شبکه‌های اجتماعی

توییتر در حال رفع مشکل نمایش توییت‌های شخصی ایلان ماسک 

کاربرانی که حالت نمایش «For You» را برای نمایش توییت‌های خود به جای حالت «زمان انتشار» در توییتر انتخاب کرده‌اند، به احتمال زیاد اخیرا با مشکلی در استفاده از این شبکه اجتماعی مواجه‌ شده‌اند. 

بر اساس اعلام این کاربران، الگوریتم فید در توییتر، حجم زیادی از توییت‌ها و ریپلای‌های متعلق به ایلان ماسک را برای آنها به نمایش درآورده است؛ این مسئله برای آنهایی که حتی ماسک را فالو نکرده بودند نیز مشاهده شد. 

به دنبال این اتفاق، ایلان ماسک مدیرعامل توییتر رسما این موضوع را تایید و با انتشار توییتی اعلام کرد که مهندسان این شرکت در حال رفع مشکل مربوط به الگوریتم هستند. از آنجایی که ماسک در توییتر خود کلمه الگوریتم را در داخل علامت نقل قول (‘ ‘) قرار داد‏، این چنین بر‌می‌آید که وی خواسته خود را مسئول این مشکل معرفی کند. 

این اتفاق پس از آن رخ داد که ایلان ماسک نسبت به کاهش دسترسی و مشاهده توییت‌های شخصی وی در توییتر انتقاد کرده بود و در همین راستا، یکی از مهندسان ارشد مربوط به این حوزه را از توییتر اخراج کرد. 

ایلان ماسک همچنین مدعی شد که توانست پس از یک مذاکره طولانی مدت یک روزه با تیم مهندسی، مشکل مذکور را حل کند. وی مدعی شد که 95 درصد از توییت‌های وی در فید نمایش داده ن‌می‌شود؛ مشکلی که وی آن را Fanout عنوان کرد. 

مدیرعامل توییتر همچنین اعلام کرد الگوریتم این شبکه اجتماعی به درستی کار ن‌می‌کند و باعث شده که اکانت‌هایی با فالوورهای بسیار، نتوانند به مخاطبان خود دسترسی داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا