اینترنتشبکه‌های اجتماعی

این ایموجی‌های جدید به زودی به گوشی‌های هوشمندتان اضافه می‌شوند

همه ساله ایموجی‌های جدیدی به دنیای ما در فضای مجازی وارد می‌شوند و امسال نیز به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی ایموجی، کنسرسیوم یونیکد فهرستی از ایموجی‌های فینالیست را که احتمالا در آینده به گوشی‌های هوشمند کاربران اضافه می‌شوند، منتشر کرده است.
البته این امکان برای کاربران فراهم شده تا با مراجعه به وب‌سایت worldemojiawards، به ایموجی‌های محبوب خود رای دهند، اما مشخص نیست که آیا این آراء، در انتشار فهرست نهایی ایموجی‌ها تاثیری خواهند داشت یا خیر.
با این حال و صرفنظر از دموکراتیک بودن این فرآیند، لیست نهایی ایموجی‌ها در ماه سپتامبر منتشر خواهد شد و لیست کنونی، پیش‌نمایشی از طراحی ایموجی‌های جدید است و این احتمال وجود دارد که در آینده، تغییرات جزیی نیز در آنها اعمال شود.
همانطور که مشاهده می‌کنید، در این تصاویر، یک قلب صورتی رنگ تحت عنوان «ماراکا» به همراه ایموجی‌های دیگری همچون غاز، بال سفیدرنگ، عروس دریایی و… به چشم می‌خورند که می‌توانند گزینه‌های بیشتری را برای ارسال واکنش از طریق این شکلک‌ها، در اختیار کاربران قرار دهند.
بر اساس این گزارش، ایموجی‌های تاییدشده در قالب به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری در اواخر سال ۲۰۲۲ و یا اوایل ۲۰۲۳ برای استفاده عموم دارندگان دستگاه‌های هوشمند عرضه خواهند شد.

منبع
gizmodo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا