ایلان ماسکشبکه‌های اجتماعی

زمان اولیه جلسه استماع شکایت توییتر از ایلان ماسک مشخص شد

علی‌رغم تلاش وکلای ایلان ماسک برای به تعویق انداختن زمان برگزاری اولین جلسه دادگاه مربوط به پرونده شکایت توییتر از ماسک، این دادگاه تا چند روز دیگر برگزار خواهد شد.
رویترز طی گزارشی اعلام کرد که کاتلین مک‌کورمیک، از دادگاه عالی دلاور اولین جلسه رسیدگی به دعوای میان توییتر و ایلان ماسک را در تاریخ ۱۹ ژوئیه (۲۸ تیر) بررسی خواهد کرد. در این جلسه که زمان۹۰ دقیقه‌ای برای آن پیش‌بینی شده، قاضی به بررسی استدلال‌های مربوط به درخواست توییتر برای بررسی این پرونده در ماه سپتامبر می‌پردازد.
مدیران این شبکه اجتماعی چند روز پیش و پس از آنکه ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس از تصمیم خود برای کناره‌گیری از قرارداد ۴۴ میلیارد دلاری توییتر خبر داد، شکایتی را علیه ایلان ماسک تنظیم و تقدیم دادگاه کرد.
ایلان ماسک مدعی است که توییتر اطلاعات درستی را در خصوص میزان ربات‌ها و سایر اکانت‌های جعلی این پلتفرم ارائه نمی‌دهد و از ارائه این جزییات برای رسیدن به توافق مدنظر خودداری می‌کند. توییتر اما این اتهامات را بی‌اساس خوانده و آنها را رد کرده است.
این شرکت اعلام کرد که دسترسی ماسک به تمامی‌اطلاعات پلتفرم خود را فراهم کرده تا بتواند جزییات مربوط به تمامی‌توییت‌ها و اکانت‌های موجود در این شبکه اجتماعی را مشاهده کند.
توییتر اعلام کرده که ماسک با درخواست‌های غیرمنظقی و توهین به این شرکت، مفاد قراردادی را که پیشتر میان طرفین به امضا رسید، زیرپا گذاشته است. اگرچه هنوز سرنوشت این شکایت و جدال میان توییتر و ایلان ماسک مشخص نیست اما اگر دادگاه به نفع توییتر رای صادر کند، ایلان ماسک دو راه بیشتر نخواهد داشت: یا باید این خرید را نهایی کند و یا جریمه یک میلیارد دلاری پا پس کشیدن از این توافق را متقبل شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا