گوناگون

چاپ سریع، ارزان و مطمئن

چکیده: با چاپ دیجیتال در چاپخانه آنلاین پگاه دیگر نگران کمبود وقت و کار لحظه آخری نباشید. به محض ارسال فایل طراحی خود در مدت زمان ۲ ساعت کل کار چاپی شما، شامل چاپ، پوشش چاپ، برش و صحافی انجام خواهد شد و کار شما با بالاترین سرعت ممکن ارسال می‌گردد، برخلاف چاپ افست، در چاپ دیجیتال نیازی به صفحه چاپ نیست و فایل طراحی شما مستقیما روی کاغذ یا مقوا چاپ می‌شود. به طور خلاصه چاپگر‌های چاپ دیجیتال را می‌توان پرینترهایی با طرز کاری تقریبا مشابه با چاپگرهای خانگی دانست اما با سرعت و کیفیت بسیار بالاتر.

با چاپ دیجیتال در چاپخانه آنلاین پگاه دیگر نگران کمبود وقت و کار لحظه آخری نباشید. به محض ارسال فایل طراحی خود در مدت زمان ۲ ساعت کل کار چاپی شما، شامل چاپ، پوشش چاپ، برش و صحافی انجام خواهد شد و کار شما با بالاترین سرعت ممکن ارسال می‌گردد، برخلاف چاپ افست، در چاپ دیجیتال نیازی به صفحه چاپ نیست و فایل طراحی شما مستقیما روی کاغذ یا مقوا چاپ می‌شود. به طور خلاصه چاپگر‌های چاپ دیجیتال را می‌توان پرینترهایی با طرز کاری تقریبا مشابه با چاپگرهای خانگی دانست اما با سرعت و کیفیت بسیار بالاتر.

 چرا چاپ دیجیتال

به دلیل اینکه نیازی به ساخت صفحه چاپ نداریم شروع فرایند چاپ به محض ارسال فایل طراحی انجام می‌شود و هیچ محدودیتی برای چاپ در تیراژ پایین یا بالا نداریم. امکان چاپ از یک عدد وجود دارد تا هزاران عدد. همچنین امکان رفع اشکال در کلیه مراحل چاپ به آسانی قابل انجام است، بطور خلاصه سرعت چاپ بالا، امکان چاپ در تعداد کم و امکان ویرایش آسان از مزیت‌های اصلی چاپ دیجیتال است.

کاربردهای چاپ دیجیتال

با چاپ دیجیتال هرچه نیاز دارید را می‌توانید چاپ کنید، کارت ویزیت، لیبل، برچسب و استیکر، تراکت، پوستر، تخته شاسی، فوم برد، بنر، انواع سازه‌های نمایشگاهی، کاتالوگ و بروشور، کتاب و جزوه، انواع اوراق اداری، فاکتور و سربرگ و پاکت نامه و… در پایین‌ترین تیراژ حتی یک عدد! و در کمترین زمان ممکن حتی ۲ ساعت!

بنر

بنر ابزار قدرتمندی برای بازاریابی است، حتی اگر دنیای تبلیغات به طور کامل توسط شبکه‌ها و راهکارهای تبلیغاتی اینترنتی و مجازی محاصره شود، چاپ پگاه ارائه دهنده خدمات تخصصی چاپ بنر فوری در تهران، همراه با ارسال رایگان.

فلکسی

فلکسی به چاپی گفته می‌شود که برای جلوه بخشی بیشتر از منبع نوری در بک گراند خود استفاده می‌کند؛ چاپ پگاه ارائه دهنده خدمات تخصصی چاپ فلکسی به صورت فوری در تهران.

بنر تسلیت

چاپخانه پگاه ارئه دهنده خدمات تخصصی چاپ بنر تسلیت با بالاترین کیفیت چاپ به همراه ارسال رایگان به سراسر تهران به صورت شبانه روزی انجام حتی در روزهای تعطیل به علاوه نصب بنر بنا بر درخواست مشتری.

اعلامیه ترحیم

آگهی ترحیم یا اعلامیه فوت نوعی اطلاعیه درگذشت است که از سوی خانواده مرحوم برای دعوت از دوستان و آشنایان جهت شرکت در مراسم خاکسپاری، عزاداری، مجلس ختم و ترحیم چاپ می‌شود؛ چاپ پگاه ارائه دهنده خدمات تخصصی چاپ اعلامیه ترحیم به صورت فوری در تهران.

چرا چاپخانه پگاه؟

بالاترین کیفیت و سرعت چاپ شعار چاپخانه پگاه است. امکان چاپ ۲ ساعته تقریبا تمامی پروژه‌های شما در کنار دقت و شادابی عالی رنگ‌ها از ویژگی‌های ممتاز این مجموعه است. قیمت مناسب، کیفیت عالی و سرعت بالا تمام نیاز شما از یک چاپ بی‌نظیر را برآورده خواهد کرد. در صورت داشتن هر پرسشی در مورد طراحی و چاپ با چاپخانه پگاه تماس گرفته و از مشاوران تخصصی ما به رایگان بهره مند شوید. وبسایت چاپخانه پگاه: chappegah. com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا