بازیمایکروسافت

همه چیز درمورد گیفت‌کارت ایکس‌باکس و امکانات جذاب آن

مایکروسافت (microsoft) که یکی از قدرتمندترین و بزرگترین کمپانی‌های موفق در جهان به شمار می‌رود، در حوزه تجارت الکترونیک، خدمات و محصولات متنوع و زیادی ارائه کرده است. مایکروسافت در سال ۲۰۰۱ سرویس ایکس باکس (Xbox) را که یکی از محبوب‌ترین برندهای بازی‌های کامپیوتری در سراسر جهان است، راه‌اندازی کرد. این برند در گام‌های نخست فعالیت خود، در حوزه‌ی تولید کنسول‌های بازی فعال بوده و در حین روند رشد خود، به مرور محصولات متنوع و حرفه‌ای‌تری همچون بازی‌های کامپیوتری، انواع گیف کارت ایکس باکس، ایکس باکس لایو و ایکس باکس گیمز را نیز به بازار عرضه داشت. قدرت و جذابیت محصولات گیم مایکروسافت را می‌توان از این نکته دانست که این برند، تاکنون توانسته است ۵ نسل از بهترین کنسول‌های بازی موفق را به دنیای پرطرفدار بازی‌های کامپیوتری ارائه کرده و در مقابلِ رقیب‌های قدرتمندی همچون کمپانی سونی، طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند.

کارت هدیه یا گیفت‌کارت یکی از پرطرفدارترین امکاناتی است که کمپانی مایکروسافت در کنار عرضه محصولاتش در سراسر دنیا، ارائه آن را در نظر گرفته تا به نحوی تمامی کاربران و مشتریان آن به‌راحتی و بدون نیاز به استفاده از کارت‎‌های اعتباری ارزی و بین‌المللی بتوانند از سایر محصولات، خدمات و بطورکلی سرویس‌ها و محتوای این کمپانی استفاده کنند. اگر شما نیز از کاربران مایکروسافت و به‌ویژه از طرفداران بازی‌های کامپیوتری و کنسول ایکس باکس هستید، قطعا می‌دانید که گیفت کارت چیست و چه مزایا و امکاناتی را برای شما به دنبال دارد!

کاربرد و مزایای گیفت کارت ایکس باکس
کاربرد و مزایای گیفت کارت ایکس باکس

در حقیقت به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین مزایای خرید گیفت کارت ایکس باکس می‌توان به این نکته اشاره‌داشت که با خرید گیفت کارت Xbox، تمامی کاربران بدون نیاز به داشتن کارت‌های اعتباری بین‌المللی همچون ویزاکارت و مسترکارت، به میزان اعتبار گیفت‌کارت خریداری شده، می‌توانند اکانت مایکروسافت خود را شارژ کرده و از فروشگاه ایکس باکس به تمامی محصولات آن از جمله جدیدترین بازی‌ها و آپدیت‌ها دسترسی داشته‌باشند. برای این کار تنها کافیست کد ۱۲ رقمی گیفت کارت Xbox را در حساب مایکروسافت خود ریدیم کرده و پس از شارژ حساب، خرید خود را از فروشگاه مایکروسافت انجام دهید.

از آنجایی‌که تمامی گیمرها برای استفاده از آخرین بازی‌ها و امکانات Xbox، احتیاج به شارژ اکانت مایکروسافت و پرداخت‌های درون برنامه‌ای خواهند داشت، گیفت کارت ایکس باکس یک هدیه جذاب و فوق‌العاده برای آن‌ها خواهد بود.

کاربرد و مزایای جذاب گیفت کارت ایکس باکس

همانطور که در قسمت پیشین بدان اشاره شد، با خرید گیفت کارت می‌توانید از کلیه خدمات، امکانات و جدیدترین محصولات کمپانی مایکروسافت استفاده کنید. بطورکلی از جمله مزایای خرید گیفت کارت ایکس باکس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید اعتبار بازی‌ها
  • خرید گلد بازی‌ها
  • معامله با گلد (طلا)
  • دسترسی به بخش خرید و ویژه‌ها
  • دسترسی به بخش EA (شرکت Electronic Arts)
  • پیش خرید / Pre Order بازی‌های ایکس باکس
  • دسترسی و خرید موزیک، فیلم و غیره

همچنین در نظر داشته باشید که تمامی کاربردها و مزایای گیفت‌کارت ایکس باکس و گیفت‌کارت مایکروسافت مشترک می‌باشد؛ این بدین معناست که شما با خرید گیفت کارت ایکس باکس می‌توانید از کلیه مزایا و امکانات مایکروسافت نیز بهره‌مند شوید؛ و درمقابل با خرید گیفت کارت مایکروسافت می‌توانید با مراجعه به سایت ایکس باکس از تمامی مزایا و محصولات این شرکت استفاده کنید.

قبل از خرید گیفت کارت ایکس باکس به این نکات توجه کنید:

خرید گیفت کارت ایکس باکس
خرید گیفت کارت ایکس باکس

برای خرید اشتراک Gold ایکس‌باکس یا هرگونه اشتراک دیگر نمی‌توان از گیفت کارت ایکس باکس استفاده کرد.

شما نمی‌توانید توسط گیفت کارت ایکس باکس خرید از Marketplace ایکس‌باکس ۳۶۰ یا محتوای Xbox ۳۶۰ از طریق دستگاه Xbox One با استفاده از گیفت کارت Xbox امکان‌پذیر نمی‌باشد.

اگر که گیفت کارت‌های Xbox در یک کشوری که مطابق با آنچه در حساب کاربری افراد درج‌شده است نباشد، فعال شوند، اعتبار آنها قابل استفاده نخواهد بود.

دقت داشته باشید که اعتبار اکانت مایکروسافت شما قابل تبدیل نبوده و صرفا برای استفاده از امکانات و سرویس‌های مایکروسافت و ایکس باکس کاربرد دارند.

تمامی گیفت کارت‌های ایکس باکس تاریخ انقضا نداشته و در مدت زمان دلخواه برای کاربر قابل استفاده می‌باشند.

خرید گیفت کارتXbox، نه تنها دسترسی شما را به XBOX Store که برای کنسول‌های XBOX ۳۶۰ و xbox one طراحی شده است باز می‌کند، بلکه با استفاده از شارژ اکانت مایکروسافت خود نیز به‌راحتی می‌توانید از Windows Store روی پلتفرم‌های مختلف همچون کامپیوتر یا Windows Phone خود استفاده نمایید (این مورد به صورت بالعکس نیز امکان‌پذیر است).

استفاده از اعتبار و شارژ اکانت مایکروسافت برای خرید محصولات فیزیکی از طریق فروشگاه‌های آنلاین امکان پذیر نمی‌باشد.

گیفت کارت ایکس باکس را از کجا بخریم؟

به دلیل تحریم‌های اعمال شده علیه کشور ایران، امکان خرید حضوری انواع گیفت کارت وجود ندارد. در این بین شرکت ایرانیکارت به‌عنوان یک واسط معتبر، خرید انواع گیفت‌کارت را برای کاربران ایرانی خود مقدور ساخته است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره خرید گیفت کارت ایکس باکس با اعتبارهای متنوع می‌توانید با کارشناسان و پشتیبان‌های ایرانیکارت به شماره ۰۲۱۹۱۰۹۱۰۰۰ تماس گرفته و یا از طریق سایت رسمی ایرانیکارت اقدام کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا