استارتاپایران

ازکی‌وام با اعتبار تالی به همه افراد، اعتبار خرد ارائه می‌دهد

ازکی‌وام با همکاری تالی، سرویس جدید خود را در حوزه اعتباردهی خرد در اختیار همه افراد قرار داد. در این مرحله افراد برای خرید اقساطی تا سقف 10 میلیون تومان، با مراجعه به سایت ازکی‌وام می‌توانند از خدمات این سرویس استفاده کنند.

به‌گزارش روابط عمومی ازکی‌وام، یکی از مدرن‌ترین شیوه‌های پرداخت در دنیا «الان بخر، بعدا پرداخت کن» یا BNPL است که با شتاب زیادی در حال پیشی گرفتن از دیگر روش‌ها مانند کارت اعتباری است. در ایران نیز این روش همگام با روند جهانی در حال رشد است.

خرید به روش BNPL تا ۵ میلیون تومان

از دوماه گذشته سرویس اعتبار خرد ازکی‌وام با همکاری تالی، برای کاربران سازمانی فراهم شد و در اولین فاز این اعتبار را به ۲۰۰۰ کاربر سازمانی اعتباری تا سقف ۱۰ میلیون تومان ارائه می‌دهد.

اکنون این روش خرید اعتباری نه‌تنها برای کاربران سازمانی، بلکه برای استفاده عموم افراد امکان‌پذیر شده و آنها می‌توانند در مرحله اول از ۵۰۰ هزار تا ۵ میلیون تومان اعتبار خرید دریافت کنند.

تنوع در خرید از فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام این امکان را برای افراد فراهم می‌کند تا نگران اولویت‌های خود در خرید نباشند. کاربران ازکی‌وام با اعتبار تالی در کنار عدم محدودیت در تعداد خرید از فروشگاه‌های مختلف، مهلت دارند که هزینه خرید خود را تا پنجم ماه بعد پرداخت کنند.

از خرید بلیط سفر تا انجام خدمات پزشکی 

ازکی‌وام با اعتبار تالی به همه افراد، اعتبار خرد ارائه می‌دهد

علاوه‌بر پرداخت ماهانه، تسویه اعتبار مصرف‌شده در ازکی‌وام و اعتبار تالی در چند مرحله و به‌مرور نیز قابل انجام است. در این صورت با پرداخت حداقل ۲۰ درصد از اعتبار مصرف شده بعد از یک‌ماه، افراد مابقی اعتبار را می‌توانند به‌مرور با جریمه دیرکرد ماهانه ۲ درصد بپردازند.

برای خرید اعتباری تالی در ازکی‌وام افراد می‌توانند با اعتبار دریافتی خود از خدماتی مانند چکاپ پزشکی و سلامت بهره‌مند شوند یا خریدهای روزمره خود را مانند خرید بلیط، مد و پوشاک، خواروبار و غیره به‌راحتی انجام دهند. لیست این فروشگاه‌ها در سایت ازکی‌وام قابل مشاهده است و به‌زودی فروشگاه‌های بیشتری برای خرید اعتباری اضافه خواهد شد.

تسویه اعتبار مصرف‌شده با دو روش

 افراد در صورت استفاده از سرویس اعتباری ازکی‌وام تا پنجم ماه بعد فرصت دارند که بدون جریمه دیرکرد پرداخت کنند. همچنین می‌توانند در چند مرحله (پنج‌ماه) با جریمه دیرکرد ماهانه ۲ درصد اعتبار مصرف‌شده خود را به‌مرور پرداخت کنند.

پرداخت هزینه خرید به‌راحتی با مراجعه به ازکی‌وام و پنل کاربری قابل انجام است. در این پنل با ورود به درگاه پرداخت اینترنتی هزینه اعتبار مصرف‌شده در لحظه انجام خواهد شد.

سرویس اعتباری تالی در ازکی‌وام، راهی آسان و سریع برای پرداخت هزینه‌های جاری است. با استفاده از این سرویس، افراد می‌توانند بدون داشتن موجودی تا آخر ماه خرید کنند و هزینه آن را اول ماه بعد پرداخت کنند. کاربران همچنین با تسویه به‌موقع اعتبار مصرف‌شده خود می‌توانند به‌مرور از مزیت خوش‌حسابی در ازکی‌وام جهت افزایش اعتبار خود بهره‌مند شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا