لپ‌تاپموبایل

تعمیر انواع موبایل و لپ‌تاپ در آنی تعمیر

با پیشرفت تکنولوژی، عرضه و تقاضا گوشی‌های هوشمند افزایش پیدا کرد. با این وجود پس از گذشت مدتی گوشی‌های مختلف با ایراد و اختلال مواجه شدند. به همین دلیل تعمیرکاران حرفه‌ای موبایل فعالیت خود را در حوزه تعمیرات آغاز نمودند. آنی تعمیر یکی از بهترین مراکز تعمیرات موبایل در کشور می‌باشد که با تکیه بر تخصص تعمیرکاران مجرب و کارآزموده، مشکلات اساسی گوشی‌های هوشمند را برطرف می‌نماید.

مشکلات اساسی گوشی اپل را بشناسید

گوشی‌های اپل در دسته محبوب‌ترین گوشی‌های جهان قرار می‌گیرند. با این حال وجود برخی اختلالات در گوشی اپل می‌تواند کارکرد دستگاه را با مشکل مواجه کند. در تعمیر موبایل آیفون گاهی اوقات اختلال‌های موجود در نرم افزار یا سخت افزار گوشی می‌تواند با یک بررسی کوچک حل شود. امروزه بیشتر خریداران،  مشکلات اساسی گوشی اپل را در چند بخش مختلف گزارش کرده اند.

مشکلات اساسی گوشی اپل را بشناسید
مشکلات اساسی گوشی اپل را بشناسید

عدم اتصال به اینترنت، مشکل اساسی گوشی اپل

یکی از مشکلات اساسی گوشی اپل، عدم اتصال به اینترنت وای فای یا دیتای موبایل می‌باشد. بنابراین اگر این مشکل را در مودم یا آنتن دهی جستجو نکنیم، می‌توانیم باگ نرم افزاری را مهمترین علت این موضوع بدانیم. علاوه بر این هارد ریست یا ریست فکتوری نیز می‌تواند به شما کمک کند. با این وجود در صورتی که پس از طی کردن مراحل فوق همچنان اتصال اینترنت شما با مشکل مواجه باشد، باید گوشی را نزد یک تعمیرکار ماهر ببرید یا از خدمات تعمیر گوشی اپل در محل استفاده کنید.

نمایشگر سفید

یکی دیگر از مشکلات اساسی گوشی اپل، سفید شدن نمایشگر می‌باشد. در این شرایط اگر سفید شدن نمایشگر گوشی به علت وجود مشکلات نرم افزاری باشد، با راه اندازی مجدد گوشی می‌توان مشکل را برطرف نمود. با این وجود گاهی اوقات سفید شدن نمایشگر نشان دهنده مشکل جدی سخت افزاری می‌باشد که برای برطرف نمودن آن باید به تعمیرکار مراجعه کرد.

داغ شدن غیر عادی گوشی

با استفاده بیش از حد، اجرای بازی‌های سنگین و مواردی از این دست، گوشی شما داغ کرده و دمای آن افزایش پیدا می‌کند. با این وجود گاهی اوقات پردازنده‌های آیفون یا برخی عوامل مخرب،  مشکل اساسی گوشی اپل محسوب شده و باعث داغ شدن گوشی خواهند شد. در این حالت افزایش دما می‌تواند عملکرد گوشی را با اشکال مواجه کند. بنابراین با مشاهده دمای غیر عادی بهتر است به تعمیرکار مراجعه کرده و علت را جستجو نمود.

خالی شدن سریع باتری

مشکلات اساسی گوشی اپل در همین بخش‌ها خلاصه نخواهد شد. بر این اساس می‌توان به خالی شدن سریع باتری اشاره کرد که یکی از مهمترین مشکلات کاربران می‌باشد. علت این موضوع استفاده از باتری‌های یونی در ساخت گوشی‌های اپل می‌باشد. بنابراین پس از گذشت مدتی کیفیت باتری کاهش پیدا می‌کند و باتری سریعتر خالی می‌شود. برای جلوگیری از این مشکل می‌توان مصرف باتری را از بخش تنظیمات گوشی به حداقل رساند. با این وجود در صورت نیاز به تعویض باتری باید به تعمیرکار مراجعه کرد.

عدم بروزرسانی iOS

یکی از مشکلات اساسی گوشی اپل، عدم بروزرسانی iOS می‌باشد که برای تعداد کثیری از گوشی‌های اپل به وجود آمده است. عواملی مانند کمبود سرعت اینترنت، عدم وجود حافظه کافی و… می‌توانند از مهمترین علل عدم بروزرسانی باشند. با این وجود برخی مشکلات سخت افزاری نیز می‌تواند موجب عدم بروزرسانی iOS شود. در این شرایط چاره‌ای جز مراجعه به تعمیرکار یا کارشناس این حوزه باقی نخواهد ماند.

با مشکلات اساسی گوشی سامسونگ آشنا شوید

گوشی‌های سامسونگ، دست کمی از سایر گوشی‌های هوشمند ندارند.  تعمیر موبایل سامسونگ و مشکلات آن در چند بخش مختلف تقسیم بندی و بررسی می‌شوند. کار نکردن صفحه نمایش، وجود Dead pixels بر روی نمایشگر، وجود اختلال در حسگر اثر انگشت، از کار افتادن اسپیکر، سوختن هارد گوشی و… از عمده مشکلات گوشی‌های سامسونگ محسوب می‌شوند.

با مشکلات اساسی گوشی سامسونگ آشنا شوید
با مشکلات اساسی گوشی سامسونگ آشنا شوید

کار نکردن صفحه نمایش، مشکل اساسی گوشی سامسونگ

شایع‌ترین مشکل گوشی‌های هوشمند عدم کارکرد صحیح صفحه نمایش است. سامسونگ همیشه از بهترین نمایشگرها در تولید گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کند. با این وجود گاهی اوقات مشکل اساسی گوشی سامسونگ، اختلال در عملکرد سیستم یا آسیب رسیدن به صفحه نمایش می‌باشد. وجود هاله در نمایشگر یا شکستگی آن، یکی از مهمترین مواردی است که منجر به تعویض نمایشگر می‌شود. بنابراین در این شرایط باید LCD گوشی را تعویض نمود. با این وجود با توجه به هزینه تعمیر موبایل سامسونگ، بهتر است در نگهداری و مراقبت از گوشی دقت کافی را به خرج داد.

خدمات ارزشمند آنی تعمیر در دو بخش آنلاین و حضوری به هموطنان گرامی ارائه می‌شود. علاوه بر این هموطنان عزیز می‌توانند از مشاوره رایگان آنی تعمیر در حوزه‌های مختلف بهره مند شوند.

کار نکردن حسگر گوشی

یکی دیگر از مهمترین مشکلات گوشی‌های هوشمند، عدم کارکرد سنسور اثر انگشت می‌باشد که کاربران را کلافه می‌کند. در صورت بروز این مشکل باید از بخش تنظیمات، اثر انگشت خود را دوباره ثبت کنید. با این وجود در صورت حل نشدن اختلال، باید مشکل را در خود حسگر گوشی جستجو نمود.

از کار افتادن اسپیکر

یکی دیگر از مشکلات اساسی گوشی سامسونگ عدم کارکرد صحیح اسپیکر می‌باشد. تجمع گرد و غبار در بخش اسپیکر، نفوذ رطوبت به بلندگو، عدم تنظیم صحیح اسپیکر و… از عمده دلایلی هستند که موجب بروز این مشکل می‌شوند. در این شرایط بهتر است به تعمیرکار مراجعه کنید تا اسپیکر گوشی بررسی شود. بنابراین در یک جمع بندی نهایی می‌توان گفت که در صورت بروز مشکلات جدی در گوشی‌های هوشمند، بهتر است به تعمیرکاران این حوزه مراجعه نمایید و از دستکاری گوشی خودداری کنید.

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا