گوناگون

انواع میز ناهارخوری و کاربرد هر یک

چکیده: این فروشگاه دارای تضمین کیفیت با قیمت مقرون به صرفه است. طیف گسترده‌ای از محصولات با کیفیت به شما کمک می‌کند تا یک میز ناهار خوری را برای هر فضای داخلی انتخاب کنید. مشتری می‌تواند از متخصصین این فروشگاه مشاوره بگیرد. پس از خرید میز، با همان کیفیت به مشتری ارائه می‌شود.

آشپزخانه جایی در خانه است که همه اعضای خانواده هر روز برای خوردن غذا و گذراندن وقت، دور هم جمع می‌شوند. یکی از اجزای جدایی ناپذیر هر آشپزخانه میز ناهارخوری است. بدون این وسیله، تصور یک آشپزخانه غیرممکن است. امروزه، میز ناهار خوری در خانه به یک وسیله عادی تبدیل شده است. اما خیلی از افراد به شکل و مدل آن توجه بسیاری می‌کنند. بنابراین باید قبل از خرید بدانید که امروزه چه طرح‌هایی از میزهای ناهار خوری تولید می‌شود و هر یک چه ویژگی‌هایی دارند.

معرفی انواع میز ناهار خوری

برای مدت زمان طولانی، همه میزها یک شکل استاندارد داشتند و به صورت مستطیل، دیده می‌شدند. تنها تفاوت این میز‌ها در اندازه و جنس آن‌ها بود. اما با گذشت زمان، طراحی میزهای ناهار خوری شروع به تغییر کرد، با این وجود، همواره از مد روز پیروی کرده است. علاوه بر این، تقاضا برای خرید انواع میزهای غذاخوری در دنیای مدرن کاهش نیافته است. به طور سنتی، میزهای ناهار خوری بر اساس شکل ظاهری به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. هر تصوری که به ذهن طراحان وارد شود، آن‌ها موفق نخواهند شد از قوانین هندسه برای ساخت این میز‌ها دوری کنند. بنابراین، در زمان خرید میز‌های ناهار خوری می‌توانید انواع مدل‌های زیر را پیدا کنید:

  • گرد
  • مربع
  • مستطیل
  • بیضی
  • مثلث
مدل های مختلف میز ناهار خوری
مدل‌های مختلف میز ناهار خوری

ویژگی‌های شکل میز ناهار خوری

انتخاب مناسب‌ترین مبلمان خانه و آشپزخانه، به ویژه میز ناهارخوری کار سختی نخواهد بود. فروشگاه آنلاین woodday، مجموعه‌ای متنوع و باکیفیتی از اشکال میزهای ناهار خوری را ارائه می‌دهد که به راحتی می‌توانید این قطعه مبلمان را در خریداری کنید.

  • میز مستطیلی

محبوب‌ترین میزهای غذاخوری، مستطیلی شکل بوده که برای پذیرایی از مهمانان ایده آل است. به این دلیل که این شکل از مبلمان، قابلیت سرویس دهی به مهمانان بسیاری را دارد.

  • میز گرد

میز  گرد نیز پرطرفدار است. این نوع میز برای قرار دادن در اتاق نشیمن یا آشپزخانه با ابعاد بزرگ مناسب است. برای این میز به فضای زیاد و طراحی مناسب اتاق نیاز دارید، زیرا میز ناهار خوری به شکل گرد در محیط خانه جلب توجه می‌کند.

  • بیضی

شکل بیضی میزها نیز جالب است، ظاهری شیک دارد و می‌تواند مکمل هر فضای داخلی باشد. اما درست مانند شکل گرد، میز بیضی نیز به فضای زیادی نیاز دارد و برای یک آپارتمان کوچک مناسب نیست.

  • میز مربع

میز مربع همانند میز مستطیلی محبوبیت بسیاری در بین خانواده‌ها دارد. اما هنگامی که در فضای آشپزخانه قرار می‌گیرد، ممکن است برخی تفاوت‌های ظریف نیز ایجاد شود. این امر به این دلیل است که شکل مربع به خودی خود ارگونومیک کم‌تری دارد.

ویژگی‌ها و مزایای میز ناهار خوری چوبی

از ویژگی‌های میزهای چوبی می‌توان به استحکام بالا و زیبایی طبیعی متریال اشاره کرد. محصول چوبی قادر به تحمل بارهای قابل توجهی بوده و قابلیت نگهداری خوبی دارد. عمر مفید آن بیش از یک دهه است. تماس مستقیم با سطوح میز فقط باعث ایجاد احساسات دلپذیر می‌شود و طبیعی بودن مواد ایمنی محیط را تضمین می‌کند. مدل‌های چوبی همیشه مورد تقاضا هستند. تولید کنندگان طیف گسترده‌ای از میزها را در رنگ، طرح، اندازه ارائه می‌دهند. چنین تنوعی امکان خرید کالایی را فراهم می‌کند که به طور هماهنگ با سبک آشپزخانه مطابقت داشته باشد.

 

خرید میز ناهار خوری مناسب
خرید میز ناهار خوری مناسب

خرید میز ناهار خوری

در بین محصولات فروشگاه وود دی woodday می‌توانید میزهای ناهار خوری متنوعی را مشاهده کنید. با این فروشگاه آنلاین، خرید میزهای ناهار خوری دشوار نیست. این وب سایت شامل بسیاری از مدل‌های میز، رگال لباس، شلف چوبی، سرویس خواب، دراور چوبی… است که به شما امکان می‌دهد به سرعت و به راحتی مدل مدنظر خود را انتخاب و محصول مناسب را خریداری کنید. این فروشگاه دارای تضمین کیفیت با قیمت مقرون به صرفه است. طیف گسترده‌ای از محصولات با کیفیت به شما کمک می‌کند تا یک میز ناهار خوری را برای هر فضای داخلی انتخاب کنید. مشتری می‌تواند از متخصصین این فروشگاه مشاوره بگیرد. پس از خرید میز، با همان کیفیت به مشتری ارائه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا