سامسونگ

مدیر طراحی سابق مرسدس بنز به سامسونگ پیوست

سامسونگ رسما از به‌کارگیری یکی از طراحان سابق شرکت مرسدس بنز برای هدایت بخش طراحی موبایل خود خبر داد.  

بر اساس اعلام این شرکت، هوبرت اچ. لی که سابقه بیش از دو دهه فعالیت به عنوان مدیر ارشد طراحی در مرسدس بنز را در کارنامه دارد، هدایت بخش MX یا همان Mobile Experience را در این شرکت کره‌ای برعهده خواهد گرفت.  

در این بخش از شرکت سامسونگ، طراحی برخی از محصولات مهم این شرکت از جمله مدل‌های پرچمدار سری گلکسی اس صورت می‌گیرد. در بیانیه سامسونگ در این خصوص آمده است: نگاه منحصر به‌فرد و رویایی او به شکل‌دهی ظاهر و احساس محصولات گلکسی کمک می‌کند و با کمک لی می‌توان به طراحی متمایزی که مورد پسند کاربران خواهد بود، دست یافت.

با ورود لی به سامسونگ، احتمالا تغییرات محسوسی را در محصولات موبایلی این شرکت شاهد خواهید بود. هرچند حداقل یک سالی طول خواهد کشید تا بتوانیم ردپای او را در این مدل‌ها ببینیم.  

طبق اطلاعاتی که تاکنون از سری جدید گلکسی اس به بیرون درز کرده، می‌توان گفت که این گوشی‌ها شباهت زیادی به مدل‌های ۲۰۲۲ خواهند داشت. احتمالا در گلکسی اس‌های سال ۲۰۲۴، تغییرات طراحی مدنظر لی را مشاهده خواهیم کرد.  

این طراح ارشد در زمان فعالیت خود در مرسدس بنز چندین جایزه بین المللی را در چین و آمریکا کسب کرد. وی درباره پیوستن به سامسونگ گفت: بسیار خوشحالم که به شرکتی پیوستم که در لبه نوآوری گوشی‌های هوشمند است و می‌توانم رهبری تیمی‌را برعهده بگیرم که می‌تواند تجربیات موبایلی جدید را از طریق هنر طراحی به ارمغان آورد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا