گوناگون

خرید گیفت کارت

گیفت کارت به کارت‌های هدیه‌ای گفته می‌شود که میزان مشخصی از ارزش یک محصول یا خدمات را شامل می‌شود. به عنوان مثال شما می‌توانید از طریق خرید گیفت کارت اپل خدماتی مربوط به شرکت اپل را تا سقف مبلغ گیفت کارت خود دریافت کنید. شرکت‌های مختلفی ستند که خدمات یا محصولات خود را با گیفت کارت ارائه می‌دهند؛ مانند اپل، استیم، سونی، PSN و… که می‌توانید با خرید هرکدام از آن‌ها از محصولات و خدمات مربوط به شرکت‌های آن استفاده نمایید.

با موجودی گیفت کارت اپل چه چیزهایی می‌توانید خریداری کنید؟

می‌توانید از گیفت کارت اپل برای خرید محصولات یا لوازم جانبی در فروشگاه اپل استفاده کنید. در کشورها و مناطقی که گیفت کارت اپل در دسترس است شما می‌توانید از موجودی حساب اپل خود برای خرید محصولات و لوازم جانبی در apple.com یا در برنامه Apple Store استفاده کنید. در این کشورها و مناطق موجودی حساب اپل شما شامل موجودی کارت‌های هدیه اپل یا گیفت کارت‌های فروشگاه App و iTunes شما است.

  • برنامه‌ها، بازی‌ها یا خریدهای درون‌برنامه‌ای را از اپ استور بخرید.
  • موسیقی، فیلم و موارد دیگر را از فروشگاه iTunes، برنامه Apple TV یا Apple Books خریداری کنید.
  • برای اشتراک‌هایی مانند Apple Music، Apple Arcade و Apple TV+ یا اشتراک برنامه‌ها از فروشگاه App و همچنین برای ذخیره سازی iCloud از گیف کارت اپل استفاده کنید.
  • برای برخی از خریدها نمی‌توان از گیفت کارت و موجودی حساب اپل استفاده کرد که شامل موارد زیر است:
  • نمی‌توانید از موجودی حساب Apple خود برای ارسال هدیه یا کارت هدیه استفاده کنید.
  • اگر از Family Sharing استفاده می‌کنید، اعضای خانواده شما نمی‌توانند موجودی حساب Apple شما را خرج کنند. تنها وجوهی در دسترس شما هستند که به موجودی حساب Apple خود اضافه می‌کنید.

خرید گیفت کارت استیم

استیم کارت یک کارت هدیه است که می‌توان آن را از طریق Steam که یک شبکه اجتماعی مخصوص گیمرهای حرفه‌ای است، خریداری کرد. اعتبار کارت‌های استیم را می‌توان برای خرید بازی، محتوای قابل دانلود و محتوای درون بازی استفاده کرد. کارت‌های استیم فیزیکی معمولاً در قیمت‌های ۲۰.۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ دلار عرضه می‌شوند. کارت‌های دیجیتال در قیمت‌های ۵ دلاری، ۱۰ دلاری، ۲۵ دلاری، ۵۰ دلاری و ۱۰۰ دلاری عرضه می‌شوند. گیفت کارت‌های استیم را می‌توان از فروشگاه‌های آنلاین و غیرآنلاین یا مستقیما و یا از فروشگاه آنلاین Steam خریداری کرد. Steam یک سرویس آنلاین است؛ اما کارت‌های هدیه فیزیکی را ارائه می‌دهد که می‌توان آن‌ها را در بسیاری از فروشگاه‌ها یافت. یک کارت هدیه فیزیکی به عنوان یک هدیه تولد یا عیدی گزینه مناسبی است؛ همچنین این شرکت کارت‌های هدیه دیجیتالی را نیز ارائه می‌دهد و شما می‌توانید کاملا آنلاین خرید را انجام دهید. تنها تفاوت واقعی بین کارت هدیه فیزیکی و دیجیتال مقدار پولی است که وارد می‌شود. کارت‌های فیزیکی در مقادیر ۲۰.۳۰ دلار، ۵۰ دلار و ۱۰۰ دلار فروخته می‌شوند، در حالی که کارت‌های دیجیتال می‌توانند به ارزش ۵.۱۰، ۲۵.۵۰ دلار و ۱۰۰ دلار باشند. کارت Steam دارای یک کد فعال‌سازی است که گیرنده می‌تواند از آن برای قراردادن ارزش کارت Steam در کیف پول دیجیتالی Steam حساب خود استفاده کند. پس از آن می‌توان از موجودی Wallet برای خرید بازی‌ها، محتوای قابل دانلود و موارد درون بازی استفاده کرد. در صورت ارسال کارت استیم دیجیتال، گیرنده با پذیرش هدیه، پول را به کیف پول خود اضافه می‌کند. اگر کارت هدیه فیزیکی دریافت کرده‌اید، می‌توانید با وارد کردن کد آن را به صورت آنلاین فعال کنید.

خرید گیفت کارت PSN

با داشتن کارت شبکه پلی استیشن (PSN) می‌توانید به راحتی اعتبار پلی استیشن خود را بدون نیاز به کارت اعتباری بالا ببرید. بازی‌ها، موسیقی، برنامه‌ها، اعتبارات درون بازی یا اشتراک PlayStation Now را می‌توانید با کارت شبکه پلی استیشن خریداری کنید. کارتهای PSN اجازه می‌دهند مقداری اعتبار را به صورت ایمن و آسان به کیف پول مجازی خود اضافه کنید. شما می‌توانید بدون ارائه اطلاعات در مورد کارت اعتباری خود این کار را انجام دهید. کارت PlayStation Network یک کد محافظت‌شده است که از ۱۲ علامت تشکیل شده است و به کیف پول مجازی حساب‌های شما مبلغی را اضافه می‌کند. کارت‌های PSN امکان خرید بازی، فیلم، پاداش و حتی آهنگ‌های ایمن و سریع را دارند. این گیفت کارت هدیه را می‌توانید با ویزا، مسترکارت و پی پال یا از طریق فروشگاه‌های معتبر خریداری نمایید.

خرید گیفت کارت پلی استیشن

خرید گیفت کارت Play Station یا گرفتن آن به عنوان هدیه دارای فوایدی است که ما چند فایده آن را در این قسمت نام برده‌ایم:

می‌توانید برای خودتان بازی بخرید

کارت‌های هدیه یکی از راه‌های راحت برای خرید بازی‌ها هستند. حتی می‌توانید افزونه‌ها را با کارت هدیه خود دانلود کنید.

در پلی استیشن پلاس اشتراک بخرید

اگر به بازی‌های آنلاین و چندنفره علاقه دارید، کارت‌های هدیه راهی آسان برای استفاده از پلی استیشن پلاس هستند.

پول را به کیف پول فروشگاه پلی استیشن خود اضافه کنید

می‌توانید مبلغ کارت هدیه خود را در کیف پول فروشگاه PlayStation ذخیره کنید و در صورت نیاز از آن استفاده نمایید.

دانلود فیلم و موسیقی

کدهای قابل بازخرید از کارت‌های هدیه به شما امکان می‌دهد فیلم‌ها و نمایش‌ها را دانلود کنید.

با دوستان، شریک و همکاران خود به اشتراک بگذارید

کارتهای هدیه برای راحتی شما ایجاد شده‌اند و اگر آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارید به آنان کمک کرده‌اید. احتمالاً یک یا چند نفر از دوستان یا همکاران شما هستند که از پلی استیشن که بیش از ۱۱۴ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد، استفاده می‌کنند. شما از طریق ارسال کارت هدیه به آن‌ها امکان دسترسی به بازی‌های هیجان‌انگیز، بارگیری فیلم و موسیقی، بارگیری کیف پول فروشگاه خود یا حتی پرداخت اشتراک پلی استیشن پلاس را می‌دهید. آن‌ها تقریباً همان مزایای شما را خواهند داشت و علاوه بر آن، کارت‌های هدیه یکی از راه‌های مناسب برای افزایش تجربه بازی برای آن‌ها خواهد بود.

در مسابقات شرکت کنید یا از آن‌ها در محل کار استفاده کنید

گیفت کارت‌های پلی استیشن جوایز بسیار خوبی برای بازی‌ها و مسابقات به همراه دارند. می‌توانید به صورت آنلاین یا در محل کار از افراد حمایت مالی کنید و از طریق قرعه‌کشی کارت‌های هدیه بدهید.

شرکت در تبادل گیفت‌کارت

در صورت عدم نیاز به کارت‌های هدیه خود می‌توانید در تبادل گیف کارت‌ها شرکت کنید و آن‌ها را با کارت‌های هدیه افراد دیگر تعویض کنید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا