گوناگون

راهنمای جست‌وجوی بهترین قیمت در اینترنت برای طراحی گرافیکی

 قیمت طراحی گرافیکی بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود. نوع طراحی، پیچیدگی‌هایی که دارد و زمانی که طراح برای آن صرف می‌کند بسیار اهمیت دارد. اگر گرافیست از طراحی دستی در طرحش استفاده کند، قیمت متفاوتی از طراحی گرافیکی با نرم افزارهای کامپیوتری دارد. هر مرکزی بر طبق تخصصی که گرافیست‌هایش دارند و سابقه کاری‌اش قیمت‌هایی را برای خودش در نظر می‌گیرد. به طور قطع، برای هر نو طراحی می‌توانید روی گرافیست‌های ایران تایپیست حساب کنید. در ادامه خدمات طراحی ایران تایپیست، مستر تایپیست، آکاترجمه و ساهورا با هم مقایسه شده اند.

آشنایی با قیمت طراحی گرافیکی در ساهورا

قیمت طراحی گرافیکی در ساهورا با توجه به نوع طراحی مشخص می‌شود. این مجموعه با گرد هم آوردن هنرمندان گرافیست که در حوزه کاری خود علم لازم را دارند، امکانات بسیار خوبی را در وب سایتش برای کاربران فراهم دیده است. این خدمات تنوع گسترده‌ای دارند. برای استفاده از امکانات این وب سایت کافی است در آن ثبت نام کنید و بعد سفارش خود را به ثبت برسانید. پیش فاکتور به صورت رایگان ارسال می‌شود. مشاوران مجموعه آماده پاسخگویی به همه سؤالات شما هستند و پشتیبانی از کاربران به صورت ۲۴ ساعته است. همه مراحل کار علاوه بر ارائه پیش فاکتور به صورت آنلاین و بدون هیچ مراجعه حضوری انجام پذیر است. هزینه‌ها به زمانی که گرافیست صرف یک کار می‌کند هم بستگی دارد.

بررسی خدمات طراحی گرافیکی و هزینه آن در ایران تایپیست

قیمت طراحی گرافیکی در ایران تایپیست با توجه به نوع طراحی، نیاز و سلیقه سفارش دهنده، حجم کار و زمانی که برای آن صرف می‌شود محاسبه می‌شود. خدمات گرافیکی در این مرکز شامل ۱۱ زمینه مختلف است که قیمت پایه طراحی هر یک از آنها به طور دقیق در وب سایت مشخص شده است. زمان تقریبی تحویل هر سفارش در یک جدول در جلوی هر طراحی تعیین شده است. یعنی پیش از این که کاربر برای ثبت سفارش اقدامی بکند، قیمت و زمان تحویل کار را در وب سایت می‌بیند. از آنجا که وب سایت قبل از شروع کار آزمون‌های سختی را برای گرافیست‌ها در نظر گرفته است، تنها افراد حرفه‌ای می‌توانند با این مجموعه همکاری دارند. ویژگی طراحی در این مرکز کیفیت بالا و قیمت پایین آن است. امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین و حضوری وجود دارد.  

بعد از ثبت سفارش در کمتر از ۵ دقیقه قیمت طراحی گرافیکی در قالب یک پیش فاکتور به صورت رایگان برای سفارش دهنده ارسال خواهد شد. در صورت داشتن هر گونه مشکل یا سؤال مشاوران مجموعه آماده پاسخگویی هستند و بابت مشاوره‌های تخصصی هزینه‌ای دریافت نخواهد شد. وب سایت با پشتیبانی ۲۴ ساعته همواره تا زمان تحویل طراحی در کنار سفارش دهنده خواهد بود.

خدمات طراحی گرافیکی
خدمات طراحی گرافیکی

تعرفه‌های طراحی گرافیکی در مستر تایپیست

قیمت طراحی گرافیکی در مستر تایپیست با توجه به حرفه‌ای بودن طراحان این مجموعه بسیار کمتر تعیین شده است. طراحان و گرافیست‌های این مرکز با تلفیق تکنیک و هنر گرافیک می‌توانند طراحی‌های بسیار خوبی را ارائه دهند. برای هر نوع طراحی و ثبت هر نوع سفارشی می‌توانید به وب سایت این مرکز مراجعه کنید. اگر در اول راه هستید و کسب و کارتان را تازه به راه انداخته اید، با کمک طراحان می‌توانید خود را به کاربران و مشتریانتان معرفی کنید. برای طراحی هر آنچه برای تبلیغات یک کسب و کار نیاز است و حتی برای طراحی جلد کتاب بعد از ثبت نام در وب سایت می‌توانید سفارش خود را بدون هیچ محدودیتی ثبت کنید.

خوب است که پیش از شروع کار از مشاوران مجموعه به صورت رایگان راهنمایی تخصصی بگیرید. بعد از ثبت سفارش قیمت طراحی گرافیکی در یک پیش فاکتور بدون هزینه برای شما ارسال خواهد شد. شما زمان کافی برای مقایسه قیمت با مراکز دیگر را دارید. ضمن این که می‌توانید از پشتیبانی ۲۴ ساعته هم سود ببرید. مستر تایپیست به اندازه ایران تایپیست سابقه فعالیت در حوزه گرافیک را ندارد، اما در همین مدت همه تلاش خود را کرده است که خدماتی با بهترین کیفیت و با قیمت کم را به کاربران ارائه دهد.

نرخ طراحی گرافیکی در آکاترجمه

قیمت طراحی گرافیکی در آکاترجمه با توجه به ذوق هنری گرافیست‌ها و کارهای تخصصی که روی طراحی‌ها انجام می‌گیرد مناسب در نظر گرفته شده است. با این که همان طور که از نام این مجموعه بر می‌آید کار تخصصی آنها در حوزه ترجمه است، اما توانسته است در حوزه طراحی نیز حرفه‌ای عمل کند. طراحی برای کسب و کارها و کمک به آنها برای معرفی خود به جامعه به صورت حرفه‌ای کاری است که از پس طراحان این مجموعه بر می‌آید. برای طراحی پوستر در اندازه‌های مختلف، لوگوهای خاص و کاتالوگ می‌توانید در کمترین زمان ممکن به این وب سایت مراجعه و سفارش خود را به ثبت برسانید. مشاوره با متخصصان مجموعه پیش از شروع کار رایگان است. بعد از ثبت سفارش هم پیش فاکتور به صورت رایگان ارسال می‌شود. ضمن این که همکاران مجموعه آمادگی لازم برای پشتیبانی ۲۴ از همه کاربران و سفارش دهندگان را دارند.

نرخ طراحی گرافیکی
نرخ طراحی گرافیکی

ارزیابی کیفی و مقایسه کلی قیمت طراحی گرافیکی در مؤسسات مختلف

با توجه به توضیحاتی که در بالا داده شد، قیمت طراحی گرافیکی در ایران تایپیست بسیار مناسب‌تر است. این مجموعه سال هاست که در این حوزه فعالیت دارد و توانسته است با تمهیداتی که اندیشیده است قیمت‌ها را پایین نگه دارد و کیفیت را بالا ببرد. استفاده از گرافیست‌ها و طراحان دورکار، ارجاع تخصصی به آنها، به کار بردن سیستم رتبه بندی و امتیازدهی و آنلاین بودن کل مراحل کار موجب شده‌اند که بتواند همواره هزینه‌های سفارش‌های گرافیکی را پایین‌تر از مراکز دیگر نگه دارد. برای ثبت سفارش در این مجموعه می‌توانید به نشانی https://irantypist.com مراجعه کنید و از خدمات با کیفیت سود ببرید. در ادامه جدول مقایسه خدمات طراحی در ایران تایپیست، مستر تایپیست، آکاترجمه و ساهورا قابل مشاهده است.

طراحی همه سفارش ها هزینه پایین و کیفیت بالا استفاده از طراحی دستی پشتیبانی ۲۴ ساعته پیش فاکتور رایگان مشاوره رایگان
ایران تایپیست دارد دارد دارد دارد دارد دارد
مستر تایپیست دارد دارد دارد دارد دارد دارد
آکاترجمه دارد ندارد ندارد دارد دارد دارد
ساهورا ندارد دارد ندارد دارد دارد دارد

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا