موبایل

گراهامبل، مرکز خرید آیفون در ایران

کیفیت برتر محصولات اپل به نسبت دیگر کمپانی‌ها و قابلیت‌های متفاوت و جذاب آن باعث شده تا محبوبیت جهانی پیدا کند. همین امر باعث شده تا اشخاص زیادی در کشور تصمیم به خرید گوشی، لپ‌تاپ، تبلت و سایر محصولات اپل بگیرند. اما مسئله مهمی که اغلب با آن مواجه هستیم، مطمئن بودن به خرید است. چرا که امروزه نمونه‌های فیک هم در بازار بسیار زیاد هستند و اگر تخصص کافی نداشته باشید، احتمالا نمی‌توانید تفاوت میان آن‌ها را تشخیص دهید؛ در نتیجه ممکن است سرتان کلاه برود. ترس از خرید محصول فیک به جای اصل هم سبب می‌شود تا نتوانید به صورت آنلاین خریدتان را انجام دهید. اما ما به شما فروشگاه اینترنتی گراهامبل را معرفی می‌کنیم که محصولات اصل کمپانی اپل را به صورت وارداتی در اختیار کاربران ایرانی قرار می‌دهد.

چرا فروشگاه گراهامبل را انتخاب کنیم؟

چرا فروشگاه گراهامبل را انتخاب کنیم؟
چرا فروشگاه گراهامبل را انتخاب کنیم؟

امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی، بیشتر کسب‌وکارها آنلاین شده‌اند و فروش محصول به صورت اینترنتی بسیار رونق یافته است. به همین خاطر فروشگاه‌های اینترنتی بسیاری وجود دارند که محصولات اپل را عرضه می‌کنند؛ اما گراهامبل با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهد توانسته از رقبای خود پیشی بگیرد. دلایلی که به شما توصیه می‌کنیم از این فروشگاه آنلاین استفاده کنید، عبارت‌اند از:

تجربه خرید امن

در این فروشگاه اینترنتی، شما تنها خرید نخواهید کرد؛ بلکه تجربه یک خرید رضایت‌بخش را متناسب با نیازتان خواهید داشت. تنوع محصولات شرکت apple باعث شده تا انتخاب از بین آن‌ها سخت باشد. گران بودن قیمت‌ها هم مانع از هر ریسکی می‌شود. شما می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان گراهامبل بهره‌مند شوید. کافی است با شماره تماس‌های درج‌شده در سایت ارتباط بگیرید و با کسب مشاوره، بهترین مدل را متناسب با نیاز و بودجه‌ای که جهت خرید در نظر گرفته‌اید، انتخاب کنید.

کیفیت

خیال شما از بابت کیفیت محصولی که می‌خرید راحت است. فروشگاه گراهامبل با سال‌ها سابقه، بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. با خرید این محصولات، یکبار برای همیشه هزینه خواهید کرد؛ چرا که دوام و ماندگاری بالایی داشته و تا سال‌ها برایتان کارایی خواهند داشت.

تنوع بالای محصولات

اگر به دنبال یک گوشی مناسب برای انجام امور شخصی هستید یا قصد خرید یک لپ‌تاپ میان رده برای دانشگاه را دارید، گراهامبل انواعاین محصولات را در اختیار شما قرار می‌دهد. کافی است با چند کلیک محصولات آن را ورق بزنید و هر مدل و طرح و رنگی را که می‌خواهید انتخاب کنید. همه محصولات و لوازم جانبی اپل را می‌توانید از سایت گراهامبل به صورت اینترنتی خریداری کنید.

خدمات پس از فروش حرفه‌ای

خرید محصولات دست اول و اورجینال هیچ تضمینی بر این نیست که دچار خرابی نمی‌شوند و نیاز به تعمیر ندارند. در برخی مواقع کوچک‌ترین بی‌دقتی موجب صدمه رسیدن به سیستم و گوشی شما می‌شود. قاعدتا در آن لحظه ممکن است سرمایه لازم جهت خرید دوباره را نداشته باشید یا اطلاعات مهمی در آن باشند که مورد نیاز شما هستند. وجود خدمات پس از فروش به شما کمک می‌کند تا به راحتی مشکلاتتان را برطرف کنید.

گارانتی ۱۸ ماهه

در زمان خرید آیفون یا هر محصول دیگری، وجود گارانتی خیال شما را از خریدتان راحت می‌کند. تا ۱۸ ماه بعد از خرید هر مشکلی که در گوشی شما به وجود آید می‌توانید آن را جهت بررسی برگردانید و در مواردی آن را تعویض کنید. البته باید گارانتی محصول را هم نگهدارید.

قیمت ایده ال و حمایت از خریدار

همه ما میدانیم که محصولات شرکت اپل به صورت وارداتی عرضه شده و قیمت‌های بسیار بالایی دارند. اما گراهامبل با در نظر داشتن رفاه مشتریان و حمایت از آن‌ها با کمترین سود، این محصولات را به فروش می‌رساند. همچنین آن‌ها را به صورت مستقیم در اختیار کاربران قرار می‌دهد و هیچ واسطه‌ای وجود ندارد؛ در نتیجه قیمت بسیار مناسب‌تری برایتان خواهد داشت.

فروشگاه گراهامبل چه محصولاتی را ارائه می‌دهد؟

به جرات می‌توان گفت تمامی تولیدات شرکت اپل و لوازم جانبی آن‌ها در این فروشگاه وجود دارند. اما از پرفروش‌ترین محصولات آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- موبایل آیفون

گوشی‌های آیفون از پرچم داران این صنعت هستند و از فروش بسیار بیشتری برخوردارند. اگر شما هم می‌خواهید یک گوشی آیفون داشته باشید، کافی است وارد این فروشگاه اینترنتی شوید. در این فروشگاه، جدیدترین گوشی‌های آیفون در اختیار شما قرار خواهند داشت. با معرفی محصول جدید این شرکت، امکان خرید آیفون 14 هم برایتان وجود دارد.

۲- اپل واچ

وجود یک ساعت هوشمند اپل یا همان اپل واچ برای هر شخصی که از موبایل آیفون استفاده می‌کند، ضروری است. انواع اپل واچ‌ها با مدل‌ها و قیمت‌های مختلف در گراهامبل وجود دارند که می‌توانید به صورت ست با گوشی یا تکی خریداری کنید.

۳- مک بوک

مک بوک‎های اپل همیشه همراه دانشجویان و مهندسین بوده است. این سیستم‌ها طراحی فوق ظریف و سبکی دارند که امکان حمل آن‌ها را بسیار ساده‌تر می‌کند؛ قابلیت‌های بسیار شگفت‌انگیزی هم دارد که بسته به تخصص و نیازتان می‌توانید از میان انواع آن‌ها انتخاب کنید. هر مدل مک بوکی که بخواهید، در فروشگاه اینترنتی گراهامبل وجود دارد. کار کردن با مک بوک لذت بسیار بیشتری برایتان خواهد داشت و دیگر خستگی برایتان بی‌معنی خواهد بود. در نتیجه عملکرد بهتری دارید که می‌تواند روی کیفیت خروجی کار شما تاثیر بگذارد.

۴- ایرپاد

با روی کار آمدن ایرپاد‌ها یا همان هندزفری‌های بلوتوثی بی‌سیم، دیگر چالش باز کردن گره هندزفری را نخواهید داشت. ایرپاد همیشه و همه جا همراه شما خواهد بود و با طراحی اصولی که دارد از گوش شما نمی‌افتد. صدا را هم با کیفیت عالی پخش می‌کند و می‌تواند در کنار گوشی آیفون و اپل واچ، یک ست کامل را برایتان به ارمغان آورد.

۵- آیپد

اگر از آن دسته افرادی هستید که نمی‌خواهید همیشه و همه جا سیستم سنگین خودتان را حمل و در عین حال بحث کاری را با مصارف شخصی در گوشی ادغام کنید، به یک آیپد نیاز خواهید داشت. آیپد اپل از بهترین‌های بازار است که مدل‌های متفاوتی با قابلیت‌های متنوع دارد. انتخاب از میان آن‌ها به سلیقه شما بستگی دارد.

۶- لوازم جانبی

تنها خرید محصولات اپل کافی نیست؛ لوازم جانبی این محصولات همچون کابل‌ها، شارژر، ضد خش، محافظ، قاب و… از تجهیزات همراه ضروری برای محصولات اپل هستند که احتمال خرابی آن‌ها وجود دارد. در زمان تعویض یا جایگزین کردن لوازم جانبی، باید حسابی مراقب باشید تا محصولی اورجینال را تهیه کنید؛ در غیر این صورت ممکن است به سیستم شما آسیب برساند و خسارت‌های زیادی را برایتان ایجاد کند. بهتر است این لوازم را از فروشگاهی که گوشی و لپ‌تاپ خود را از آن خریده‌اید تهیه کنید تا مطمئن‌تر باشد.

مزایای خرید از فروشگاه گراهامبل

مزایای خرید از فروشگاه گراهامبل
مزایای خرید از فروشگاه گراهامبل

تنها خرید محصولات باکیفیت و اصل با قیمت مناسب از مزیت‌های خرید از این فروشگاه نیستند. علاوه بر این از خدمات متنوع آن هم بهره‌مند می‌شوید که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان گزینه‌های زیر را نام برد:

بدون محدودیت خرید می‌کنید

فرقی نمی‌کند در کدام شهر و استان هستید، کافی است سفارش خود را در سایت ثبت کنید تا در کوتاه‌ترین زمان در آدرس دلخواه خودتان آن را تحویل بگیرید. ارسال کلیه محصولات به تمامی مناطق کشور انجام می‌شود.

به صورت سفارشی بخرید

قرار نیست رنگ گوشی و آیپد را از میان چند نمونه محدود انتخاب کنید. شما می‌توانید هر رنگی را که می‌خواهید سفارش دهید تا متناسب با سلیقه شما آماده شود. شما آرزو کنید و برآورده کردن آن را به گراهامبل بسپارید.

از قیمت روز مطلع شوید

گراهامبل قیمت روز محصولات آیفون را به صورت دقیق در اختیار شما قرار می‌دهد. در هر لحظه که بخواهید با بررسی قیمت می‌توانید انتخاب متناسب با سرمایه خود داشته باشید و به آسانی از میان گزینه‌های بسیاری که پیش روی خود دارید، انتخاب کنید.

در زمان صرفه‌جویی کنید

دیگر نیاز به رفتن به بازار گشتن در مغازه‌ها و صرف زمان در ترافیک نیست. کافی است در خانه بمانید و در کمتر از چند دقیقه، محصول دلخواه خود را از بین گزینه‌های زیادی که پیش رو دارید انتخاب کرده و در همان لحظه ثبت سفارش کنید. نگران جابه‌جایی آن هم نباشید. محصول خریداری شده شما به صورت کاملا سالم و بسته‌بندی‌شده با ضمانت سلامت کالا به شما تحویل داده خواهد شد.

کالا را مرجوع کنید

قابلیت برگشت کالا، یکی دیگر از مزایای خرید از گراهامبل است. در صورتی که مشکلی در سفارش شما وجود داشته باشد، می‌توانید بدون هیچ دغدغه‌ای آن را جهت تعویض بازگردانید.

سخن پایانی

انتخاب یک فروشگاه ایده ال می‌تواند تجربه یک خرید لذت‌بخش را برایتان ثبت کند. قرار نیست همیشه جهت خرید به صورت حضوری اقدام کنید، فروشگاه‌های آنلاین کار را برایتان راحت‌تر خواهند کرد. با خرید از گراهامبل دیگر هیچ نگرانی نخواهید داشت و در صورت بروز مشکلات نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری هم می‌توانید با متخصصین این فروشگاه تماس بگیرید که برترین‌ها را با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

 

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا