آپارات

مدیرعامل آپارات: بگذارید فضای مجازی برای مردم بماند

واکنش شکوری مقدم به صحبت‌های امروز مدیرعامل صدا و سیما درباره شکایت از آپارات.

محمد جواد شکوری مقدم؛ مدیرعامل هلدینگ صباایده، در توییتر خود به صحبت‌های پیمان جبلی در رشته توییتی واکنش نشان داد.

شکوری در توییتر خود نوشت:«روش مواجهه آقای جبلی با ‌پلتفرم‌های کاربرمحور، مثل مدیریت مدرسه آنلاین با چوب و فلک است! در همه جای دنیا صاحب حق یک‌ محتوا اجازه ادعا و گزارش به پلتفرم‌های کاربرمحور دارد و اگر پلتفرم بی‌التفات بود، تازه فرایند حقوقی قابل پیگیری است.

 آقایان به خودشان زحمت یک‌ گزارش ساده را نمی‌دهند و فکر می‌کنند ما کارمند مواجب بگیرشان هستیم و باید نیروی انسانی دربست بگذاریم و بجای‌شان گزارش از محتواهای فاخرشان در پلتفرم آپارات تهیه کنیم. نه برادر اینجا فضای مجازی است، صداوسیما نیست که هر چه بخواهید با پول و مالیات مردم و سؤمدیریت‌تان، ماشین خشم و بی اعتمادی بسازید و کسی هم نگوید بالای چشمتان ابروست.

 شما به سازمان مطبوع‌تان برسید که در وضعیت اضمحلال رسانه‌ای و فروپاشی اعتماد قرار دارد، تکرار بازپخش سریال‌هایش ۲ رقمی شده و تبلیغات هر شرکتی را که پخش  می‌کند اثر معکوس و منفی می‌گذارد. فضای مجازی را بگذارید برای مردم بماند.»

شب گذشته مدیرعامل آپارات با انتشار توییتی از شکایت صدا و سیما علیه خود و پلتفرم آپارات خبر داد. امروز نیز مدیرعامل صدا و سیما در واکنش به انتشار این خبر اعلام کرد که بخش حقوقی صدا و سیما نه فقط از آپارات که از هر حوزه‌ای که قوانین را زیر پا بگذارد، شکایت می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا