گوناگون

پرفروش ترین دوربین های مداربسته موجود در بازار ایران 

همه ما اموال و دارایی های با ارزشی داریم، که ممکن است در خانه، فروشگاه و ساختمان اداری خود نگهداری کنیم. با توجه به روز افزون بودن جرایم، از جمله سرقت و تخریب اموال، لازم است تا از کسب و کار یا منزل خود در مقابل اینگونه جرایم، محافظت کنیم. یکی از بهترین روش های جلوگیری و متوقف کردن مجرمان، استفاده از دوربین های مدار بسته است. این دوربین ها بهترین تجهیزات جهت نظارت و حفظ اموال ما هستند. آن ها قابلیت ضبط با جلوه های صوتی را دارند. نصب دوربین های مدار بسته، باعث ایجاد احساس امنیت و آرامش خاطر در زندگی می شود. اگر شما نیز قصد خرید دوربین مدار بسته را دارید، بهتر است با پرفروش ترین دوربین های مداربسته موجود در بازار ایران، آشنا شوید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید، تا به بررسی بهترین برندهای این دوربین ها و ویژگی های حائز اهمیت آن ها بپردازیم.

معرفی چند برند پرفروش دوربین مدار بسته 

خارج شدن از منزل یا محل کار خود، بدون آگاه بودن به اینکه چه اتفاقاتی ممکن است در غیاب شما رخ دهد و همچنین عدم دسترسی و ردیابی اموال، می‌تواند مضطرب کننده باشد. با خرید و نصب یک دوربین مدار بسته، می‌ توانید مجرمان را از مکان مورد نظر خود دور کرده و در صورتی که اقدام به جنایت کنند، با در اختیار پلیس قرار دادن فیلم دوربین های مدار بسته، می توانید به تسهیل در روند دستگیری مجرمان کمک کنید. بدین شکل، می توانید اموال خود را باز پس بگیرید.

 یکی از ویژگی های مهم در دوربین مداربسته با کیفیت، وضوح بالای تصاویر ضبط شده می باشد. هر چقدر که وضوح و کیفیت این تصویر بالاتر باشد، شناسایی افراد درون فیلم ها راحت تر خواهد بود. نظارت و امنیت شبانه روزی، نیازمند ضبط در شب و کمترین میزان نور می باشد. 

این دوربین ها قابلیت تشخیص حرکت افراد در محدوده نصب دوربین، حتی در تاریکی را دارا هستند. دسترسی به فیلم های این دوربین ها از راه دور و با استفاده از برنامه تلفن هوشمند، یکی دیگر از ویژگی های مهم آن ها می باشد. این ویژگی سبب شده تا به راحتی و بدون هیچ گونه آسیبی، کسب و کار یا منزل خود را کنترل کنید. برای شناخت بهترین برندهای دوربین های مداربسته، از مطالعه ادامه مطلب غافل نشوید.

  • دوربین مداربسته داهوا  

شرکت فناوری داهوا بیش از ۱۳۰۰۰ نماینده فعال در سراسر جهان دارد. تجهیزات امنیتی این شرکت، در بیش از ۱۸۰ کشور و منطقه در آسیا، آمریکا، اروپا، اقیانوسیه و آفریقا مورد استفاده قرار می گیرند. فناوری داهوا، پیشگام در ارائه خدمات اینترنت هوشمند، مبتنی بر نوآوری های تکنولوژیکی در جهان می باشد. رسالت این شرکت، با شعار ایمن تر و هوشمند تر کردن جامعه برای زندگی و تعهد به مشتری و کیفیت ارائه شده، ایجاد امنیت همگانی در جهان است. فناوری داهوا با پشتیبانی شبانه روزی، بهترین خدمات را به مشتریان خود عرضه می دارد. دوربین داهوا با داشتن تکنولوژی های به روز بهترین انتخاب دوربین مداربسته میباشد.

  • فناوری هایک ویژن  

دوربین هایی با وضوح بالا، از ویژگی بارز تولیدات فناوری هایک ویژن است. عرضه کردن محصولاتی با لنزهای قدرتمند، هایک ویژن را تبدیل به یک تولید کننده معتبر کرده است. این شرکت با دارا بودن محصولات و خدمات ارتباطی، ویدیویی و امنیت سایبری، حفظ امنیت شرکت های بزرگ و خانه ها را هدف قرار داده است. از مزایای این شرکت، می توان به طیف گسترده محصولات آن اشاره کرد.

  • سیستم امنیتی بوش 

یکی دیگر از پرفروش ترین دوربین های مداربسته موجود در بازار ایران، برند بوش می باشد. این شرکت با تولید نوآورانه بهترین آیتم های امنیتی، خود را در بازار جهانی به ثبات خوبی رسانده است. از مزایای خرید این دوربین ها، می توان به هزینه های کم برای خرید و نصب، حساسیت بالای دوربین ها و بهترین طراحی اشاره کرد.

  • دوربین مداربسته سونی 

در میان ۱۰ برند برتر دوربین مداربسته، می توان نام آشنای برند سونی را یافت. سونی با داشتن بهترین دوربین های نظارتی، جزو ۱۰ برند اصلی تولید دوربین مداربسته در جهان به حساب می آید. این شرکت تولید کننده دوربین در توکیو ژاپن دارای دفتر مرکزی است. از دیگر لوازم امنیتی شرکت سونی می توان به دوربین های شبکه، نمایشگر ها، تلویزیون های مداربسته، ضبط کننده های ویدیویی، رمزگذارهای شبکه، لوازم جانبی و نرم ‌افزارهای امنیتی اشاره کرد.

از جمله دیگر دوربین های مداربسته پرفروش موجود در بازار ایران، می توان به دوربین های ‏ یونی ویو، AXIS،  Tiandy، Prolux ، TVT و CP Plus اشاره کرد.

پرفروش ترین دوربین های مداربسته موجود در بازار ایران 

بهترین برند دوربین مداربسته

در بالا از بهترین و پرفروش ترین دوربین های مداربسته نام بردیم. نکته جالب این است که بدانید برند دیجی داهوا، دومین شرکت بزرگ جهان در زمینه تولید دوربین های مداربسته و امنیتی می باشد. این شرکت همچنین با پیش‌بینی نیازهای بشر، به خلق فرصت های نوظهور و نوآورانه ای همچون سیستم های ویدیو کنفرانس، پهباد های حرفه ای، ابزارهای ایمنی هوشمند آتش سوزی، هوش مصنوعی ذخیره سازی، ربات ها و فناوری خودرو پرداخته است. این شرکت با تلاش های بی وقفه جهت ایجاد امنیت، ارزش بسیاری برای مشتریان خود قائل است. این شرکت به مفهوم نوآوری برای همه پایبند بوده و همین امر باعث شده تا مجموعه گسترده ای از انواع محصولات مرتبط با امنیت، مانند دوربین های تصویربرداری حرارتی، زنگ هشدار، محصولات حمل و نقل، نمایشگر، دوربین های معمولی، موبایل و کنترل را خلق کند.

فناوری داهوا برای صنایعی همچون دولتی، خرده فروشی، مالی و حمل و نقل، ابزارهای امنیتی بسیاری طراحی کرده است. از مزیت خرید دوربین داهوا از این شرکت، می توان به پشتیبانی مداوم در طول فرآیند خرید، نصب و استفاده از این دوربین ها اشاره کرد. همچنین جالب توجه است بدانید که دوربین های امنیتی داهوا از پرطرفدارترین دوربین های مداربسته در اروپا، به ویژه انگلیس، هستند.همچنین قیمت دوربین داهوا بسیار مقرون به صرفه بوده و با توجه به انواع مختلف و کارایی هرکدارم قیمت ها متغیر میباشد.

پرفروش ترین دوربین های مداربسته موجود در بازار ایران 

جمع بندی 

دوربین های مداربسته امروزه به یکی از ابزارهای اصلی و پرکاربرد در تامین امنیت جان و مال افراد تبدیل شده اند. در بازار امروز، طیف وسیعی از برندها و انواع دوربین های مداربسته وجود دارند، که در بین آن ها، برخی از کیفیت بالاتری برخوردار می باشند. در بالا به معرفی پرفروش ترین دوربین های مداربسته موجود در بازار ایران پرداختیم. به جرات می توان گفت که  بهترین برند تولید دوربین های مداربسته، برند داهوا است. مجموعه ما، یعنی دیجی داهوا، یکی از چندین نمایندگی های معتبر این برند در این ایران است، که محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه ای را عرضه می کند. برای مشاهده محصولات این برند و دریافت مشاوره برای خرید و نصب، می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. شرکت داهوا (Dahua Technology) یکی از پیشروهای جهانی در صنعت دوربین‌های مداربسته و سیستم‌های نظارت است. این شرکت به لحاظ فناوری و کیفیت تولید، دوربین‌هایی ارائه می‌دهد که در مقیاس جهانی به عنوان یکی از برندهای معتبر و موثر در امنیت شناخته شده است. برخی از ویژگی‌های خوب و خفن دوربین‌های داهوا مواردی همچون کیفیت تصویر بالا، تکنولوژی Starlight، امکانات هوشمند، مقاومت در برابر شرایط محیطی، قابلیت ضبط با رزولوشن 4K، تکنولوژی پانارومایی (Panoramic)، قابلیت اتصال به شبکه‌های آنالوگ و دیجیتال، نرم‌افزارهای متقدم مدیریت و پشتیبانی از استانداردهای امنیتی اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا