گوناگون

معرفی تجهیزات هتلی رنوس

گروه رنوس یک تامین کننده تجهیزات و ملزومات هتلی است که با سبد متنوعی از کالای خواب هتلی، پوشش کف، حوله هتلی، ملزومات هتلی، مبلمان و ظروف هتلی، در زمینه تجهیز هتل‌ها، مراکز اقامتی، آسایشگاه‌ها و خوابگاه‌ها  فعالیت می‌کند. هدف این مجموعه، تامین نیازهای راه اندازی، روزمره و بهسازی مراکز اقامتی و هتل بدون دغدغه برای مدیران و مسئولان خرید است و قصد دارد تجربه‌ای جدید را با بهینه کردن فرآیندها، در سریعترین زمان ممکن و با هزینه‌های کاهش یافته برای شما ایجاد کند. برای خرید تجهیزات و ملزومات هتلی خود از رنوس کافی است ازشماره تلفن‌های زیر اقدام فرمایید.

لبخند بزن و میزبانی کن

رنوس

سریعترین |  تخصصی‌ترین |  منعطف‌ترین

تامین کننده تجهیزات و ملزومات هتل در ایران

۰۲۱-۶۶۹۰۸۳۵۸

۰۹۱۲-۹۵۳۳۵۴۳

کالای خواب هتلی

منظور از کالای خواب هتلی آن دسته از محصولاتی هستند که در هتل‌ها برای هر مهمان درهتل در اتاق قرار داده شده است. این دسته از کالای خواب هتلی شامل:

  • ملحفه هتلی
  • پارچه هتلی
  • تشک هتلی
  • محافظ تشک
  • تخت باکس هتلی
  • بالش هتلی
  • محافظ بالش
  • تخت باکس هتلی

ما در زمینه کالای خواب هتلی سال‌هاست به صورت تخصصی در حال فعالیت هستیم. سرعت ما در تحویل سفارش‌های کالای خواب بالاترین سرعت است. همچنین امکان سفارشی سازی کالای خواب  شما مانند بسته بندی، سایز و سایر ویژگی‌ها را داریم. دارند. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با کالای خواب هتلی با گروه تجهیزات هتلی رنوس در ارتباط باشید.

تشک هتلی

تشک هتلی یا تشک خوشخواب هتلی که بروی سرویس خواب یا تخت باکس هتلی انداخته می‌شود. تشک‌هایی که در هتل استفاده می‌شود باید به دقت انتخاب شود زیراکه درگیر با سلایق زیاد مهمانان متنوع خود است. همینطور یک هتلدار همیشه توقع دارد که یک محصول به نسبت گران مثل تشک برایش دوام بیاورد (البته این دیدگاه در هتل‌های مدرن لوکس منسوخ شده است). به علاوه قیمت نیز عامل مهمی برای تصمیم گیری برای یک خرید است و خیلی طبیعی است که برندهای زیادی در زمینه تولید و عرضه تشک فعالیت می‌کنند اما همه آنها فقط تشک تولید میکنند و ایده‌ای نسبت به هتل و آنچه نیاز واقعی یک هتل است ندارند. پس وظیفه مسئول خرید است که دنبال محصولی با معیارهای مورد نیاز هتل خودش باشد بگردد. مهمترین کاری که برای نگهداری تشک در هتل باید انجام شود، این است که یا از تخت باکس استفاده شود یا اینکه یک کفی تخت بسیار محکم با رویه یک دست (یک ورق‌ام دی اف ۸ یا ۱۶ میل) در نظر گرفته شود.

محکم بودن زیر تشک باعث بالا رفتن عمر تشک‌های هتلی می‌شود. بعلاوه برای جلوگیری از کثیفی تشک‌ها بر اثر ریختن مایعات و خون و … از محافظ تشک ضد آب استفاده کنید. پشت و رو کردن تشک ماهی یکبار در هتل  باعث حفظ سلامتی تشک در طولانی مدت می‌شود. ا به پشتوانه بیش از ۳۰ سال تجربه در صنعت کالای خواب و تشک، آشنایی با تمام برندها، شناخت کاملا از بهترین مواد اولیه و همکاری با برترین تولیدکنندگان تشک تخت، می‌توانیم بهترین تشک هتلی را به شما پیشنهاد کنیم. این کار را برای بیش از ۵۰ پروژه با موفقیت به پایان رسانده‌ایم. امیدواریم بتوانیم با تکیه بر این تجربه و دانش به شما در یک انتخاب بی‌نقص کمک کنیم. به دلیل اینکه ما میزبان قشرهای مختلفی هستیم لازم است توجه بیشتری به مهمانان خود داشته باشیم. به خصوص در مورد تشک که همه ما حساسیت زیادی روی آن داریم. بعضی‌ها تشک فنری دوست دارند بعضی سفت و طبی بعضی‌ها هم متوسط! به هرحال اینکه مهمان ما چطور یک شب راحت را بگذراند به انتخاب ما بستگی دارد.

از طرف دیگر محدودیت بودجه در هر پروژه‌ای تعریف شده است و همینطور انتظار یک عمر مفید از تشک خریداری شده خودمان را داریم. پس می‌بایست با در کنار هم قرار دادن همه شرایط یک تصمیم خوب بگیریم. ما انواع تشک‌های مناسب هتل را از بهترین برندهای ایران و قیمت ممکن برای شما در یک سبد گردآوری کرده‌ایم تا شما بنابر ملاحظات خودتان بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. اگر سوال یا همفکری نیاز داشته باشید می‌توانید روی ما هم حساب کنید.

بالش هتلی

کالای خواب نقش بسیار مهمی در آرامش هر فردی دارد و استاندارد نبودن آن ممکن است باعث درد در برخی از نواحی بدن شود. بالش یکی از مهم‌ترین اجزای کالای خواب به شمار می‌آید. بالش‌های هتلی دارای ویژگی‌هایی هستند. بالش‌های هتلی نیز یکی از مهم‌ترین کالاهای خواب هتلی به شمار می‌آیند که در راحتی خواب مهمانان هتل تاثیر به سزایی دارد. بالش باید هر دو سال یکبار تعویض شود. بالش محل تجمع باکتری و قارچ‌ها است. بنابراین باید در نظافت و زمان تعویض آن دقت نمود. از جمله مزایای بالش هتلی به موارد زیر اشاره می‌کنیم:

  • انعطاف پذیر و راحتی آنها
  • استاندارد بودن آنها
  •  با کیفیت و قابل شستشو
  • ضدحساسیت و ضد آلرژی
  • رنگ روشن داشته باشند

این بالش‌های نرم، از الیاف داخل ویرجین که الیاف حلاجی شده  و دارای قطر الیاف 0.5 دنیر بوده، می‌باشند. پارچه‌ی آن‌ها با بیشترین تراکم بافت معروف به پارچه‌ی هتلی بوده و دارای کتان ضدآلرژی و ضدحساسیت می‌باشد. این بالش‌ها قابل شستشو با ماشین لباسشویی نیز می‌باشند.

موکت هتلی

به موکت‌هایی که برای به کارگیری در هتل‌ها طراحی می‌شود، موکت هتلی می‌گویند. امروزه موکت‌های هتلی که یکی از تجهیزات هتلی مهم به حساب می‌آید در طرح‌های بسیار متنوعی طراحی و تولید می‌شوند. بخش وسیعی از هتل توسط موکت پوشانده می‌شود. مثلا می‌توان به کف اتاق، لابی، آمفی تئاتر، رستوران، راهرو و حتی راه پله اشاره کرد.

با توجه به این که موکت‌ها دارای تنوع رنگی بسیار بالایی هستند و از طرف دیگر دارای بافت و جنس‌های بسیار متفاوتی هستند به راحتی با عناصر دیگر هتل آمیخته و هماهنگ می‌شوند. از مزایای موکت‌های هتلی به موارد زیر اشاره می‌کنیم:

  • مقاوم و با دوام بودن: هتل یکی از مکان‌های پر تردد به شمار می‌آید. به همین دلیل کف پوش مورد استفاده در آن باید از مقاومت و طول عمر کافی برخوردار باشد. در غیر این صورت موکت‌ها را پس از مدت کوتاهی باید تعویض کرد که از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیست. مقاومت در برابر سایش، ضربه و اجسام سنگین بر اساس میزان تراکم و جنس الیاف مشخص می‌شود.
  • مقاوم در برابر آتش سوزی: هر چند در حال حاضر موکت کاملا نسوز در بازار وجود ندارد اما موکت‌هایی با نام کند سوز وجود دارند که بایددر هتل‌ها مورد استفاده قرار بگیرند. این موکت‌ها در صورت آتش سوزی از گسترش حریق جلوگیری می‌کنند و دود کمتری را تولید می‌کنند. قیمت این موکت‌ها نسبت به انواع موکت هتلی دیگر کمی بیشتر است.
  • سهولت در تمیزی: راه پله، راهرو و اتاق‌های هتل در معرض رفت و آمد زیاد بوده پس باید موکتی برای پوشاندن این بخش‌ها مورد استفاده قرار گیرد که به سادگی تمیز شود. مثلا موکت‌های گل برجسته و یا پرز بلند به هیچ عنوان برای مکان‌های پر رفت و آمد مناسب نیستند، زیرا به راحتی تمیز نمی‌شوند. همچنین باید به دوام آن در برابر شستشو و همچنین ثبات رنگ و کیفیت توجه زیادی شود.
  • رنگ مناسب: یکی از مواردی که در انتخاب موکت هتلی اهمیت است، داشتن رنگ مناسب این موکت‌ها می‌باشد. زیرا انتخاب رنگ موکت هتلی سلیقه‌ای نیست و باید متناسب با دکوراسیون باشد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا