گجتلپ‌تاپموبایل

لزوم خرید تجهیزات دیجیتال از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر مانند لیپک

امروزه پیشرفت تکنولوژی موجب شده زندگی در عصر ارتباطات بسیار پرهیاهو و چالش‌برانگیز باشد، زیرا هر روزه شاهد ابزارها و تکنولوژی‌های جدید و متفاوتی هستیم که ما را ترغیب به خرید می‌کنند. تجهیزات دیجیتال مانند ساعت هوشمند، تبلت، لپ تاپ، تلفن‌های هوشمند، مچ بند هوشمند، پاوربانک؛ مودم و … از جمله این وسایل هستند. با توجه به تنوع بالای این تجهیزات در بازار نیاز است که حتما آن ها را از فروشگاه‌های معتبر مانند دیجی کالا یا فروشگاه کالای دیجیتال لیپک تهیه کنید. در ادامه این موضوع را بیشتر مورد بررسی قرار می دهیم پس تا پایان با ما همراه باشید.

کالای دیجیتال به چه کالایی گفته می‌شود؟

پیش از آنکه به اهمیت و ضرورت خرید کالای دیجیتال بپردازیم بهتراست که معرفی از تجهیزات دیجیتال داشته باشیم. منظور از کالای دیجیتال هر محصولی است که اطلاعات ورودی و خروجی آن به صورت دیجیتال باشد. این محصول می‌تواند یک لپ‌تاپ، گوشی یا یک هدفون باشد. امروزه فروشگاه‌های اینترنتی و پیج‌های اینستاگرامی بسیاری مشغول عرضه تجهیزات دیجیتال هستند اما نمی‌توان به‌تمامی آن‌ها برای خرید تجهیزات دیجیتال از جمله لپ‌تاپ، گوشی، تبلت و…  (که قیمت بالایی دارند) اعتماد نمود. در واقع برای اطمینان از اصل و اورجینال بودن کالا و ارائه قیمت های منصفانه، باید یک فروشگاه و مجموعه معتبر و نام آشنا را انتخاب نمود.

مهم‌ترین مزایای خرید از فروشگاه‌های معتبر

خرید لوازم دیجیتال از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی مانند فروشگاه لیپک دارای مزایای بسیاری است که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • اصل بودن محصول
  • عدم مراجعه حضوری به فروشگاه
  • ثبت سفارش در طی مدت زمانی کوتاه
  • عدم نیاز به حمل کالای خریداری شده
  • صرفه‌جویی در زمان و هزینه
  • اکثر فروشگاه‌های اینترنتی دارای ضمانت تعویض کالا هستند.

ویژگی‌های یک فروشگاه اینترنتی معتبر چیست؟

برای تهیه لوازم دیجیتال مانند خرید گوشی موبایل نیاز است که حتماً به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید، زیرا این کالاها بسیار حساس هستند و غیر اصل و کپی بودن آن‌ها موجب می‌شود که کیفیت و کارایی لازم را نداشته باشند. یک فروشگاه معتبر دارای ویژگی‌های خاصی است که آن را از سایر فروشگاه‌ها متمایز نموده است. از جمله خصوصیات فروشگاه‌های اینترنتی معتبر می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • نماد اعتماد الکترونیکی

وب‌سایت‌هایی که دارای این نماد هستند مورد تأیید وزارت صنعت، معدن و تجارت هستند. نماد اعتماد الکترونیکی یک گواهینامه دیجیتال است که از طرف این وزارت‌خانه صادر می‌گردد. باتوجه‌به اینکه دریافت نماد اعتماد الکترونیکی پروسه‌ای سخت و طولانی است و نیاز به ارائه کامل مدارک و مجوزهای کسب و کار دارد، تمامی وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی دارای این نماد نیستند. ازاین‌رو فروشگاه‌های مجهز به این نماد کاملاً قابل‌اعتماد و معتبر هستند و می‌توانید با اطمینان خاطر از آن‌ها خرید کنید. مهم‌ترین مزیتی که نماد الکترونیکی به همراه دارد این است که در صورت بروز مشکل شما امکان پیگیری و شکایت از فروشگاه مورد نظر را خواهید داشت.

  • همکاری با شرکت پست ایران

فروشگاه‌های اینترنتی که می‌خواهند با اداره پست ایران همکاری داشته باشند باید مدارک کاملی از فروشگاه و مالک آن به پست ارائه نمایند. ازاین‌رو این فروشگاه‌ها که محصولات خود را از طریق پست ایران ارسال می‌کنند قابل‌اعتمادتر هستند. فروشگاه اینترنتی لیپک نیز مستقیماً با شرکت پست همکاری می‌کند و سفارشات در سریع‌ترین زمان به پست تحویل داده می‌شوند.

  • اعتبار و شهرت فروشگاه

در میان تمامی فروشگاه‌ها برخی به جهت سابقه و اعتباری که در طی سالیان فعالیت درخشان خود کسب کرده‌اند شهرت زیادی دارند. این فروشگاه‌ها معمولاً تبلیغات گسترده‌ای دارند و کاملاً شناخته شده هستند. قطعاً چنین فروشگاه‌هایی دارای هدف کلاهبرداری نیستند. حتماً قبل از خرید از هر فروشگاه اینترنتی سوابق آن را بررسی کنید و از واقعی و معتبر بودن شرکت اطمینان حاصل کنید. برای این کار می‌توانید وبسایت شرکت، شبکه‌های اجتماعی، نماد الکترونیکی، حضور بر روی گوگل مپ (و خواندن نظرات کاربران) و … را بررسی کنید.

  • روش تماس با فروشگاه

یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید گوشی موبایل و سایر تجهیزات و لوازم دیجیتال از فروشگاه‌های اینترنتی باید به آن توجه داشته باشید روش تماس با فروشگاه است. معمولاً فروشگاه‌های معتبر به سه طریق با مشتریان خود ارتباط برقرار می‌کنند که شامل تلفن ثابت، تلفن همراه و ایمیل است. فروشگاهی که دارای هر سه مورد باشد نیز قابل اعتماد است، زیرا همیشه در دسترس است و می‌توانید آن را پیگیری نمایید.

  • ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش

ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش نیز می‌تواند نشانی از معتبر بودن فروشگاه است و می‌توانید اطمینان حاصل کنید که این فروشگاه محصولات اصل و اورجینال را عرضه می‌کند. در واقع این مسئله نشان می‌دهند که آن‌ها از تجهیزات و کالاهای دیجیتالی که ارائه می‌کنند و کیفیتی که دارند مطمئن هستند. یکی از مزایایی که خرید از فروشگاه لیپک دارد، ارائه گارنتی‌های معتبر از جمله گارانتی سازگار، گارانتی مهر (که از طرف لیپک ارائه می‌شود) و … اشاره کرد.

برای خرید مودم از فروشگاه لیپک کلیک کنید

معایب خرید از فروشگاه‌های اینترنتی

همان‌طور که اشاره شد تمامی فروشگاه‌های اینترنتی معتبر نیستند، به همین دلیل گاهی اوقات خرید از آن‌ها می‌تواند با رضایت کامل همراه نباشد. در ادامه به برخی از این معایب می‌پردازیم.

  • در بعضی از موارد کالای فیزیکی می‌تواند ایرادهایی که داشته باشد و ممکن است که فروشگاه مسئولیت آن را نپذیرد.
  • تمامی کالاهای دیجیتال را نمی‌توان به‌صورت غیرحضوری و بهتر است که از نزدیک آن را مشاهده و لمس نمایید. به همین دلیل مهم است که مطمئن شوید فروشگاه اینترنتی مورد نظر دارای گارانتی تعویض کالا باشد.
  • از همه مهم‌تر متأسفانه کلاهبرداران زیادی در این فضا مشغول به فعالیت هستند و می‌توانند شما را فریب دهند. ازاین‌رو نباید از هر جایی خرید کنید و باید به دنبال یک فروشگاه معتبر باشید. مجدداً تأکید می‌کنیم که قبل از خرید حتماً اعتبار فروشگاه را بررسی کنید.

خرید تجهیزات دیجیتال

شما می‌توانید تجهیزات دیجیتال مد نظر خود مانند مودم و …  را به‌صورت حضوری یا آنلاین از فروشگاه‌های معتبر و معروف را خریداری نمایید. یکی از فروشگاه‌های معتبری که برای خرید کالای دیجیتال با قیمت مناسب و کیفیت بالا به آن مراجعه کنید فروشگاه لیپک است. برای مشاهده تمامی محصولات دیجیتال این فروشگاه می‌توانید دسته‌بندی‌های آن را بررسی کنید و محصول مد نظر خود را  انتخاب و تهیه کنید. این محصول می‌تواند پاوربانک، کامپیوتر، مچ‌بند، ساعت هوشمند، مودم، گوشی هوشمند و … باشد.

خرید پاوربانک از فروشگاه اینترنتی لیپک

سخن پایانی

در پایان می‌توان گفت که خرید اینترنتی تجهیزات دیجیتال از فروشگاه‌های معتبر می‌تواند سریع‌ترین و آسان‌ترین روش تهیه این محصولات و دسترسی به امکانات نرم‌افزاری دیجیتالی است. لیپک این شرایط را برای شما مهیا نموده است و برای اطلاع از قیمت گوشی موبایل و سایر محصولات آن کافی است به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کنید تا خریدی آسان و لذت بخش را تجربه نمایید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا