تکنولوژیلپ‌تاپ

لپ‌تاپ جان‌سخت پاناسونیک Toughbook ۴۰ با قیمت ۴۹۰۰ دلار معرفی شد

شرکت پاناسونیک به تازگی از یک لپ‌تاپ جدید و البته جان‌سخت تحت عنوان Toughbook ۴۰ پرده برداشت.

محصولی که می‌تواند برای استفاده در فضاهای باز و محیط‌های کاری که هرلحظه امکان وارد شدن ضربه و آسیب به لپ‌تاپ وجود دارد، گزینه بسیار مناسبی باشد. این لپ‌تاپ از استاندارد IP66 بهره می‌برد که مقاومت بدنه را در برابر ضربات مختلف و سقوط از ارتفاع ۶ فوتی (۱.۸ متری) تضمین می‌کند.

پاناسونیک Toughbook ۴۰ همچنین از بدنه‌ای با ضخامت ۵۳.۳ میلیمتری و وزن ۳.۳۵ کیلوگرمی‌بهره می‌برد و به لطف طراحی دو در یک و ماژولار می‌توان از آن به عنوان یک تبلت در محیط‌های کاری مختلف استفاده کرد.

به گفته پاناسونیک، این لپ‌تاپ به نسخه‌ای از ویندوز تحت عنوان Widows ۱۱ Secured-core مجهز شده که با قابلیت‌های امنیتی پیشرفته برای جلوگیری از نفوذ و هک همراه شده است.

در دل این پوسته سخت، از پردازنده نسل یازده‌می Core i۵ یا Core i۷ vPro به همراه رم ۱ گیگابایتی قابلت ارتقا تا ۶۴ گیگابایت و حافظه ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی با امکان ارتقا تا ۲ ترابایت استفاده شده است.

به گفته پاناسونیک، یک کارت گرافیکی اضافی AMD نیز در آینده برای خریداران این لپ‎‌تاپ عرضه خواهد شد. با این حال، در زمان عرضه، کاربران می‌توانند از میان مدل‌های Iris Xr iGPU و یا مدل UHD، یکی را انتخاب کنند.

از دیگر مشخصات Toughbook ۴۰ می‌توان به نمایشگر ۱۴ اینچی تمام‌لمسی با رزولوشن فول اچ‌دی اشاره کرد که این نمایشگر از قابلیت شناسایی خودکار برای ورودی‌های مختلف همانند خودکار، انگشت، دستکش و انگشت خیس برخوردار است.

حداکثر روشنایی نمایشگر این لپ‌تاپ نیز برابر با ۱۲۰۰ نیت عنوان شده که به لطف این امکان، کاربر می‌تواند به راحتی و حتی زیر نور مستقیم خورشید با آن کار کند. طبق آنچه پاناسونیک اعلام کرده، باتری، رم، حافظه ذخیره‌سازی و کیبورد این محصول قابل تعویض است.

در خصوص عملکرد باتری نیز باید گفت که طبق اطلاعات منتشر شده، Toughbook ۴۰ می‌تواند با یک بار شارژ تا ۳۶ ساعت روش بماند. این محصول همچنین از مودم‌های ۴G و ۵G، بلوتوث ۵.۱ و وای‌فای ۶ پشتیبانی می‌کند.

پاناسونیک Toughbook ۴۰

روی بدنه دستگاه نیز یک درکاه تاندربولت ۴، دو درگاه USB-A، یک درگاه میکرو USB، یک درگاه HDMI، یک درگاه اترنت و یک ورودی هدفون تعبیه شده است. در قسمت بالایی نمایشگر هم یک وبکم ۵ مگاپیکسلی فول اچ‌دی جای گرفته که در کنار چهار میکروفون و دو اسپیکر می‌توانند برای برقراری ارتباط‌های تصویری و تماشای انواع محتوا به کار آیند.

پاناسونیک اعلام کرد علاقه‌مندان می‌توانند مدل پایه Toughbook ۴۰ را با قیمت ۴۸۹۹ دلار خریداری کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا