ایران

مخابرات درآمد ماهانه ۷۰۰ میلیاردی از آبونمان را تکذیب کرد

بیدخادم: هزینه ۲۰ هزار تومانی تنها از ۷ میلیون مشترک تهرانی دریافت می‌شود.

آی‌ تی ایران: صبح امروز (۱۴ آبان) خبری در کانال‌های مختلف تلگرامی دست به دست شد که اعلام می‌کرد شرکت مخابرات به دلیل دریافت هزینه ۲۰ هزار تومانی برای آبونمان از ۳۷ میلیون مشترک خط تلفن ثابت ماهانه ۷۰۰ میلیارد تومان درآمد دارد.

حالا اما شرکت مخابرات این خبر را رد و اعلام می‌کند که اطلاعات آورده شده در این خبر کذب است. محمدرضا بیدخام، مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات در گفت‌وگو با آی‌ تی ایران می‌گوید که مخابرات هزینه‌ای به عنوان هزینه آبونمان در صورت‌ حساب مشترکان خود درج نمی‌کند. 

او تاکید می‌کند که طبق آمار و اطلاعات این شرکت و همچنین اعلام رگولاتوری تعداد مشترکان فعال شرکت مخابرات به ۲۹ میلیون مشترک می‌رسد و در تهران نیز تعداد مشترکان فعال تلفن ثابت برابر با ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار مشترک است. 

بیدخام، در این مورد به آی تی ایران گفت: «تعداد خطوط منصوبه تلفن ثابت در کل کشور ۳۷ میلیون خط است. از این میزان تنها ۲۹ میلیون خط فعال است.» 

بیدخام اعلام می‌کند که مخابرات از ابتدای شهریور ماه ۲۰ هزار تومان هزینه ماهانه خدمات مکالمات صوتی از مشترکان را طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار در صورت حساب مشترکان اعمال می‌کند. 

طبق توضیحات او این هزینه ۲۰ هزار تومانی هم بابت هزینه نگهداری است و از مشترکان تهرانی دریافت می‌شود. آن طور که او توضیح می‌دهد هزینه هر خط تلفن چه مشترک از آن استفاده کند و چه نکند نزدیک ۳۰ هزار تومان است. بیدخام تعداد مشترکان تلفن ثابت در تهران را  ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار مشترک اعلام می‌کند. 

براساس گفته‌های بیدخام در قبال این هزینه ۲۰ هزار تومان، کاربران تلفن ثابت مخابرات در تهران می‌توانند از ۴ هزار و ۴۴ دقیقه مکالمه بین شهری رایگان یا ۵۹۲ دقیقه مکالمه رایگان بین‌ استانی یا ۳۱۲ دقیقه مکالمه همراه رایگان استفاده کنند. 

مصوبه ستاد تنظیم بازار در کنار اینکه برای خطوط تلفن شهر تهران ۲۰ هزار تومان کارکرد در نظر گرفته، این هزینه را در سایر مراکز استان ۱۵ هزار تومان و سایر شهرها ۱۰ هزار تومان تعیین کرده است.

با این توضیحات به نظر می‌رسد اگر از ابتدای شهریور فقط تهرانی‌ها ۲۰ هزارتومان هزینه نگهداری به مخابرات پرداخت کرده باشند، این شرکت در ماه گذشته در آمدی در حدود ۱۴۴ میلیارد تومان داشته است.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. 정품 비아그라,비아그라구매,비아그라구입,처방전없이 초간편주문.합리적인가격.비아그라 퀵배송,비아그라온라인약국,시알리스.각종 발기부전치료제 판매 전문 온라인스토어 13년동안 단 1건도 가품판매에 관한 스캔들이 없는 믿을수 있는 스토어 입니다.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا