بازی

ویدیوهای گیم‌پلی بازی GTA VI لو رفت

به تازگی ویدیوهایی از گیم‌پلی بازی جی‌تی‌ای6 یا همان Grand Theft Auto VI در فضای وب منتشر شد که اطلاعاتی از این بازی را برای گیمرها فاش ‌می‌کند.

به گزارش پی‌سی گیمر، یک کاربر در انجمن GTA، فایلی 3 گیگابایتی را که از 90 ویدیوی مربوط به بازی GTA VI تشکیل شده، منتشر کرد. هنوز مشخص نیست که این کاربر چگونه توانسته به این فایل‌ها و ویدیوها دسترسی پیدا کند.

با این حال، پوستر teapotuberhacker نشان ‌می‌دهد که این گروه پشت این حمله هکری است که اخیرا شرکت اوبر نیز مورد حمله آنها قرار گرفت. البته این احتمال نیز وجود دارد که به زودی اطلاعات بیشتری از جمله سورس کد GTA V و GTA VI و بیلدهای تست منتشر شود.

این ویدیوهای منتشرشده با آنچه که تاکنون از این بازی در فضای وب منتشر شده بود، مطابقت دارد که در اغلب آنها آمده بود یک شخصیت زن را برای بازی در این گیم نشان ‌می‌دهد.

بلومبرگ در اوایل سال جاری میلادی طی گزارشی اعلام کرد که در GTA VI، یک شخصیت زن با الهام از شخصیت‌های فیلم بانی و کلاید به این بازی اضافه خواهد شد. جیسون شرایر خبرنگار بلومبرگ مدعی شد که این اطالعات را از طریق منابعی مطمئن دریافت کرده است.

ویدیوهای منتشرشده از گیم‌پلی این بازی در پلتفرم‌های یوتیوب، توییتر، ردیت و دیگر انجمن‌های آنلاین بازی پخش شده است. در یکی از این ویدیوها، یک شخصیت زن به نام لوسیا در حال سرقت از یک رستوران و گروگان‌گیری دیده ‌می‌شود. 

در یک ویدیوی دیگر نیز یک شخیص را در قطار نشان ‌می‌دهد که با گزارش‌های پیشین مرتبط با این بازی مطابقت دارد؛ در این گزارش‌ها آمده بود که بازی در یک نسخه خیالی از میا‌می‌همانند آنچه در بازی GTA: Vice City سال 2020 مشاهده شد، اتفاق ‌می‌افتد.

در ویدیویی دیگر هم مکالمه‌ای در کنار استخر را مشاهده ‌می‌کنیم که شبیه به مکالمات NPC در بازی Red Dead Redemption 2 است. این چنین به نظر ‌می‌رسد که این ویدیوها مربوط به اجرای بازی روی کارت‌های گرافیک RTX 3060 Ti و RTX 3008 هستند. 

اگرچه طبق آخرین شنیده‌ها، حداقل دو سالی تا عرضه GTA VI فاصله داریم، این ویدیوها بیلدهای اولیه و تست برخی از جنبه‌های بازی هستند.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا