موبایل

خرید گوشی قسطی با چک بدون ضامن

با بهترین و پرفروش‌ترین برندهای موبایل آشنا شوید 

شرکت‌های مختلفی در نقاط مختلف جهان به طراحی و تولید گوشی موبایل هوشمند می‌پردازند و قیمت گوشی موبایل با توجه به نوع مارک، مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری متفاوت است.

مراجع گوناگونی در پایان هر سال و گاهی در پایان هر سه ماهه آمار فروش گوشی‌های هوشمند را منتشر می‌کنند که می‌توان از طریق آن سهم بازار و میزان فروش هر کمپانی را دانست و آنها را رتبه بندی کرد‌ و از طرفی این آمار به نوعی میزان محبوبیت هر برند در نزد کاربران را نشان می‌دهد. اگر شما هم کنجکاو هستید که بدانید در حال حاضر پرفروش ترین برند گوشی هوشمند متعلق به کدام برند است پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

گوشی موبایل شیائومی

شیائومی یک برند چینی است که مدت زیادی از فعالیت آن نمی‌گذرد ولی در همین زمان کم توانست به یکی از برندهای برتر گوشی هوشمند در جهان تبدیل شود به طوری در حال حاضر رتبه اول پر فروش‌ترین برند گوشی هوشمند در جهان را به خود اختصاص داده است.گوشی‌های شیائومی از سریMi  تا سریRedmi  به خوبی طراحی شده‌اند و در اولین نگاه توجه شما را به راحتی جلب می‌کنند.

گوشی موبایل سامسونگ

سامسونگ یک برند کره‌ای و شناخته شده است و گوشی‌های سامسونگ در بازار ایران از محبوبیت و فروش بسیار خوبی برخوردار هستند. در ماه‌های اخیر برند سامسونگ پس از ۸ سال داشتن جایگاه پرفروش ترین برند گوشی موبایل بالاخره آن را به برند شیائومی تقدیم کرد و در جدول رده بندی در جایگاه دوم قرار گرفت.

کمپانی سامسونگ یکی از غول‌های بزرگ سازنده گوشی هوشمند در جهان است که چندین سال بالاترین رتبه در فروش گوشی‌ها را در اختیار داشت. گوشی‌های سامسونگ به دلیل داشتن طراحی ظاهری زیبا و امکانات عالی، بسیار کاربر پسند هستند و امکانات و قابلیت‌های فراوانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

گوشی موبایل آیفون

برند اپل یک برند آمریکایی است که گوشی‌های هوشمند خود را با نام تجاری آیفون به بازار فروش جهانی عرضه می‌کند. برند اپل هم اکنون در جایگاه سوم فروش گوشی هوشمند در جهان قرار دارد. با توجه به اینکه قیمت موبایلهای آیفون نسبت به قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی موبایل شیائومی، قیمت گوشی موبایل سونی، قیمت گوشی نوکیا و غیره بالاتر است خرید آن را به افرادی توصیه می‌کنند که سبک زندگی مجلل و گران قیمتی دارند.
بنابراین رتبه یک تا سه پرفروش ترین برند‌های گوشی موبایل به ترتیب به سه برند شیائومی، سامسونگ و اپل تعلق دارد و پس از آن برند اوپو (OPPO) و برند ویوو (Vivo) در جایگاه چهارم و پنجم قرار دارند.

توجه داشته باشید که علاوه بر برند سازنده عوامل مختلف دیگری چون جنس بدنه، طراحی ظاهری، میزان حافظه داخلی و خارجی، نوع پردازنده، کیفیت دوربین‌ها و دیگر مشخصات فنی همگی تاثیر مستقیم بر قیمت موبایل دارند که در زمان خرید حتماً باید به این موارد توجه کنید.

خرید گوشی قسطی با چک بدون ضامن

گوشی موبایل اندروید یا آی او اس ؟

ممکن است زمانی که قصد خرید موبایل را دارید بر سر دو راهی اینکه گوشی اندرویدی یا گوشی آیفون بخرید گیر کنید. در حقیقت هر یک از این دو سیستم عامل موبایل دارای نقاط مثبت و منفی هستند که با دانستن آنها بهتر خواهید دانست که کدام برای خرید مناسب‌تر هستند. سیستم عامل آی او اس (ios) به صورت انحصاری توسط اپل طراحی شده است و برای گوشی‌های آیفون است ولی گوشی‌های برندهای مختلفی دارای سیستم عامل اندروید هستند. در ادامه ما گوشی اندرویدی و آیفون را از جهات مختلف مورد مقایسه و بررسی قرار داده‌ایم.

  • قیمت

قیمت گوشی موبایل آیفون نسبت به گوشی‌های اندرویدی بالا است و از طرفی تنوع مدل آن چنان بالا نیست ولی گوشی‌های اندرویدی تنوع بالایی داشته و رنج‌های قیمتی مختلف را در بر می‌گیرند بنابراین از این لحاظ نسبت به گوشی‌های آیفون برتری دارند.

  • بازی‌های و اپلیکشن

در گوشی‌های اندرویدی از طریق گوگل پلی (Google Play) و در گوشی‌های آیفون از طریق اپ استور(App Store) می‌توان برنامه‌ها و بازی‌های گوناگون را دانلود و نصب کرد. برنامه‌های رایگان پلی استور بیشتر از اپ استور است ولی بهترین بازی‌های موبایل همیشه در آپ استور در دسترس بوده‌اند.

  • امنیت

از لحاظ امنیت باید بگوییم که سیستم عامل آی او اس نسبت به سیستم عامل اندروید برتری دارد چرا که برنامه‌های اپ استور جهت تایید شدن باید فرآیندهای دشواری را طی کرده و از فیلتر‌های خاصی عبور کنند و همین موضوع باعث شده تا آی او اس امنیت بیشتری نسبت به سیستم عامل اندروید داشته باشد.

  • شخصی سازی رابط کاربری

یکی از برتری‌های اندروید نسبت بهiOS  این است که سفارشی‌سازی گوشی‌های آن آسان است و کاربر به راحتی می‌تواند در صفحه اصلی طراح دلخواه خود بگذارد و ویجت (Widget) و میانبررا اضافه کنید ولی در iOS مقداری محدودیت دارید. به طور کلی اگر به دنبال ظاهری شخصی سازی شده و منحصر به فرد برای هوم اسکرین خود هستید به سراغ گوشی‌های اندرویدی بروید.

قیمت گوشی موبایل در فروشگاه سل

با توجه به اینکه امروزه گوشی موبایل بخش مهمی از زندگی هر فرد را تشکیل می‌دهد و به یک وسیله ضروری در زندگی‌های امروزی تبدیل شده است بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی و حضوری در زمینه فروش گوشی موبایل فعالیت دارند که تعداد آنها کم نیست و همین مساله یافتن بهترین فروشگاه را سخت می‌کند.

اگر شما هم به دنبال بهترین قیمت گوشی موبایل هستید ما به شما فروشگاه اینترنتی سل را پیشنهاد می‌کنیم. فروشگاه اینترنتی سل یک فروشگاه معتبر و مشتری مدار است که تنوع بالایی از گوشی هوشمند را با تضمین کیفیت به فروش می‌رساند و شما به راحتی می‌توانید گران‌ترین و ارزانترین قیمت گوشی مویابل در برندهای مختلف را همراه با عکس مشاهده و بررسی کنید.

در فروشگاه سل قیمت گوشی آیفون، قیمت موبایل سامسونگ، قیمت موبایل شیائومی و غیره بهترین قیمت بازار است و شما می‌توانید گوشی موبایل دلخواه خود را با قیمتی مناسب‌تر از دیگر مکان‌ها سفارش داده و آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

خرید گوشی قسطی با چک بدون ضامن

فروش اقساطی موبایل از فروشگاه سل

در سال‌های اخیر قیمت گوشی موبایل از برندهای گوناگون چون قیمت گوشی های سامسونگ، قیمت گوشی موبایل شیائومی، قیمت گوشی موبایل آیفون و… نسبت به سال‌های گذشته افزایش پیدا کرده و همین موضوع سبب شده است تا بسیاری از افراد به دلیل مشکلات مالی نتوانند گوشی دلخواه خود را خریداری کنند.

یکی از خدمات با ارزشی که فروشگاه اینترنتی سل به مشتریان خود ارائه می‌دهد این است که امکان خرید اقساطی گوشی موبایل را با بهترین شرایط فراهم کرده است. خرید اقساطی گوشی سامسونگ، خرید اقساطی گوشی شیائومی، خرید اقساطی گوشی اپل و… در فروشگاه اینترنتی سل با روش‌های گوناگونی چون خرید اقساطی گوشی موبایل بدون چک، بدون ضامن، با سفته و غیره امکان پذیر است در نتیجه مشتریان می‌توانند بهترین روش را که متناسب با شرایط‌شان است را انتخاب کنند.
جهت دریافت راهنمایی‌های بیشتر در رابطه با شرایط و نحوه فروش اقساطی گوشی موبایل در فروشگاه سل کافیست با کارشناسان فروش آن تماس بگیرید تا اطلاعات لازم در اختیار شما قرار دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا