اپل

اپل تی‌وی اکنون از شش صدای مختلف پشتیبانی می‌کند

در آپدیت جدید اپل برای تی‌وی او اس ۱۶.۲ قابلیت پشتیبانی از صدای شش نفر اضافه شده است.  

در این به‌روزرسانی، امکانی جدید به نام Recognize My Voice اضافه شده که پشتیبانی سرچ‌های سیری برای اپل تی‌وی ۴K و اپل تی‌وی HD را برای صدای شش عضو یک خانواده فراهم می‌کند.  

پس از اعمال تنظیمات و معرفی صداها، کاربر می‌تواند با خیال راحت و بدون نگرانی درباره تداخل نتایج سرچ با سرچ‌های سایر اعضای خانواده، دستور صوتی پیشنهادات مربوط به ویدیو و موزیک را به دستگاه صادر کند.

همچنین این اجازه به کاربر داده شده تا از گزینه Switch to my profile به جای انتخاب سوییچر نمایشگر استفاده کند. بر اساس اطلاعات این به‌روزرسانی، کاربران می‌توانند زبان سیری را تغییر دهند تا با زبانی که دستگاه نشان می‌دهد، متفاوت باشد.  

با این آپدیت، اپل تی‌وی پشتیبانی از زبان‌های جدید مردم دانمارک، لوگزامبورگ و سنگاپور را نیز به موارد قبل اضافه کرده است. همانند دیگر پلتفرم‌ها، کاربران اپل تی‌وی اکنون می‌توانند از Apple Music Sing برای شنیدن ده‌ها میلیون آهنگ استفاده کنند.  

تشخیص صداهای مختلف در این پلتفرم‌ها، اتفاق و قابلیت تازه‌ای نیست و طی سال‌های اخیر، محصولات رقیب چنین امکانی را برای کاربران خود عرضه کرده‌اند. همچنین امکان Recognize My Voice از سال ۲۰۱۹ در اسپیکرهای هوم‌پاد در دسترس کاربران است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا