ایلان ماسکشبکه‌های اجتماعی

ایلان ماسک به دنبال عرضه قابلیت ویرایش توییت برای تمامی‌کاربران 

به نظر می‌رسد که ایلان ماسک قصد دارد به زودی، قابلیت ویرایش پیام‌ها در توییتر را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دهد.  

قابلیتی که مدت‌هاست کاربران این شبکه اجتماعی در انتظار اضافه شدن آن به این پلتفرم هستنند و اکنون بر اساس گزارش Platformer، امکان استفاده از این گزینه جدید در کنار دیگر تغییراتی که این روزها توییتر در حال اعمال آنها در پلتفرم خود است، فراهم خواهد شد.  

در حال حاضر، قابلیت یا همان دکمه ویرایش توییتر تنها در نسخه پولی این شبکه اجتماعی موسوم به «توییتر بلو» در اختیار کاربران قرار گرفته است. هزینه اشتراک این نسخه از توییتر، 4.99 دلار در ماه است و فعلا برای کاربرانی در آمریکا، کانادا، استرالیا و نیوزیلند قابل استفاده است.  

به لطف این قابلیت، کاربران می‌توانند تا 30 دقیقه پس از انتشار پیام، متن آن را تغییر دهند. البته هرگونه تغییر در توییت‌ها، برای دیگر کاربران قابل مشاهده خواهد بود و می‌توانند پیام اصلی را در تاریخچه توییت مشاهده کنند. 

ایلان ماسک هنوز حرفی در خصوص امکان استفاده از قابلیت ویرایش برای همه کاربران و به صورت رایگان نزده است. او اما او در بهار امسال و پس از آنکه سهم قابل توجهی از این شبکه اجتماعی را خریداری کرد، اعلام کرد که این تغییر یکی از قابلیت‌های مدنظر وی است. 

شواهد نشان می‌دهد که ایلان ماسک با خرید توییتر، قصد یک خانه‌تکانی بزرگ را در این شبکه اجتماعی دارد. تغییراتی که اضافه شدن دکمه ویرایش، چندان به چشم نخواهد آمد. وی اخیرا اعلام کرد هر کاربری که خواهان تیک آبی توییتر باشد، می‌تواند با پرداخت ماهانه 8 دلار، این علامت را دریافت کند. او همچنین قصد دارد مقالات بدون تبلیغات را برای کاربران توییتر بلو ارائه دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا