موبایل

گوشی تاشوی هواوی پاکت اس رونمایی شد

با گذشت تقریبا یک سال از معرفی گوشی تاشوی پی۵۰ پاکت، هواوی از نسل جدید این گوشی با نام هواوی پاکت اس (Pocket S) رونمایی کرد.  

محصولی که از طراحی تاشوی یکسانی با مدل پی۵۰ پاکت بهره می‌برد و از همان نمایشگر نوتیفیکیشن دایره‌ای و برآمدگی دوربین در قسمت پشتی دستگاه استفاده شده است. اما تفاوت‌ها بیشتر در مشخصات فنی و البته قیمت دستگاه مشاهده می‌شود که به گفته هواوی، پاکت اس با قیمت پایه حدودی ۸۱۸ دلار روانه بازار خواهد شد. این در حالی است که برای مدل معمولی پی۵۰ پاکت قیمت ۱۲۲۸ دلار تعیین شده بود.

در خصوص مشخصات این گوشی باید گفت که از نمایشگر تاشوی داخلی ۶.۹ اینچی با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد و میزان رزولوشن آن نیز برابر با ۲۷۹۰ در ۱۱۸۸ عنوان شده است. به گفته هواوی، این گوشی می‌تواند حداقل تا ۴۰۰ هزار بار بدون هیچ مشکلی، تا شود.  

این شرکت می‌گوید پاکت اس به یک نمایشگر دایره‌ای کوچک ۱.۰۴ اینچی مجهز شده که می‌تواند نقش یک ویوفایندر (منظره‌یاب) دوربین، نمایشگر نوتیفیشکین‌ها و… را ایفا کند.  

در قسمت پشتی بدنه از دوربین دوگانه استفاده شده که یک سنسور ۴۰ مگاپیکسلی اصلی و ۱۳ مگاپیکسلی اولتراواید را در خود جای داده است. برخلاف مدل پی۵۰ پاکت، در این گوشی خبری از دوربین سوم ۳۲ مگاپیکسلی نیست.  

توان پردازشی این گوشی تاشو از طریق پردازنده اسنپدراگون ۷۷۸G تامین می‌شود و یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری، انرژی مورد نیاز برای روشن ماندن دستگاه را تامین می‌کند. این باتری از فناوری شارژ سریع ۴۰ واتی پشتیبانی می‌کند.  

رابط کاربری این گوشی مبتنی بر Harmony OS ۳.۰ است و به گفته هواوی، قرار است در پنج رنگ مختلف وارد بازار شود. این شرکت اعلام کرد در کنار نسخه ۱۲۸ گیگابایتی، نسخه مجهز به حافظه ۲۵۶ گیگابایتی نیز عرضه می‌شود که با قیمت تقریبی ۱۰۲۸ دلار به فروش خواهد رفت. ۱۰ نوامبر به عنوان زمان عرضه این محصول اعلام شده است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا