آپارات

مدیرعامل آپارات: بگذارید فضای مجازی برای مردم بماند

واکنش شکوری مقدم به صحبت‌های امروز مدیرعامل صدا و سیما درباره شکایت از آپارات.

محمد جواد شکوری مقدم؛ مدیرعامل هلدینگ صباایده، در توییتر خود به صحبت‌های پیمان جبلی در رشته توییتی واکنش نشان داد.

شکوری در توییتر خود نوشت:«روش مواجهه آقای جبلی با ‌پلتفرم‌های کاربرمحور، مثل مدیریت مدرسه آنلاین با چوب و فلک است! در همه جای دنیا صاحب حق یک‌ محتوا اجازه ادعا و گزارش به پلتفرم‌های کاربرمحور دارد و اگر پلتفرم بی‌التفات بود، تازه فرایند حقوقی قابل پیگیری است.

 آقایان به خودشان زحمت یک‌ گزارش ساده را نمی‌دهند و فکر می‌کنند ما کارمند مواجب بگیرشان هستیم و باید نیروی انسانی دربست بگذاریم و بجای‌شان گزارش از محتواهای فاخرشان در پلتفرم آپارات تهیه کنیم. نه برادر اینجا فضای مجازی است، صداوسیما نیست که هر چه بخواهید با پول و مالیات مردم و سؤمدیریت‌تان، ماشین خشم و بی اعتمادی بسازید و کسی هم نگوید بالای چشمتان ابروست.

 شما به سازمان مطبوع‌تان برسید که در وضعیت اضمحلال رسانه‌ای و فروپاشی اعتماد قرار دارد، تکرار بازپخش سریال‌هایش ۲ رقمی شده و تبلیغات هر شرکتی را که پخش  می‌کند اثر معکوس و منفی می‌گذارد. فضای مجازی را بگذارید برای مردم بماند.»

شب گذشته مدیرعامل آپارات با انتشار توییتی از شکایت صدا و سیما علیه خود و پلتفرم آپارات خبر داد. امروز نیز مدیرعامل صدا و سیما در واکنش به انتشار این خبر اعلام کرد که بخش حقوقی صدا و سیما نه فقط از آپارات که از هر حوزه‌ای که قوانین را زیر پا بگذارد، شکایت می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا