گوناگون

تفریح و هیجان در جزیره کیش

کیش تفریحی‌ترین جزیره کشور است که دارای امکانات عالی برای یک گردش و سفر هیجان‌انگیز به شمار می‌آید. همان طور که از یک جزیره انتظار می‌رود، کیش دارای تفریحات و ورزش‌های آبی فراوانی است و مراکز تفریحی و شهربازی‌ها در آن،   باعث ایجاد تفریح و هیجان در جزیره کیش می‌شود.

در واقع سفر به جزیره کیش یک مسافرت هیجان‌انگیز است که امکان تفریح، خرید و بازدید از اماکن تاریخی را به صورت همزمان فراهم می‎کند. همجواری با آب‌های آبی خلیج همیشه فارس، باعث می‌شود که مسافران امکان یک استراحت خوب و آرامشی عالی به همراه تمدد اعصاب را داشته باشند.

چگونه در کیش تفریح کنیم؟

برای این که بتوانید در کیش تفریح کنید باید ابتدا انواع امکانات تفریحی جزیره را بشناسید. طبیعی است که مهم‌ترین تفریح در جزیره، ورزش‌های آبی است که با بازی‌ها و وسایل هیجان‌انگیز مختلف، مسافران را سرگرم می‌کند. این ورزش‌ها در کنار شنا کردن، بزرگ‌ترین تفریح جزیره محسوب می‌شوند. شهربازی‌ها و باغ وحش‌های جزیره کیش، مکان‌های تفریحی دیگری هستند که جاهایی مناسب برای لذت و هیجان شما و کودکانتان به شمار می‌آیند.

یکی دیگر از بخش‌های هیجان‌انگیز سفر به جزیره کیش، شبانه‌های آن است. شما با رزرو اقامتگاه‌های مختلف و متنوع در کیش از سایت جاباما و انتخاب نوع محلی که برای اقامت در نظر می‌گیرید، می‌توانید لذت سفر به کیش را دوچندان کنید. نزدیک بودن به دریا و ساحل، یا مراکز خرید و مرکز جزیره، هر کدام به نوبه خود می‌تواند سفر هیجان‌انگیز شما را دلپذیرتر کند که این امر با انتخاب اقامتگاه مناسب امکان‌پذیر است.

علاوه بر این، اگر به تفریحات صحرایی علاقه دارید، نیازی نیست به دبی بروید. شما می‌توانید در کیش این امکان را دارید که به تفریحات سافاری و آفرود سواری بپردازید و هیجان را تجربه کنید. رفتن به جنگ‌های شادی، خرید کردن و نوش جان کردن غذاهای خوشمزه نیز، از کارهایی است که هم لذت‌بخش است و می‌تواند تفریحی به شمار بیاید.

از تفریحات و ورزش‌های آبی غافل نشوید

ورزش‌های آبی در کیش می‌تواند زیر آب، روی آب و بالای آب انجام شود. تفریحات زیر آب شامل غواصی معمولی، اسکوتر زیر دریایی و اسنورکلینگ است. شما برای غواصی معمولی به لباس مخصوص نیاز دارید تا بتوانید با دنیای زیر آب آشنا شوید و موجودات دریایی را از نزدیک تماشا کنید. اسکوتر زیر دریایی یک وسیله موتوری است که شما می‌توانید سوار آن شده و زیر آب کاری شبیه به موتور سواری انجام دهید. اسنورکلنیگ نیز که مخصوص آب‌های کم عمق که با گذاشتن یک لوله در دهانتان، هوا را از بیرون آب دریافت می‌کنید.

ورزش‌های روی آب در کیش عبارتند از: سواری روی تیوپ به وسیله شاتل سواری و بنانا سواری که در این حالت توسط قایق موتوری روی آب کشیده می‌شوید. کیبل اسکی یا اسکی روی آب نیز کشیده شدن با قایق موتوری است در حالی که شما با یک کابل به آن متصل هستید. برای فلای بورد ه جت اسکی وصل شده و بر اثر فشار آب، می‌توانید بین زمین و آب، کارهای مهیجی انجام دهید. پدل برد یک تخته برای انجام کارهای قدرتی و مهارتی است. جت اسکی، بیگ بال و سوار شدن بر قایق‌های تندرو از سایر تفریحات روی آب به شمار می‌آید.

برای انجام تفریحات بالای آب می‌توانید سوار کایت بردینگ شوید. کایت بردینگ ترکیب پاراگلایدر و اسکی روی آب به شمار می‌آید. پاراسل سواری به شما امکان پرواز روی آب با یک چتر بزرگ را می‌دهد. همچنین شما می‌توانید سوار جایروکوپتر شوید. جایروکوپتر یک هلی‌کوپتر تک نفره است و بالای آب پرواز می‌کند.

تماشای جنگ‌های شادی و کنسرت خوانندگان

یکی از تفریحات جذاب در جزیره کیش، جنگ‌های شادی هستند که می‌توانند شما را ساعت‌ها سرگرم کنند. جنگ‌های شبانه‌ی ایرانیان، ستارگان رنگارنگ، پازل شو، سی شو، دینامیت شو، پرشین شو و بابک شو، برنامه‌های شادی برای شما تدارک دیده‌اند که با اجراهای تئاتر و نمایش‌های شادی‌آور شما را چند ساعت می‌خندانند و غرق لذت می‌کنند.

بسیاری از خوانندگان معروف و محبوب در کیش کنسرت می‌گذارند. اگر شما برنامه سفر خود را با کنسرت خواننده محبوبتان هماهنگ کنید، می‌توانید هیجان و لذت بردن از موسیقی را با هم ترکیب کنید.

تفریحات سافاری در کیش چیست؟

سافاری در کیش
سافاری در کیش

سال‌هاست که تفریحات سافاری یکی از جاذبه‌های گردشگری در کشورهای جنوبی حاشیه خلیج فارس به ویژه دبی به شمار می‌آمده و به ویژه برای گردشگرانی که ساکن کشورهای اروپایی هستند، جذاب بوده است. اما برای ما ایرانی‌ها که کشورمان دارای بخش‌های کویری است، سافاری یکی از کارهای جذابی است که می‌توان در جزیره کیش انجام داد.

شترسواری اولین کاری است که می‌توان در قسمت صحرایی کیش انجام داد. علاوه بر آن موتورسواری، کارتینگ،   فوتبال حبابی، ترامپولین، عینک واقعیت مجازی و زورب بال، پینت بال، استوانه جادویی و آفرودسواری کارهایی است که شما می‌توانید در کیش انجام دهید.

روی آب‌های خلیج فارس کشتی سواری کنید

کشتی سواری یکی از کارهای تفریحی در کیش است که می‌تواند همزمان چندین کار هیجان انگیز را با هم برای شما به ارمغان آورد. شما می‌توانید با کشتی سواری روی آب‌های خلیج فارس، همزمان شاهد یک جنگ شادی با اجرای هنرمندان بر روی آب باشید و از نمایش‌های خنده‌آوری و استندآپ کمدی لذت ببرید، علاوه بر آن می‌توانید یک دریانوردی کامل را تجربه کنید و از مناظر زیبای روی آب لذت ببرید.

چندین کشتی تفریحی مانند اوستا، دنا، کشتی‌های تارا، آرتمیس، نوید، آکواریوم و کشتی تاپ تورز کاتاماران شما را به گشت و گذار روی آب می‌برند ضمن این که می‌توانید در رستوران‌ها و کافی شاپ‌های آنها خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه نوش جان کنید.

سواری دور جزیره با اتوبوس هاپ‌آن- هاپ‌آف

یکی از کارهای هیجان انگیز در کیش سواری دور جزیره با اتوبوس هاپ آن – هاپ آف  است. این یک اتوبوس دو طبقه روباز است، که اماکن گردشگری مختلف جزیره ایستگاه دارد. این اتوبوس در اسکله تفریحی، بازار دامون، شهر زیرزمینی کاریز، شهر تاریخی حریره، اسکله میرمهنا و کشتی یونانی توقف دارد و شما می‌توانید در هر یک از آنها پیاده شوید و به مقصد مورد نظر خود بروید.

به کدام شهربازی‌ها برویم؟

کیش دارای چندین شهربازی سرپوشیده است که در مراکز خرید جزیره واقع شده‌اند. این شهربازی‌ها با وسایل  تفریحی و هیجان‌انگیز خود، اوقاتی عالی را برای شما و کودکانتان فراهم می‌کنند. تم پارک سنتر که در سال ۱۴۰۰ افتتاح شده دارای بخش‎های نقاشی سه بعدی، اتاق آینه، بلک لایت اتاق‌های وارونه، اتاق پرسپکتیو، اتاق سلفی و اتاق خواب دیواری است.

شهربازی سرپوشیده هایلند واقع در پارک شهر کیش یکی از بهترین شهربازی‌های خاورمیانه است. این شهربازی دارای واتربال گروهی و فوتبال حبابی، سینمای هفت بعدی، بازی‌های الکترونیکی، مکانیکی و رایانه‌ای فراوان و مینی گلف و بولینگ است. شهربازی سرپوشیده فان کلاب در بازار کوروش برند سنتر نیز دارای ۶۵ بازی مختلف نظیر موتور فضایی، واقعیت مجازی، قطار شادی، موتورهای مسابقه، ماشین‌های کوبنده، بولینگ و… است.

 

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. میدونستید کیش یکی از جذاب ترین جزیره تفریحی به حساب میاد؟ سایت مستر کیش به شما کمک میکنه بیشتر با تفریحات این جزیره اشنا بشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا