شبکه‌های اجتماعی

انتقال چت واتساپ از اندروید به آیفون فراهم شد

آموزش انتقال چت واتساپ از اندروید به آیفون

پس از عرضه قابلیت انتقال تاریخچه چت‌ها از آیفون به اندروید، حال نوبت به انتشار این قابلیت به صورت برعکس و از اندروید به آیفون رسیده است. 

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا (شرکت مادر واتس‌اپ) ساعاتی پیش با انتشار پشتی در فیسبوک، از عرضه این قابلیت خبر داد. قابلیتی که فعلا در حالت آزمایشی عرضه شده و قرار است در آینده نزدیک، به صورت عمومی‌در اختیار تمامی‌کاربران این شبکه اجتماعی محبوب قرار گیرد.

این تغییر جدید می‌تواند یکی از مشکلات قدیمی‌کاربران اپلیکیشن واتس اپ را برطرف کند که همواره از دشواری‌ها و نبود امکان انتقال تاریخچه چت‌ها میان دو پلتفرم محبوب اندروید و آی او اس گله می‌کردند. 

حال با عرضه این امکان، کاربران می‌توانند به راحتی، تاریخچه مکالمات خود را به راحتی از یک دستگاه اندروید به دستگاه مجهز به سیستم عامل آی او اس منتقل کنند. به گفته واتس اپ، این قابلیت جدید تنها روی گوشی‌های جدید آیفون و مدل‌هایی که ریست فکتوری شده‌اند، کار می‌کند و کاربران برای استفاده از می‌ بایست از اپلیکیشن Move to iOS اندروید استفاده کنند. 

برای انتقال، کاربر می‌بایست در مراحل راه‌اندازی آیفون، گزینه Move data from Android را انتخاب و سپس مراحل را در گوشی اندروید دنبال کرد. زمانی که فرآیند راه‌اندازی به طور کامل صورت گرفت، می‌بایست واتس‌اپ را اجرا کرده و با همان شماره موبایل، وارد شد. در اینجا مشاهده خواهید کرد که تاریخچه چت‌های اندروید منتقل شده‌اند.

برای استفاده از این قابلیت و شروع فرآیند انتقال، گوشی‌های اندروید می‌بایست به حداقل اندروید 5 و گوشی‌های آیفون نیز به حداقل آی او اس 15 مجهز باشند. توجه داشته باشید که اگر پیشتر سابقه چت آی او اس را روی دستگاه خود داشته باشید، تاریخچه جدید اندروید روی آن بازنویسی خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا