مایکروسافت

کیت Surface Adavtive مایکروسافت، ۳ آبان عرضه می‌شود

مایکروسافت در ماه می‌امسال، یک یک کیت جدید به نام سرفیس آداپتیو (Surface Adavtive) رونمایی کرد که شامل یک ماوس، هاب و چند لوازم جانبی بود.

اما در آن زمان، هیچ حرفی از قیمت و همچنین دیگر جزییات مربوط به عرضه این محصولات نزد و تنها به این جمله بسنده کرد که این کیت، در فصل پاییز وارد بازار می‌شود. حال پس از گذشت پنج ماه، این شرکت در جریان رویداد سخت‌افزاری خود در شهر نیویورک، بخشی از این اطلاعات را با علاقه‌مندان برند خود به اشتراک گذاشت.

به گفته این شرکت، Adaptive Accessories از ۲۵ اکتبر (۳ آبان) در بازار چند کشور منتخب، عرضه خواهد شد. هنوز قیمت و مناطقی که این محصولات در آن عرضه می‌شوند، اعلام نشده است.

مایکروسافت همچنین اعلام کرد مشتریان تجاری و آموزشی این شرکت می‌توانند دستگیره‌های آداپتیو را به صورت سه بعدی پرینت کنند. با توجه به تصاویر منتشرشده، برخی از این طراحی‌های چاپ سه بعدی، کمک می‌کنند تا نگهداری قلم‌های هوشمند این شرکت آسان‌تر شود.

مایکروسافت در رویداد پاییزی نیویورک، از چند محصول جدید همانند سرفیس پر ۹، سرفیس لپ‌تاپ ۵ و سرفیس استودیو ۲ پلاس پرده برداشت و چند قابلیت نرم‌افزاری جدید را معرفی کرد.

نوشته های مشابه

‫16 دیدگاه ها

  1. Нужна стяжка пола в Москве, но вы не знаете, как выбрать подрядчика? Обращайтесь к нам на сайт styazhka-pola24.ru! Мы предлагаем услуги по устройству стяжки пола любой площади и сложности, а также гарантируем быстрое и качественное выполнение работ.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا