پوشیدنی هوشمندگوگل

ساعت هوشمند گوگل «پیکسل واچ» رونمایی شد

پس از هفته‌ها انتظار و انتشار شایعات متعد، بالاخره گوگل از نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود تحت عنوان پیکسل واچ رونمایی کرد.

محصولی که اگرچه تا قبل از معرفی، اطلاعات بسیاری کمی‌از آن به بیرون درز کرده بود، اما تغییر محسوسی را در طراحی آن به نسبت دیگر محصولات نمی‌بینیم و طبق گفته گوگل، در فصل پاییز و به همراه گوشی پیکسل ۷ وارد بازار خواهد شد.

مطابق با انتظارات، پیکسل واچ از طراحی دایره‌ی، دکمه کناری بدنه و کراون لمسی بهره می‌برد و گوگل اعلام کرد که در ساخت آن، از فلز بازیافتی استفاده شده است. بندهای این ساعت قابل تعویض بوده و از پلتفرم ارتقایافته Wear OS3 بهره می‌برد که به رابط کاربری به‌روز با نوتیفیکیشن‌های هوشمند مجهز شده است.

در دیگر قابلیت‌های نرم افزاری می‌توان به برخورداری پیکسل واچ از اپلیکیشن‌های گوگل به همراه سازگاری با فیت‌بیت اشاره کرد. این یعنی، کاربر می‌تواند از اپلیکیشن‌هایی همچون گوگل مپس و اسیستنت به همراه گوگل والت و گوگل هوم در این ساعت استفاده کند.

یکی دیگر از امکانات این سیستم عامل، ویژگی Emergency SOS است که نمونه آن را پیشتر در دیگر ساعت‌های هوشمند دیده‌ایم. با این قابلیت، می‌توان در مواقع اضطراری و در معرض خطر، با یک دوست و یا عضوی از خانواده تماس برقرار کرد.

ساعت هوشمند گوگل «پیکسل واچ» رونمایی شد

سازگاری با فیت‌بیت، یکی دیگر از ویژگی‌های بارز از همکاری میان این دو شرکت پس از خرید فیت‌بیت با قراردادی به ارز ۲.۱ میلیارد دلار است. یکی از نتایج این همکاری، ارائه قابلیت همگام‌سازی اطلاعات با اکانت فیت‌بیت است و کاربر می‌تواند این اطلاعات را در اپلیکیشن فیت‌بیت و وب مشاهده کنند. همچنین، پیکسل واچ از جدیدترین الگوریتم‌های سلامتی و تندرستی فیت‌بیت نیز بهره خواهد برد.

گوگل درباره حریم خصوصی نیز عنوان کرد که تمامی‌اطلاعات کاربران به صورت خصوصی حفظ خواهد شد و این یعنی، هرگونه اطلاعات مربوط به سلامتی گردآوری شده در پیکسل واچ، به صورت امن به مجموعه اطلاعاتی کاربران در فیت‌بیت اضافه خواهد شد.

گوگل هنوز اطلاعات دقیقی را برای قیمت پیکسل واچ اعلام نکرد و صرفا به این جمله بسنده کرد که این ساعت با قیمتی مشابه با ساعت‌های پیشرفته و حرفه‌ای عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا