موبایل

ایسوس از گوشی‌های جدید گیمینگ خود رونمایی کرد

هر دو گوشی به پردازنده جدید اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ مجهز شده‌اند.

شرکت ایسوس به تازگی از دو گوشی هوشمند گیمینگ به نام‌های راگ فون ۶ (ROG Phone ۶) و راگ فون ۶ پرو (Rog Phone ۶ Pro) پرده برداشت.  

دو اسمارت‌فونی که با تمرکز روی قابلیت‌هایی به منظور بهبود تجربه گیمینگ کاربران طراحی شده‌اند و از نمایشگرهای ارتقایافته و سخت‌افزار قدرتمندی بهره می‌برند. توان پردازشی هر دو گوشی توسط پردازنده جدید اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ تامین می‌شود که در کنار خود آن، یک حافظه ۵۱۲ گیگابایتی نیز مشاهده می‌شود.  

همچنین هر دو گوشی به نمایشگری با اندازه یکسان ۶.۷۸ اینچی اولد مجهزند و از نرخ رفرش ۱۶۵ هرتز و نرخ تاچ-سمپلینگ ۷۲۰ هرتز بهره می‌برند.  

یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری انرژی مورد نیاز برای روشن ماندن دستگاه را تامین می‌کند و در قسمت پشتی بدنه نیز از یک سیستم دوربین سه‌گانه استفاده شده است. به گفته ایسوس، فون ۶ با قیمت پایه ۹۹ پوند و فون ۶ پرو نیز با قیمت پایه ۱۲۹۹ پوند وارد بازار خواهند شد.  

ایسوس اعلام کرد که فون ۶ در دو رنگ مشکی و سفید و مدل فون ۶ پرو تنها با رنگ سفید عرضه خواهد شد. عمده تفاوت میان این دو مدل، در نمایشگر ثانویه اولد به کاررفته در قسمت پشتی فون ۶ پرو است. همچنین می‌توان در مدل پرو، از حافظه رم بیشتری بهره برد.

راگ فون ۶ (ROG Phone ۶) و راگ فون ۶ پرو (Rog Phone ۶ Pro) ایسوس

طبق گفته ایسوس، حداکثر رم فون ۶ برابر با ۱۶ گیگابایتی است اما این میزان رم در نسخه پرو برابر به ۱۸ گیگابایت نیز قابل ارتقا خواهد بود. این شرکت در طی سال‌های اخیر، تغییرات در گوشی‌های سری راگ فون را به گونه‌ای پیش برده تا علاوه بر اجرای بازی، بتوان از آن به عنون یک گوشی برای انجام کارهای روزمره نیز بهره برد. با این حال، کفه ترازو به سمت ویژگی‌های گیمینگ سنگینی می‌کند.

به گفته ایسوس، در این گوشی‌ها از فناوری خنک‌کننده پردازنده ۳۶۰ درجه استفاده شده و لوله بخار آن نیز به نسبت مدل‌های قبل، ۳۰ درصد بزرگ‌تر شده است. این شرکت حتی قطعه جانبی Aeroactive Coooler نیز که به منظور راحتی استفاده از گوشی در حین اجرای بازی طراحی شده، به‌روزرسانی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا