گوناگون

دانلود فیلم ترسناک

یکی از محبوب‌ترین ژانرها در سینما ژانر وحشت است. از زمان تولد هنر هفتم تا کنون آثار ترسناک متنوع فراوانی ساخته شده‌ اند. فیلم ‌سازان با الگوگیری از اتفاقات روزمره زندگی، داستان‌های تاریخی و اساطیری و ترکیب آن‌ ها با قدرت تخیل خود فیلم ترسناک غیر قابل تصوری ساخته ‌اند، به طور کل اول داستان های ترسناک بودند که در نزد مردمان دنیا پخش شدند و حتی شنیدن این داستان ها برای بعضی از افراد لذت بخش بود، چرا که افراد با شنیدن و خیال کردن خود را در جای آن شخصیت می گذاشت تا بتواند حس و حال آن لحظه را به درستی درک کند، این هنر نویسنده بود که داستان های ترسناک را چطور می نوشت، اما این پایان داستان نبود و امروزه نیز فیلم های ترسناک هنر نویسندگان و کارگردانان فیلم ها هستند که منشا تمامی این داستان ها از همان رمان های وحشت نشأت گرفته است، به طور کلی مردمان دنیا به دنبال دانلود فیلم ترسناک جدید هستند تا داستان های جدیدی از ژانر وحشت ببینند چرا که بعضی از این فیلم ها از روی واقعیت ساخته شده است.

بهترین فیلم و سریال ترسناک کدام است

انتخاب یک فیلم و سریال کاملا بستگی به سلایق شما دارد، چرا که بعضی از افراد تنها به بازیگرانی که در آن فیلم و سریال ایفای نقش کرده اند، توجه می کنند، بعضی از افراد تنها به کارگردان ها توجه دارند و فیلم و سریالی که توسط این کارگردانان ساخته شده اند را تماشا می کنند، اما می توان گفت فروش و نظرات کاربران می توانند روی نظر شما نیز تاثیر گذار باشد لذا در ادامه این مطلب به معرفی چند فیلم ترسناک می پردازیم.

A Tale of Two Sisters

یکی از عجیب ‌ترین و دیوانه‌ وارترین فیلم های ترسناک چند سال اخیر فیلم A Tale of  Two Sisters است. سینمای شرق به لطف عرضه آثار خوش‌ ساختی چون Parastie و Burning  به عنوان یکی از بهترین محافل هنر هفتم در دنیا شناخته می ‌شود. یکی از شلوغ ‌ترین ژانرهای این سینما را می‌ توان ژانر ترسناک دانست. فیلم داستان دو خواهر اثری کره‌ای است. این فیلم روایت‌ گر داستان خانواده ‌ای مرموز و رابطه عجیب آن‌ ها با ارواح است. داستان این اثر به صورت غیر خطی دنبال شده و ممکن است در ابتدا کمی گیج ‌کننده به نظر آید. این فیلم در زمان عرضه خود توانست به پرفروش‌ ترین فیلم ترسناک کره جنوبی تبدیل شود. این اثر بدون شک یکی از بهترین فیلم های ترسناک سینما است، لذا دانلود فیلم A Tale of Two Sisters از محبوبیت بالایی برخوردار است.

The Nun

دانلود فیلم ترسناک

The Nun، یک پیش درآمد و اسپین‌ آف برای The Conjuring 2 است. داستان در ابتدا به سال ۱۹۵۲ میلادی و صومعه سن کارتا روایت می ‌شود. دو راهبه وارد یک تونل می‌ شوند تا یادگارهای مسیح را بیابند. آن دو به محض ورود به تونل توسط یک موجود شیطانی که خود را به شکل راهبه درآورده مورد حمله قرار گرفته و یکی از آن‌ها کشته می‌شود. دیگری نجات یافته و از تونل خارج می ‌شود اما با گذشت مدت کوتاهی خودکشی می ‌کند. در پی این اتفاق، واتیکان پدر برک و خواهر آیرین را به رومانی می فرستد تا درباره ماجرای صومعه سن کارتا تحقیق کرده و پرده از راز آن بردارند.

اولین اسپین‌ آف کانجورینگ در سپتامبر سال ۲۰۱۸ میلادی به اکران درآمد. عملکرد بازیگران و اتمسفر کم‌‎ نقص فیلم زیر سایه ضعف‌های غیرقابل ‌انکار فیلمنامه مانند منطق روایی ضعیف قرار گرفت تا بازخوردهای منفی ‌ای را دریافت کند. The Nun، یکی از ضعیف‌ ترین فیلم‌های مجموعه از لحاظ بازخوردها محسوب می ‌شود. با این حال، بهترین عملکرد را در زمینه تجاری به ثبت رسانده است. این فیلم بیش از ۳۶۰ میلیون دلار فروخت. دمیان بیچر و تایسا فارمیگا از بازیگران مشهور فیلم هستند. تایسا، خواهر کوچکتر ورا فارمیگا است.

The Curse of La Llorona

The Curse of La Llorona که با نام The Curse of the Weeping Woman هم شناخته می ‌شود، درباره زنی به نام آنا تیت-گارسیا است که وظیفه دارد درباره غیبت‌ های مکرر دو پسر تحقیق کند. دو پسر به پاتریسیا آلوارز تعلق داشته و بدون ارائه دلیلی به مدرسه نیامده ‌اند. آنا به خانه آلوارز رفته و در آنجا با مادری مواجه می ‌شود که فرزندان خود را محبوس کرده است. علی ‌رغم هشدارها، آنا دو پسر را به مرکز کودکان می‌ برد تا مدتی را آنجا باشند. با گذشت مدتی، هر دو پسر کشته شده و همین اتفاق، باقی داستان را زمینه ‌چینی می‌کند.

دومین اسپین‌آف کانجورینگ در آوریل سال ۲۰۱۹ روی پرده نقره‌ای رفت و به خاطر تمرکز بیش از حد روی استفاده از جامپ اسکر، بازخوردهای منفی‌ ای را دریافت کرد. بازخوردهای منفی باعث شدند اثر مایکل چاوز نه تنها ضعیف‌ ترین فیلم مجموعه لقب بگیرد، بلکه در مقابل بودجه ۹ میلیون دلاری به فروشی ۱۲۳ میلیون دلاری دست یابد. اگرچه محصول نیو لاین سینما به سوددهی رسید اما ضعیف‌ ترین فیلم کانجورینگ از لحاظ فروش محسوب می ‌شود. در ضمن، لیندا کاردلیانی و ریموند کروز از شناخته ‌شده‌ترین بازیگران فیلم هستند.

The Conjuring: The Devil Made Me Do It

دانلود فیلم ترسناک

The Conjuring: The Devil Made Me Do It، در دهه ۸۰ میلادی جریان دارد. یک افسر پلیس حین گشت ‌زنی ناگهان با پسری نونهال مواجه می ‌شود که غرق در خون است. پس از بررسی ‌های بیشتر، مشخص می‌ شود پسر نونهال مرتکب قتلی وحشتناک شده است. او ادعا می ‌کند قتل را تحت کنترل یک شیطان انجام داد. در چنین شرایطی، اد و لورین وارن وارد ماجرا شده و سعی می‌کنند به افراد مرتبط با پرونده ثابت کنند همان‌ طور که وجود خدا و تاثیرش بر زندگی را پذیرفته‌ اند، باید به حضور و تاثیر شیطان هم اعتقاد داشته باشند.

قسمت‌ های پیشین کانجورینگ در خانه ‌هایی که نفرین شده رخ می ‌دهند. سازندگان به منظور ایجاد تنوع تصمیم گرفتند سوژه متفاوتی را برای قسمت سوم انتخاب کنند که نتیجه، یکی از پرونده‌های قتل دهه ۸۰ میلادی بود؛ پرونده ‌ای واقعی که جنجال بسیاری در زمان خود به وجود آورد زیرا اولین پرونده در تاریخ ایالات متحده آمریکا است که متهم تلاش می‌کند اقدامش را به واسطه شیطان توجیه کند. پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا بار دیگر به عنوان کارشناس‌های فراطبیعی حاضر شده ‌اند، همچنین به علت بازخورد بالای این فیلم مردمان دنیا به دنبال دانلود فیلم ۲۰۲۲ هستند تا جدیدترین فیلم های ژانرهای ترسناک را تماشا کنند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا