موبایل

پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی ۲۰۲۲ کدامند؟

برند چینی شیائومی بعد از برندهای اپل و سامسونگ، سومین تولید کننده بزرگ گوشی موبایل در جهان است که از سال ۲۰۱۸ میلادی طیف وسیعی از محصولات متنوع و باکیفیت خود را با مناسب‌ترین قیمت وارد بازار کرده و در اختیار کاربران قرار داده‌است. اگر در مقابل خرید محصولات چینی گارد می‌گیرید، بهتر است کمی صبر کنید. گوشی شیائومی قرار است نظر شما را نسبت به همه چیز تغییر دهد. زیرا نه بی‌کیفیت است، نه قیمت چندان بالایی دارد و نه در بازار ایران ناشناخته مانده است.

گوشی‌های شیائومی در سال‌های اخیر به پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار تبدیل شده‌اند؛ زیرا نسبت به قیمتشان از امکانات فوق‌العاده‌ای برخوردارند. کاربران با خرید بهترین گوشی‌های شیائومی می‌توانند از مزایایی مانند پردازنده پر سرعت، صفحه نمایش شفاف و زیبا و دوربین عالی و باکیفیت بهره‌مند شوند و با وجود این مزایای عالی برای خرید گوشی‌های شیائومی مبلغ کمتری نسبت به گوشی‌های سامسونگ و اپل پرداخت کنند. به طور کلی برند شیائومی به عنوان غول فناوری چین در زمینه تولید گوشی موبایل حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در این مقاله قصد داریم به معرفی پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی در سال ۲۰۲۲ بپردازیم. اگر جزو افرادی هستید که قصد خرید گوشی شیائومی را دارند، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی در سال ۲۰۲۲

همان‌طور که در مقدمه هم اشاره کردیم، گوشی شیائومی محصول یکی از بزرگترین شرکت‌های چینی تولیدکننده گوشی موبایل هوشمند است که با شرکت‌های اپل و سامسونگ رقابت تنگاتنگی دارد. این شرکت در سال ۲۰۲۲ نیز سری جدید محصولات خود را وارد بازار جهانی موبایل کرد. در ادامه به معرفی پرفروش‌ترین گوشی‌های این برند خواهیم پرداخت.

  • گوشی شیائومی ۱۲ (Xiaomi 12)

یکی از گوشی‌های پرفروش و پرچمدار شیائومی که دارای سایز و فرم جمع و جوری است و طراحی بسیار زیبایی دارد، گوشی شیائومی ۱۲ است. این گوشی برای افرادی که به گوشی‌های بزرگ علاقه‌ای ندارند، گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. از ویژگی‌های مهم این گوشی موبایل می‌توان به مواردی مانند برخورداری از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک، داشتن صفحه نمایش AMOLED، نرخ ۱۲۰هرتزی رفرش صفحه، قابلیت شارژ سریع، دوربین باکیفیت به همراه لنز اولتراواید، طراحی بسیار زیبا و عملکرد عالی اشاره کرد. تنها ایرادی که می‌توان از این گوشی گرفت، عدم برخورداری از گواهینامه ضد آب و متوسط بودن ظرفیت باتری است.

  • گوشی شیائومی ۱۲ پرو (Xiaomi ۱۲ pro)

برای کاربرانی که به گوشی‌های بزرگ با طراحی ساده علاقه‌مند هستند، گوشی Xiaomi ۱۲ pro گزینه بسیار مناسبی است. این گوشی یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۲ است که از امکاناتی مانند صفحه نمایش جذاب و زیبا، برخورداری از دوربین سه‌گانه فوق‌العاده باکیفیت و پرقدرت، طراحی مینیمال و شیک و داشتن شارژر ۱۲۰ واتی اشاره کرد. متاسفانه این گوشی هم گواهینامه ضد آب ندارد و عمر باتری در آن زیاد نیست. به جز این دو مورد هیچ ایرادی نمی‌توان از عملکرد و کیفیت این محصول گرفت.

  • گوشی شیائومی 11i

یکی دیگر از گوشی‌های پرفروش شیائومی که به عنوان یک گوشی میان رده محسوب می‌شود گوشی Xiaomi ۱۱ i نام دارد. این گوشی دارای فست شارژر فوق سریع است و طراحی بسیار زیبا و شیکی دارد. با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی اصلی این گوشی می‌توان عکس‌های فوق‌العاده زیبا و باکیفیتی به ثبت رساند. دوربین جلوی این گوشی ۲۰ مگاپیکسلی است و به طور کلی نسبت به امکاناتی مانند فناوری‌های پیشرفته صفحه نمایش، از قیمت مناسبی برخوردار است. از معایب گوشی Xiaomi ۱۱i فقط می‌توان به عرضه آن با اندروید ۱۱ و ضعیف بودن دوربین ماکرو اشاره کرد.

  • گوشی شیائومی 11T pro

گوشی Xiaomi ۱۱T pro نیز به عنوان یک گوشی میان رده جزو محصولاتی است که در لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی در سال ۲۰۲۲ قرار گرفته‌است. ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد این گوشی عبارتند از: صفحه نمایش قدرتمند و زیبای ۱۲۰ هرتزی، داشتن دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، شارژر ۱۲۰ واتی و اسپسکر هارمن کاردون. این گوشی به عنوان اولین گوشی بدون نام تجاری Mi شناخته می‌شود. پردازنده بسیار عالی، لنز ماکرو و حالت‌های دوربین این گوشی برای کاربران جذابیت بالایی دارد.

  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو

یکی از گوشی‌های ارزان میان رده شیائومی گوشی Redmi Note ۱۱ pro است که دوربین‌های بسیار قوی و صفحه نمایش جذابی دارد. این گوشی طرفداران زیادی را به خود جذب کرده‌است. از مزایای گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو می‌توان به ظرفیت بالای باتری، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و داشتن باکیفیت‌ترین اسپیکرها اشاره کرد. نبود لنز ماکرو تنها کمبودی است که در این مدل گوشی‌های شیائومی وجود دارد.

  • گوشی شیائومی پوکو ایکس‌تری NFC پرو

یکی از گوشی‌های جدید و پرفروش شیائومی که در ایران طرفداران زیادی دارد، گوشی Poco x۳ pro است. این گوشی جزو گوشی‌های سری pocophone موجود در بازار است که قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد و با وجود قیمت ارزانش از قابلیت‌های زیادی برخوردار است. پردازنده عالی، صفحه نمایش زیبا و باکیفیت و بالا بودن دوام باتری از مهمترین مزایای این مدل گوشی به شمار می‌روند.

  • گوشی شیائومی پوکو F3

گوشی Xiaomi poco F۳ یکی دیگر از بهترین گوشی‌های شیائومی در سال 2022 است که از زیر شاخه‌های سری pocophone به شمار می‌رود و کیفیت بسیار بالایی دارد. عملکرد عالی، صفحه نمایش قدرتمند، قیمت ارزان و مقرون به صرفه و مناسب بودن برای بازی‌های موبایلی از مهمترین ویژگی‌های گوشی Xiaomi poco F3 محسوب می‌شوند. عالی نبودن کیفیت دوربین تنها عیب این مدل گوشی است که البته با توجه به قیمتی که دارد نمی‌توان توقع بالاتری از دوربین این گوشی داشت.

  • گوشی شیائومی Mi 11 Ultra

گوشی شیائومی Mi ۱۱ Ultra با برخورداری از ویژگی‌هایی مانند دوربین پرقدرت، نمایشگر زیبا، شارژر پرسرعت بی‌سیم و سیمی و قیمت مناسب به عنوان یکی از پرفروش‌ترین و بهترین گوشی‌های شیائومی موجود در بازار به شمار می‌رود. اگر جزو افرادی هستید که به بازی‌های موبایلی و فیلمبرداری و عکاسی با موبایل علاقه زیادی دارند، زیاد نمی‌توانید به ظرفیت باتری این گوشی موبایل مطمئن باشید.

خرید آنلاین بهترین گوشی‌های شیائومی
خرید آنلاین بهترین گوشی‌های شیائومی

خرید آنلاین بهترین گوشی‌های شیائومی از طریق سایت‌های معتبر

گوشی موبایل شما یک دستگاه همه کاره است که کارکرد تلویزیون، رادیو، ماشین حساب، تقویم، ساعت، بازی‌های ویدئویی، دوربین، قطب نما، دفتر خاطرات، پخش کننده رسانه و غیره را با هم دارد.  ما نمی‌توانیم زندگی خود را بدون تلفن همراهمان تصور کنیم. گوشی موبایل تبدیل به یک ضرورت برای زندگی روزمره ما شده است. گوشی‌های هوشمند ما را به دنیا متصل می‌کند و همه چیز را به نوک انگشتان ما می‌آورد. از این رو داشتن یک گوشی موبایل خوب برای یک زندگی راحت بسیار مهم است.

اگر قصد دارید گوشی شیائومی مورد نظر خود را به صورت اینترنتی خریداری کنید، به دنبال سایت‌های معتبر باشید. در سایت قلاب کاربران می‌توانند قیمت گوشی‌های شیائومی در چندین فروشگاه اینترنتی مختلف را با هم مقایسه کنند و در نهایت از فروشگاهی که محصولات خود را نسبت به سایر فروشگاه‌ها با قیمت مناسب‌تری ارائه می‌دهد، خریداری کنند. ایرانی‌ها از محصولات برند شیائومی استقبال زیادی کرده‌اند؛ زیرا با توجه به شرایط اقتصادی و تورم موجود در بازار این روزها خرید یک گوشی موبایل باکیفیت با قیمت مناسب یک فرصت بسیار خوب محسوب می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا