گوناگون

طراحی وب سایت و رشد چشمگیر درآمد

طراحی وب سایت در دنیای امروز امری ضروری جهت بالا بردن میزان موفقیت و رشد چشم گیر درآمد است. امروزه فضای اینترنتی بیش از گذشته مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته و از محبوبیت بالایی برخوردار است. اگر شما نتوانید در فضای مجازی و اینترنت فعالیت مناسبی را داشته باشید. می‌توان گفت این مسئله به شدت برای کسب و کار و شغل شما زیان بار خواهد بود.

به همین علت طراحی وب سایت برای افراد و کسب و کارهای مختلف بسیار مهم است. به دلیل ضرورت طراحی وب سایت برای هر کسب و کار قصد داریم تا شما را با ویژگی‌های یک وب سایت حرفه‌ای و چگونگی طراحی وب سایت فروشگاهی و شرکتی آشنا کنیم. در ادامه همراه ما باشید.

طراحی وب سایت حرفه‌ای چه ویژگی و مزیت‌هایی دارد؟

طراحی وب سایت حرفه ای
طراحی وب سایت حرفه ای

ویژگی‌هایی در طراحی وب سایت حرفه‌ای وجود دارد که باعث پیشرفت شما در هر کسب و کاری که دارید می‌شود. این مزایا باعث دیده شدن وب سایت شما و درنتیجه رشد درآمدتان می‌شود.

برای این که طراحی وب سایت مناسب و حرفه‌ای را داشته باشیم لازم است برخی موارد در حین طراحی رعایت شود. چرا که رعایت این موارد می‌توانید باعث موفقیت سایت و جذب مخاطبان بیش‌تر شود.

طراحی وب سایت ریسپانسیو

در طراحی وب سایت باید حالت ریسپانسیو رعایت شده باشد. یکی دیگر از معیارهای اصلی سنجش طراحی وب سایت تخصصی پشتیبانی از حالت واکنش گرا و یا همان ریسپانسیو است. ریسپانسیو یعنی همه افراد بتوانند با وسیله‌های الکترونیکی مختلف مانند:

  • کامپیوتر
  • تبلت
  • تلفن همراه
  • و غیره سایت شما را بدون اختلال و یا تغییر اندازه به خوبی مشاهده کنند.
طراحی وب سایت ریسپانسیو
طراحی وب سایت ریسپانسیو

طراحی سایت به صورت داینامیک یا پویا

طراحی وب سایت داینامیک به این معنی است که قسمت‌های مختلف سایت شما به همدیگر متصل است. برای مثال: زمانی که یک مقاله جدید در وبلاگ سایت شما منتشر می‌شود مقاله ذکر شده در صفحه اصلی نیز نشان داده می‌شود.

یکی از مفاهیم اولیه طراحی سایت این است که سایت خود را به صورت داینامیک طراحی می‌کنید یا به صورت استاتیک. در طراحی داینامیک می‌توانید سایت خود را راحت‌تر توسعه دهید. اما اگر سایت شما دارای طراحی استاتیک باشد نمی‌توانید به راحتی امکانات و ویژگی‌های جدید را به آن اضافه کنید. پس یکی دیگر از معیارهای سنجش طراحی سایت حرفه‌ای طراحی آن به صورت داینامیک یا پویا است.

طراحی وب سایت با ظاهر گرافیکی جذاب

در طراحی وب سایت ظاهر گرافیکی سایت اهمیت خاص خود را دارد. در جذب یا عدم جذب کاربران در نگاه اول تاثیر گذار خواهد بود. چرا که ظاهر سایت اولین موردی است که هر کاربر در سایت شما با آن مواجه می‌شود و باعث ماندگاری یا رفتن آن از سایت شما می‌شود. به همین دلیل حتما ظاهر وب سایت باید بسته به موضوع و اهداف شما طراحی شود. چرا که در اکثر موارد کاربران جذب ظاهر سایت می‌شوند. اما اگر در همان مرحله اول کاربر مورد نظر را از دست دهید هیچ موقع نمی‌توانید موفق به جذب آن‌ها به عنوان مخاطب دائمی شوید.

ظاهر سایت در دنیای طراحی وب با اسم user interface یا UI نیز شناخته می‌شود. یکی از عوامل سنجش سایت تخصصی ظاهر گرافیکی جذاب و کاربر پسند آن می‌باشد چرا که ظاهر سایت در حقیقت همان ویترین سایت شماست و باعث جذب کاربرهای ورودی خواهد شد.

سرعت بالای بارگذاری صفحات سایت

کاربران اینترنتی همیشه دلشان می‌خواهد در سریع‌ترین زمان ممکن به مطالب و اهداف خود برسند. اگر کاربر با کلیک بر روی مطالب و صفحات شما معطل شود سایت شما را ترک می‌کنند تا از سایت‌های دیگری استفاده کنند.

این مسئله نه تنها باعث کم شدن مخاطبان سایت شما می‌شود. بلکه رتبه گوگل شما را نیز به علت ماندن کم کاربران در سایت نیز پایین‌تر می‌آورد. پس یکی از معیارهای اصلی سنجش سایت حرفه‌ای سرعت بالای بارگذاری صفحات سایت می‌باشد.

کدنویسی حرفه‌ای در طراحی وب سایت

آخرین موردی که در این زمینه قصد داریم به آن بپردازیم کدنویسی حرفه‌ای در هنگام طراحی وب سایت است. یکی از مهم‌ترین موارد در طراحی وب سایت تخصصی می‌باشد. هرچه قدر کدنویسی سایت بهتر، تخصصی‌تر و به اصطلاح تمیز‌تر انجام شود، توسعه و استفاده از آن نیز راحت‌تر خواهد بود و با خطاهای کم‌تری در آینده مواجه خواهید شد.

همچنین کدنویسی تخصصی و مناسب باعث بالا رفتن رتبه سایت در گوگل می‌شود. البته رعایت این مسئله فقط از دست برنامه نویسان حرفه‌ای سایت برمی آید و اگر خودتان در این زمینه تخصصی ندارید حتما از یک شرکت حرفه‌ای و برنامه نویسان با تجربه کمک بگیرید.

طراحی فروشگاه اینترنتی اولین قدم جهت گسترش کسب و کار

طراحی فروشگاه اینترنتی
طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی شما را به سمت گسترش کسب و کار و افزایش درآمدتان پیش می‌برد. اگر شما یک فروشگاه دارید و می‌خواهید محصولات خود را به صورت آنلاین در اختیار مشتریان خود قرار بدهید به یک وب سایت فروشگاهی (آنلاین شاپ) نیاز دارید.

در هنگام طراحی فروشگاه اینترنتی رعایت برخی نکات الزامی است. تا در انتها یک سایت فروشگاهی کاملا حرفه‌ای و جذاب داشته باشیم که در جهت پیشرفت کسب و کار به شما کمک کند. شرکت طراحی سایت وب پردازان جهت آشنایی بیشتر شما با اهمیت این موضوع، در ادامه این مقاله به مهم‌ترین نکاتی که باید در حین طراحی فروشگاه اینترنتی رعایت شود اشاره نموده است.

استفاده از تصاویر با کیفیت در طراحی فروشگاه اینترنتی

داشتن محتوای اختصاصی در موفقیت یک وب سایت فروشگاهی تاثیر بسیار بالایی دارد. علاوه بر محتوا وجود تصاویر با کیفیت تاثیر به سزایی در موفقیت وب سایت خواهد داشت. چرا که در اصل تصاویر نیز جزو محتوای تصویری محسوب می‌شوند و مانند محتوای متنی جزو محتوای کلی یک وب سایت محسوب می‌شوند.

در سایت‌های فروشگاهی تصاویر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. هر محصول یا کالایی که در سایت برای فروش قرار می‌گیرد باید دارای یک یا چند تصویر با کیفیت باشد که کاربران بتوانند با محصولی که قرار است خریداری کنند به خوبی آشنا شوند. نبود تصویر یا استفاده از تصاویر بی‌کیفیت در طراحی فروشگاه اینترنتی تاثیر منفی و زیان باری را بر روی موفقیت سایت، میزان فروش و اعتماد مشتری می‌گذارد.

معرفی بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

شرکت طراحی سایت وب پردازان بیش از ۱۵ سال است که در زمینه طراحی وب سایت برای تمامی کسب و کارها جزو شرکت‌های پیشرو و با تجربه می‌باشد. این مجموعه با در اختیار داشتن تیم‌های تخصصی طراحی وب سایت و با بهره گیری از متدهای پیشرفته اقدام به ساخت انواع فروشگاه اینترنتی، طراحی سایت شرکتی، خبری و… با ظاهری شکیل و باب میل مشتری می‌نماید.

شرکت طراحی سایت وب پردازان تهران دارای کادری حرفه‌ای و با تجربه است. مهندسان طراح و مهندسین سایبری خلاقیت و امنیت سایت شما را تضمین می‌نمایند. سایت‌های طراحی شده توسط شرکت وب پردازان تهران از حالت ریسپانسیو و واکنش گرا پشتیبانی می‌کند و در عین حال قیمت مناسب و اقتصادی دارد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا