سامسونگموبایل

گلکسی اس۲۳ اولترا با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی عرضه می‌شود؟

سامسونگ ساعاتی پیش از سنسور جدید ۲۰۰ مگاپیکسلی خود تحت عنوان ISOCELL HP2 رونمایی کرد.  

حسگری که از لحاظ ابعاد و اندازه بین مدل‌های HP1 و HP3 این شرکت جای می‌گیرد و قادر به جمع‌آوری نور بیشتر از محیط برای ثبت عکس‌هایی بهتر و با کیفیت بالاتر خواهد بود. گفته می‌شود این سنسور در گلکسی اس۲۳ اولترا استفاده خواهد شد.  

و اما در خصوص مشخصات این سنسور باید گفت که HP2 از فناوری جدیدی که سامسونگ آن را Dula Vertical Transfer Gate نام گذاشته، بهره می‌برد. این یعنی تعداد الکترون‌های موجود در هر دیود را دو برابر خواهد بود و ظرفیت پیکسل را تا ۳۳ درصد افزایش می‌دهد.  

همانند سنسورهای پیشرفته قبلی این شرکت، HP2 می‌تواند با ترکیب چهار یا ۱۶ پیکسل مجاور، تصاویری با کیفیت بالاتر را در محیط‌های با نور کم ثبت کند. این سنسور می‌تواند در حالت ۵۰ مگاپیکسلی، ویدیوهایی با رزولوشن ۸K و نرخ ۳۰ بر ثانیه را ثبت کند.  

همچنین در این حسگر از فناوری Smart-ISO Pro استفاده شده که امکان ثبت تصاویر ۱۲.۵ مگاپیکسلی HDR و ویدیوهای ۴k HDR با نرخ حداکثری ۶۰ فریم بر ثانیه را فراهم می‌کند. هر پیکسل نیز به عنوان عامل فوکوس عمل می‌کند تا بتواند فوکوس خودکار سریع را حتی در محیط‌های کم نور انجام دهد.

سامسونگ در مدل گلکسی اس۲۲ اولترا از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده کرد اما سنسور HP1 را برای استفاده در محصولاتی همچون موتورولا ۳۰ اج اولترا و شیائومی۱۲تی پرو در اختیار این دو شرکت قرار داد.  

با این حال، شنیده‌ها حاکی از آن است که گلکسی اس۲۳ اولترا احتمالا مجهز به این سنسور جدید ۲۰۰ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. همانطور که پیشتر نیز در خبرها آمده مدل‌های گلکسی اس۲۳ در روز یکم فوریه معرفی خواهند شد.

نوشته های مشابه

‫18 دیدگاه ها

  1. Ищете надежного подрядчика для устройства стяжки пола в Москве? Обращайтесь к нам на сайт styazhka-pola24.ru! Мы предлагаем услуги по залитию стяжки пола любой сложности и площади, а также гарантируем быстрое и качественное выполнение работ.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا