اپلموبایل

انتشار تصاویری از طراحی آیفون ۱۴ قبل از رونمایی

اپل چندی پیش رسما از برگزاری مراسم رونمایی از آیفون ۱۴ در تاریخ ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور) خبر داد و هرچه به این تاریخ نزدیک‌تر می‌شویم، اخبار و شایعات بیشتری پیرامون این مدل‌ها به بیرون درز می‌کند.
در همین رابطه، اخیرا ویدیویی منتسب به آیفون ۱۴ در شبکه اجتماعی ویبو چین منتر شده که از طراحی جدید و البته عجیب این گوشی و همچنین اضافه شدن رنگ‌های جدید حکایت دارد.
اگرچه هنوز صحت این تصاویر مورد تایید قرار نگرفته، اما تا حد زیادی با شایعات و شنیده‌های مرتبط با مشخصات آیفون ۱۴ همخوانی دارد که از جمله این موارد می‌توان به حذف ناچ و استفاده از دو حفره (پانچ هول) اشاره کرد.
همچنین در این افشاگری اعلام شده که اپل امسال، آیفون‌های جدید خود را با رنگ بنفش نیز عرضه خواهد کرد؛ رنگی که با جابجایی گوشی و تغییر زاویه تابش نور، تغیییر خواهد کرد.
کاربری به نام DuanRui که این اطلاعات را در ویبو منتشر کرده، مدعی شد که آیفون ۱۴ علاوه بر رنگ بنفش، در رنگ‌های آبی، گرافیتی و گلد نیز عرضه خواهد شد. همچنین به گفته این افشاگر، طراحی دو حفره‌ای نمایشگر با یک بریدگی دایره‌ای و شبیه به قرص نیز همراه شده که جایگزین ناچ خواهند شد.

تصاویر نشان می‌دهند که ابعاد این حفره‌ها، کمی‌بزرگ‌تر از آنچه تصور می‌شدند، هستند و احتمالا برای دارندگان این مدل‌های آیفون، در ابتدا کمی‌عجیب و نامانوس خواهد بود. با این حال، گفته می‌شود که این طراحی تنها در مدل‌های پرو استفاده می‌شود و مدل‌های استاندارد با همان طراحی قدیمی‌ عرضه خواهند شد.
طی هفته‌ها و ماه‌های اخیر، منابع متعدد خبری گزارش‌هایی را در خصوص مشخصات و طراحی احتمالی آیفون‌های ۲۰۲۲ منتشر کرده‌اند که از جمله این موارد می‌توان به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و قابلیت نمایشگر همیشه روشن (Always-On) در مدل‌های پرو و همچنین استفاده از دوربین سلفی جدید در تمامی‌ مدل‌ها اشاره کرد.
همانطور که اشاره شد، رویداد پیش روی اپل تحت عنوان Fall Out روز هفتم سپتامبر برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود علاوه بر این گوشی‌ها، شاهد رونمایی از اپل واچ سری ۸ نیز باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا