سرگرمی

اسپاتیفای رو با بهترین قیمت از جِعو استور بخر!

افراد علاقه‌مند به موسیقی با پلتفرم اسپاتیفای آشنا هستند. اسپاتیفای یک سرویس پخش موسیقی استریم با بیش از ۸۰ میلیون آهنگ در کاتالوگ خود است. کاربران در این پلتفرم می‌توانند به راحتی موسیقی‌های قدیمی را پیدا کنند و همچنین موسیقی‌های جدید را در سرویس پخش موسیقی خود کشف کنند. زیبایی موسیقی از گوش دادن به آن در هر زمان و مکانی بدون وقفه‌های تبلیغاتی ناشی می‌شود و تنها راه برای انجام این کار در پلتفرم اسپاتیفای این است که یک اکانت اسپاتیفای خریداری کنید و یا حساب کاربری رایگان خود را به پریمیوم ارتقا دهید. برای خرید اکانت پرمیوم این پلتفرم می‌توانید به فروشگاه اینترنتی جعو استور مراجعه کرده و حق اشتراک اسپاتیفای را با بهترین قیمت خریداری کنید.

طرح رایگان اسپاتیفای

کاربران اسپاتیفای معمولاً با استفاده از طرح رایگان به صورت آنلاین به موسیقی گوش می‌دهند.   اسپاتیفای بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر و تنها حدود ۱۸۰ میلیون مشترک دارد.   این آمار نشان می‌دهد که درصد بیشتری از مخاطبان اکانت اسپاتیفای از طرح رایگان آن استفاده می‌کنند. با این حال، در طرح رایگان این پلتفرم، باید با تبلیغات آزار دهنده‌ای که به هنگام گوش دادن به موسیقی و پادکست پخش می‌شود، مقابله کنید. همچنین در طرح رایگان نمی‌توانید به دانلود موزیک ها، پخش آفلاین یا تعویض نامحدود آهنگ‌ها دسترسی داشته باشید. (کاربران طرح رایگان تنها شش بار در ساعت می‌توانند  آهنگ‌ها یا آلبوم‌ها را تعویض کنند). اگر پخش تبلیغات آزار دهنده به هنگام گوش دادن به موسیقی برای شما اهمیتی ندارد، می‌توانید به محتواهای موسیقی اسپاتیفای در موبایل، وب یا دسکتاپ دسترسی داشته باشید. اسپاتیفای همچنین از تلویزیون‌های هوشمند سازگار، بلندگوها، هدفون‌ها و کنسول‌های بازی پشتیبانی می‌کند.

طرح رایگان اسپاتیفای
طرح رایگان اسپاتیفای

گزینه‌های اصلی جستجو و پخش، از جمله  تکرار آلبوم‌های اخیر،   پادکست‌ها و موارد دیگر، در نسخه رایگان اسپاتیفای ارائه می‌شوند. کیفیت صدا برای پخش آهنگ‌ها در نسخه رایگان اسپاتیفای  ۹۶ کیلوبیت در ثانیه و حداکثر ۱۶۰ کیلوبیت در ثانیه است که در مقایسه با کیفیت صوتی نسخه پرمیوم که با سرعت ۳۲۰ کیلوبیت در ثانیه پخش می‌شود ضعیف است. همچنین نسخه رایگان اسپاتیفای نمی‌تواند یک آلبوم کامل را مانند نسخه اشتراکی آن پخش کند. در نسخه رایگان اسپاتیفای شما نمی‌توانید از گزینه‌های دیگری مانند برگشت به عقب یا تکرار آهنگ استفاده کنید. اما برای بهره مندی از قابلیت‌های منحصر به فرد اسپاتیفای همچون عدم پخش تبلیغات آزار دهنده، امکان دانلود موسیقی و پخش آفلاین، تعویض نامحدود، دسترسی به محتواهای اختصاصی، موسیقی باکیفیت و… می‌توانید به فروشگاه اینترنتی جعو استور مراجعه کرده و پس از انتخاب طرح اشتراک مورد نظر خود، آن را با بهترین قیمت خریداری کنید.

برنامه‌های پریمیوم اسپاتیفای

به غیر از طرح رایگان اسپاتیفای، این پلتفرم استریم موسیقی دارای چهار طرح دیگر است که به آنها برنامه‌های پریمیوم گفته می‌شود و شامل طرح‌های شخصی، Duo، دانشجویی و خانوادگی است.   به طور کلی مزایای کلی نسخه پرمیوم اسپاتیفای شامل گوش دادن به موسیقی بدون آگهی و تبلیغات، تعویض آهنگ نامحدود، دانلود موسیقی و پادکست برای گوش دادن آفلاین و کیفیت صدای خوب می‌شود.

طرح اشتراک شخصی

طرح شخصی اسپاتیفای یکی از طرح‌های برتر اشتراک به هنگام خرید اکانت اسپاتیفای است و  همانطور که از نام آن پیداست، فقط یک نفر می‌تواند پس از پرداخت حق اشتراک به مزایای آن دسترسی داشته باشد. هزینه اشتراک در طرح شخصی اسپاتیفای  ۹.۹۹دلار در ماه است که با پرداخت این مبلغ می‌توانید به تمامی مزایای حساب پریمیوم دسترسی کامل داشته باشید. برای طرح شخصی، کاربران جدید می‌توانند قبل از شروع چرخه صورت‌ح ساب، از یک دوره آزمایشی رایگان سه ماهه بهره مند شوند. در این مدت، آنها به مدت سه ماه از مزایای Spotify Premium برخوردار خواهند شد و ۳۰ دلار پس انداز خواهند کرد. مزایایی که با طرح شخصی اسپاتیفای فعال می‌شود، شامل موارد زیر است:

  • گوش دادن به موسیقی بدون آگهی و بدون وقفه تبلیغاتی
  • دانلود موسیقی‌ها برای گوش دادن آفلاین
  • پخش بر حسب تقاضا
  • تعویض آهنگ‌ها به صورت نامحدود

طرح اشتراک Duo

طرح duo یکی دیگر از طرح‌های برتر در اسپاتیفای است.   اما بر خلاف طرح شخصی، این یک طرح تخفیفی برای زوج‌ها یا دو نفری است که در یک خانه باهم زندگی می‌کنند.   هزینه طرح اشتراک Duo  ۱۲.۹۹ دلار در ماه است.   این بدان معناست که هر مشترک Duo به جای طرح فردی واقعی که ۹.۹۹ دلار است، ۶.۵ دلار می‌پردازد، بنابراین هر کدام ۳.۴۹ دلار پس انداز می‌کند. با طرح duo، هر فرد می‌تواند به حساب پریمیوم خود دسترسی داشته باشد.   هر فردی که از طرح duo استفاده می‌کند می‌تواند به صورت جداگانه به موسیقی و لیست پخش ذخیره شده خود دسترسی داشته باشد. جدا از مزایای کلی اسپاتیفای، کاربران در طرح Duo می‌توانند به ویژگی Duo Mix دسترسی داشته باشند که در آن هر دو نفر یک لیست پخش را بر اساس ترجیحات موسیقی یکدیگر با گزینه‌های اشتراک گذاری شگفت انگیز ایجاد می‌کنند.   هر دو کاربر در طرح Duo همچنین می‌توانند هنگام ساخت آرشیو موسیقی خود، فهرست‌های پخش را به اشتراک بگذارند. ویژگی‌های فهرست پخش مشترک به کاربران Duo امکان ویرایش، اضافه کردن و ترکیب لیست‌های پخشی را می‌دهند که فهرست‌های پخش مشترک و شخصی سازی اسپاتیفای را برای ترکیب خودکار ترجیحات موسیقی هر کاربر در یک لیست پخش قابل اشتراک گذاری ترکیب می‌کنند. کاربران جدید این طرح نیز می‌توانند قبل از شروع چرخه صورتحساب خود، از یک ماه نسخه آزمایشی رایگان لذت ببرند. کاربرانی که دارای حساب پریمیوم هستند نیز می‌توانند طرح اشتراکی خود را به Spotify Duo تغییر دهند.

طرح اشتراک دانشجویی

دانشجویانی که از سرویس اسپاتیفای استفاده می‌کنند، می‌توانند اکانت اسپاتیفای را با تخفیف خریداری کنند.   هزینه طرح اشتراک دانشجویی ۴.۹۹ دلار ماهانه است و دسترسی به تمام مزایای ویژه Spotify و موارد دیگر ارائه می‌دهد. با استفاده از این طرح شما اشتراک SHOWTIME را نیز دریافت می‌کنید که هزینه آن ۱۰.۹۹ دلار در ماه است. همچنین یک اشتراک Hulu که هزینه آن ۵.۹۹ دلار در ماه است، در بسته اشتراک دانشجویی اسپاتیفای به شما ارائه می‌شود. از آنجایی که اشتراک  دانشجویی اسپاتیفای تنها برای دانشجویانی که در یک موسسه آموزش عالی معتبر ثبت نام کرده‌اند ارائه می‌شود، فقط دانشجویان دانشگاه‌ها یا کالج‌ها واجد شرایط این طرح هستند.

طرح اشتراک خانوادگی

اگر به دنبال اشتراک گذاری موسیقی با خانواده خود هستید، طرح خانواده Spotify گزینه خوبی است. این طرح اشتراک برای شش کاربر فعال می‌شود که همه اعضای خانواده می‌توانند از مزایای پرمیوم اسپاتیفای بهره مند شوند. هزینه طرح اشتراک خانواده اسپاتیفای  ۱۵.۹۹ دلار در ماه است که برای شش حساب به طور جداگانه ۶۰ دلار هزینه دارد. این طرح اشتراک همچنین یک برنامه جداگانه برای کودکان دارد که والدین دیگر نگران پخش ناخواسته موسیقی برای فرزندان خود نیستند زیرا Spotify Kids شامل آهنگ‌های مناسب برای کودکان است که والدین می‌توانند برای کودکان خود لیست پخش اختصاصی ایجاد کنند. شما می‌توانید برای خرید حق اشتراک هر یک از این طرح‌ها با بهترین قیمت و همراه با ضمانت به فروشگاه جعو استور مراجعه نمایید.

خرید اکانت اسپاتیفای
خرید اکانت اسپاتیفای

جمع بندی

پلتفرم اسپاتیفای در حال حاضر محبوب‌ترین سرویس پخش موسیقی استریم در جهان است که دارای ۴۵۶ میلیون کاربر و نزدیک به ۲۰۰ میلیون مشترک است که این برنامه را از سایر پلتفرم‌های پخش موزیک  متمایز می‌کند. اسپاتیفای یک سرویس فریمیوم (رایگان و پرمیوم) برای پخش موسیقی است که دسترسی به پادکست ها، ویدیوها و لیست‌های پخش بسیار گسترده از سراسر جهان را به کاربران خود ارائه می‌دهد. با خرید اکانت اسپاتیفای از فروشگاه اینترنتی جعو استور می‌توانید جستجوی موسیقی را بر اساس ژانر و حالت فیلتر کنید تا به آهنگ‌های شخصی، فهرست‌های پخش عمومی و تمامی آلبوم‌ها و حتی پادکست‌ها دسترسی داشته باشید. همچنین با پرداخت حق اشتراک ماهانه و دسترسی به نسخه پرمیوم می‌توانید بدون وقفه‌های تبلیغاتی به موسیقی‌ها گوش دهید، موسیقی‌های دلخواه خود را دانلود کنید و به محتوای با کیفیت بالا دسترسی داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا