شبکه‌های اجتماعی

قابلیت حذف منشن به توییتر اضافه شد

توییتر به تازگی قابلیت حذف منشن یا همان Unmention را برای کاربران این شبکه اجتماعی فراهم کرد.
توییتر از این قابلیت به عنوان امکانی برای خارج شدن از مکالمات ناخواسته توصیف می‌کند. با استفاده از این ویژگی، کاربر دیگر در توییت‌هایی که منتشر می‌شود، تگ نخواهد شد. همچنین نام کاربری شخص، به صورت خاکستری نمایان می‌شود که نشان می‌دهد وی از گفت‌وگو خارج شده است.
بیش از یک سال است که توییتر در حال کار روی این قابلیت است. این شرکت در تایستان گذشته، این ایده را مطرح و اعلام کرد که هدف از عرضه این قابلیت، جلوگیری از نوعی «توجه ناخواسته» است که می‌تواند به آزار و اذیت کاربران منجر شود.
عرضه آزمایشی این قابلیت نیز در ماه اوریل اغاز شد و در اختیار تعداد محددی از کاربران نسخه وب توییتر قرار گرفت. حال با این به‌روزرسانی، تمامی‌افراد در پلتفرم‌های مختلف می‌توانند خود را از مکالمات حذف منشن کنند.
این قابلیت، ابزار تازه‌ای است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا کنترل بیشتری را روی نحوه تعامل خود با دیگران داشته باشند و خود را از کانون توجهات که می‌تواند به سوءاستفاده دیگر کاربران منجر شود، خارج کنند.
توییتر همچنین قابلیت محدود کردن پاسخ‌ها را نیز به پلتفرم خود اضافه کرده که بر اساس آن، افراد پاسخ دهنده به توییت‌ها محدود خواهند شد. این شرکت همچنین در حال توسعه و تست قابلیتی دیگر به نام Safety Mode است که می‌تواند به صورت خودکار، حساب‌های کاربری دردسرساز در این پلتفرم را حذف کند.

منبع
Engadget

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا