گوناگون

نسخه آزمایشی «MoviePass» با اشتراک ماهانه 10 دلار ‌می‌شود

به نظر می‌رسد که مووی‌پس (MoviePass) در حال نگارش فصل جدیدی از تاریخ پرتلاطم خود است. این شرکت اخیرا از راه‌اندازی نسخه آزمایشی سرویس احیاشده خود در تاریخ ۵ ستامبر (۱۴ شهریور) خبر داد.

بنابر اعلام این شرکت، قیمت‌گذاری با توجه به هر بازار و کشوری که کاربر از آنجا این سرویس را دریافت می‌کند، متفاوت خواهد بود اما این هزینه بین ۱، .۲۰ و ۳۰ دلار در ماه خواهد بود. وب‌سایت اینسایدر که برای اولین بار این خبر را منتشر کرد، مدعی شد که کاربران هر ماه، اعتبارهایی برای تماشای فیلم در سینماها دریافت خواهند کرد و در ابتدا، برنامه‌ای برای عرضه اعتبار نامحدود وجود ندارد.

استیسی اسپایکس، یکی از بنیانگذاران مووی‌پس اوایل سال جاری میلادی عنوان کرد که کاربران می‌توانند اعتبارهای خود را انتقال دهند. با این حال، قرار است جزییات بیشتری در این خصوص، در آینده منتشر شود.

به گفته اسپایکس، سرویس جدید این شرکت مبتنی بر وب۳ خواهد بود و از فناوری ردیابی چشم در اپلیکیشن این شرکت به منظور ارائه پاداش به کاربران در ازای تماشای تبلیغات استفاده خواهد شد.

آنهایی که قصد دارند مووی‌پس را امتحان کنند، می‌توانند در لیست انتظاری که برای مدتی محدود در وب‌سایت این شرکت نمایش داده می‌شود، اضافه شوند. به گفته این شرکت، کاربران محدودی می‌توانند از نسخه بتا استفاده کنند و از ۵ سپتامبر، تست آن آغاز خواهد شد.

مووی‌پس می‌گوید که این سرویس در تمامی‌سالن‌های در ایالات متحده که کارت‌های اعتباری را می‌پذیرند، در دسترس خواهد بود. همچنین این شرکت گفت که با یک چهارم از سینماهای ایالات متحده وارد همکاری برای عرضه این سرویس شده است.

کارت اعتباری جدید مووی‌پس، دیگر قرمز نخواهد بود و به رنگ سیاه خواهد بود و کاربران می‌توانند از آن برای تهیه بلیت از گیشه‌ها استفاده کنند. همچنین امکان رزرو بلیت از طریق اپلیکیشن مووی‌پس نیز برای کاربران فراهم شده است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا