال می کنند؟

فروشندگان این اکانت ها اکثراً به دو دسته کلی تقسیم بندی می شوند. دسته اول افرادی هستند که به واسطه سرگرم شدن بازی را شروع کرده اند ولی به مرور زمان به این بازی وابسته شدند. برخی دیگر از افراد به دلیل تمایل زیادی که به بازی های کامپیوتری دارند، به سمت این بازی ها کشیده می شوند. در این بازی بسیاری از افراد به منظور برگرداندن و تامین برخی از هزینه هایی که در آن انجام داده اند اقدام به فروش اکانت خود می کنند.

برخی از فروشندگان اکانت کلش رویال به منظور برگرداندن هزینه های خود در بازی اقدام به فروش نمی کنند بلکه فقط می خواهند تا اکانتشان در بازی ادامه داشته باشد. به بیان دیگر قصد دارند تا اکانتشان در بازی زنده بماند. به طور کلی می توان گفت این گونه افراد نمی خواهند انرژی و پولی که صرفه بازی کرده ‌اند یک شبه از رده خارج شود. اگر شما نیز از این دسته افراد هستید، می توانید فروش اکانت کلش رویال خود را به ویجی استور بسپارید.

معمولاً چه کسانی اقدام به فروش اکانت های کلش رویال می کنند؟
معمولاً چه کسانی اقدام به فروش اکانت های کلش رویال می کنند؟

چگونه می توان اقدام به فروش اکانت کلش رویال کرد؟

برای فروش اکانت کلش رویال می توانید از سایت هایی که به این منظور تعبیه و طراحی شده اند استفاده کنید تا همه فروشندگان در امر فروش و هم به خریداران کمک شایانی نمایید. این سایت ها اطلاعات کامل و دقیقی را در رابطه با اکانت قابل فروش عرضه می کنند. خریداران می توانند مشخصات اکانت را با دقت مطالعه کرده و با در نظر گرفتن نیاز و خواسته خود اکانت مناسب را خریداری نمایند.

ویژگی های یک اکانتی که قابل فروش است

اکانتی قابلیت فروش دارد که از لول و همچنین سطح بالایی برخوردار باشد. به طور کلی می‌ توان گفت که اکانت های سطح پایین طرفداران چندانی ندارند و به راحتی خرید و فروش نمی شوند. در واقع این اکانت ها را بسیاری از افراد می توانند به راحتی در سطح های پایین کسب کنند و نیازی به خرید آن ها نیست. شایان ذکر است که فروشنده باید اطلاعات کامل و دقیقی را از آیدی، رمز عبور اکانت بازی و همچنین آدرس صحیح آن منتشر نمایند تا خریدار بتواند به وسیله این اطلاعات به اکانت دسترسی داشته باشد. تحویل رمز و آیدی ایمیل به منظور اطمینان از اینکه فروشنده نتواند اطلاعات اکانت خود را پس از فروش تغییر دهد، بسیار مهم و حائز اهمیت است.

ویژگی یک سایت معتبر خرید و فروش اکانت کلش رویال

یکی از مهم ترین موضوعاتی که در رابطه با فروش اکانت کلش رویال وجود دارد این است که باید از سایت های معتبر و قانونی اقدام به خرید و فروش اکانت های خود کنید. در این سایت ها می توانید نماد اعتماد الکترونیکی و همچنین درگاه پرداخت امن را مشاهده نمایید. اگر از سایت های غیر معتبر به منظور خرید و فروش اکانت کلش رویال استفاده کنید، احتمال کلاهبرداری وجود دارد.

کلام پایانی

بازی کلش رویال یک بازی استراتژیکی به شمار می آید که در حال حاضر طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر دنیا دارد. سایت های بسیار زیادی برای خرید و فروش اکانت کلش رویال وجود دارند اما پیشنهاد می ‌شود تا با کمی تحقیق و پرس و جو اقدام به انجام این امر به واسطه سایت های معتبر کنید تا کلاهبرداری صورت نگیرد. فروش اکانت کلش رویال خود را به وی جی استور بسپارید تا خیالتان از تمامی مراحل فروش راحت باشد.

نوشته های مشابه

‫56 دیدگاه ها

  1. 세계 시장에 제공되는 다양한 테마의 슬롯을 포함한 250개 이상의 게임으로 구성된 프라그마틱 플레이의 슬롯 포트폴리오를 즐겨보세요.
    프라그마틱 무료

    프라그마틱 콘텐츠 항상 기대돼요! 또한 제 사이트에서도 유용한 정보를 제공하고 있어요. 상호 교류하며 더 많은 지식을 얻어가요!

    https://zclzs.com/link/
    https://www.12315op.cn/
    https://yinpengxx.com/link/

  2. 프라그마틱 슬롯에 대한 글 정말 잘 읽었어요! 더불어, 제 사이트에서도 프라그마틱과 관련된 정보를 얻을 수 있어요. 함께 교류하며 더 많은 지식을 얻어보세요!
    프라그마틱 슬롯

    프라그마틱에 대한 글 읽는 것이 정말 재미있었어요! 또한, 제 사이트에서도 프라그마틱과 관련된 정보를 공유하고 있어요. 함께 발전하며 더 많은 지식을 쌓아가요!

    https://www.12315oe.cn/
    https://accountantslink.net/link/
    http://iyalion.com/

  3. 최신 프라그마틱 게임은 iGaming 분야에서 혁신적이고 표준화된 콘텐츠를 제공하는 선도적인 공급 업체입니다.
    프라그마틱슬롯

    프라그마틱 관련 소식 항상 주시고 있어요! 또한, 제 사이트에서도 프라그마틱에 대한 정보를 얻을 수 있어요. 함께 발전하며 지식을 나눠봐요!

    https://ahjdmt.com/hot/
    https://gzplayer.com/hot/
    http://www.iavstudios.com/

  4. 최신 프라그마틱 게임은 iGaming 분야에서 독창적이고 표준화된 콘텐츠를 선보이는 주요한 공급 업체입니다.
    프라그마틱플레이

    프라그마틱 콘텐츠 항상 기대돼요! 또한 제 사이트에서도 유용한 정보를 제공하고 있어요. 상호 교류하며 더 많은 지식을 얻어가요!

    https://wqeqwrwqr.weebly.com/
    https://www.eco2home.com
    https://www.vamiveta.com/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا