ارز دیجیتال

ارزش بیت‌کوین به کمتر از ۲۴ هزار دلار رسید

ارزش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال پرطرفدار در ساعات گذشته، سقوط کرد و بدین ترتیب، رشد خفیفی را که این ارزها در هفته گذشته تجربه کردند، از بین رفت.  

در این بین، بیت کوین در اوایل هفته گذشته توانسته بود خود را به مرز ۳۱ هزار دلار برساند اما اکنون به پایین‌ترین ارزش خود در ۱۸ ماه اخبر رسیده است. بر اساس آخرین اطلاعات، ارزش بزرگ‌ترین ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار، در ساعات گذشته با افتی شدیدی مواجه شد که اکنون حدود ۲۳ هزار و ۹۰۰ دلار در سراسر جهان مبادله می‌شود.

در صرافی‌های جهانی همانند کوین‌بیس، کوین‌مارکت‌کپ و بایننس نیز قیمت بیت کوین برابر با ۲۳ هزار و ۹۰۰ دلار عنوان شد. علاوه بر بیت‌کوین که به پایین‌ترین قیمت خود در ماه‌های گذشته رسیده، ارز دیجیتال اتر نیز افت محسوسی را در ارزش خود تجربه کرد.  

این ارز دیجیتال که به عنوان دومین ارز دیجیتال محبوب شناخته می‌شود، مدتی است که در تقلای عبور از مرز ۲۰۰۰ دلار است که در زمان انتشار این خبر، ارزش اتر در صرافی کوین‌بیس برابر با ۱۲۲۷ دلار رسید.

طبق اطلاعات حاصل از CoinGecko، افت اتر در اواخر باعث شده تا ارزش این ارز دیجیتال با کاهشی ۲۵ درصدی به نسبت ارزش آن در هفته گذشته برسد. دیگر ارزهای دیجیتال همانند دوج‌کوین نیز در ساعات گذشته، با افت ارزش خود مواجه شدند به طوری دوج‌کوین به ارزش ۰.۰۷ دلار رسیده که کاهشی ۶.۵۷ درصدی را در ۲۴ ساعت گذشته نشان می‌دهد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا