ایراناینترنتشبکه‌های اجتماعی

رفع محدودیت واتس‌اپ در برخی مناطق

وزارت ارتباطات: هیچ خبر و اتفاق جدیدی در دسترسی به واتس‌اپ رخ نداده است.

واتس‌اپ از صبح امروز روی برخی اپراتورها و در مناطقی در دسترس است. برخی کاریران اعلام می‌کنند بدون فیلترشکن امکان دسترسی به واتس‌اپ و تنها ارسال متن را دارند.

در چند ساعت گذشته کاربران اعلام می‌کنند که امکان دسترسی به واتس‌اپ را دارند و کاربران دیگر هم می‌گویند بدون استفاده از فیلترشکن امکان دسترسی به این پیام‌رسان را ندارند. همچنین کاربرانی که بدون فیلترشکن واتس‌اپ برایشان در دسترس است تنها می‌توانند پیام متنی ارسال کنند و در ارسال ویدئو، عکس و صدا با مشکل مواجه هستند.

برداشته شدن محدودیت از روی واتس‌اپ منطقه‌ای به نظر می‌رسد چرا که در حالی که برخی کاربران همراه اول و ایرانسل امکان استفاده از واتس‌اپ بدون فیلترشکن را دارند؛ اما کاربران همین دو اپراتور در منطقه‌ای دیگر همچنان واتس‌اپ برایشان در دسترس نیست.

کارشناسان شبکه همچنان از وجود اختلال روی واتس‌اپ در کشور خبر می‌دهند و اینکه رفع محدودیت روی این پیام‌رسان به شکل کامل برطرف نشده است. درحالی که گمانه‌زنی برای برداشته شدن محدودیت واتس‌اپ شنیده می‌شود،

وزارت ارتباطات به سایت راه‌پرداخت اعلام کرده که هیچ خبر و اتفاق جدیدی در دسترسی به واتس‌اپ رخ نداده است.

واتس‌اپ و اینستاگرام از عصر ۳۰ شهریور از دسترس کاربران داخل ایران خارج شدند و حتی واتس‌اپ در چند روز بعد از این محدودیت برای برخی کاربران با فیلترشکن هم در دسترس نبود.

خبرگزاری فارس یک روز بعد از این اعمال محدودیت خبر داد که با تصمیم شورای امنیت کشور دسترسی به اینستاگرام و واتس‌اپ از داخل ایران ممکن نیست. فارس در این مورد نوشت «هنوز معلوم نیست این تصمیم چه زمانی به طول خواهد انجامید؛ اما اقدامات خلاف امنیت ملی در بستر این شبکه‌‌ها توسط ضدانقلاب و پاسخگونبودن این پلتفرم‌ها یکی از دلایل این تصمیم است.

بعد از این قطعی ارتباط نیز دیگر سرویس‌های اینترنتی از جمله اسکایپ، لینکدین، اپ استور، گوگل پلی، برخی بازی‌های آنلاین، وایبر، گوگل چت، iMessage و وایبر با محدودیت در دسترسی مواجه شدند.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. 정품 비아그라,비아그라구매,비아그라구입,처방전없이 초간편주문.합리적인가격.비아그라 퀵배송,비아그라온라인약국,시알리스.각종 발기부전치료제 판매 전문 온라인스토어 13년동안 단 1건도 가품판매에 관한 스캔들이 없는 믿을수 있는 스토어 입니다.

  2. برای منم که رایتل دارم چند شب حدودای ساعت 10 شب وصل شد ولی تا ظهرش مجدد قطع شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا