دیجی‌کالا

رونمایی دیجی‌کالا از پلتفرم «مگنت»

در این پلتفرم کاربران تجربیات مرتبط با انتخاب و خرید کالاها را به اشتراک می‌گذارند.

دیجی کالا از پلتفرم بررسی و انتخاب کالای خود تحت عنوان «مگنت» رونمایی کرد. در این پلتفرم کاربران فروشگاه دیجی‌کالا می‌توانند با به اشتراک گذاشتن تجربیات مرتبط با انتخاب و خرید کالاهای مختلف، با یکدیگر تعامل داشته باشند و از یکدیگر ایده بگیرند. طبق اعلام دیجی‌کالا٬ پلتفرم مگنت از همین حالا در دسترس کاربران قرار گرفته و از طریق اپلیکیشن دیجی‌کالا می‌توان از آن استفاده کرد.

دیجی‌کالا در خصوص ایده این پلتفرم عنوان می‌کند: مگنت می‌تواند نسل بعدی فعالیت‌های محتوایی دیجی‌کالا باشد؛ پلتفرمی که کاربران می‌توانند نظرات و تجربیات خود را در رابطه با انتخاب و خرید کالاهای مختلف بصورت مستقیم و بدون واسطه در صفحه اختصاصی خود با دوستان و سایر کاربران دیجی‌کالا به اشتراک بگذارند و از تجربیات دیگران هم استفاده کرده و ایده بگیرند. همچنین این فضا بستر مناسبی است برای تولیدکنندگان محتوا و کارشناسان حرفه‌ای تا نقدها و بررسی‌های تخصصی خود در رابطه با کالاهای مختلف را منتشر کرده و در اختیار کاربران میلیونی دیجی‌کالا قرار دهند.

هم‌اکنون تمامی کاربران دیجی‌کالا به پلتفرم مگنت دسترسی دارند و کافی‌است اپلیکیشن دیجی‌کالا را به جدیدترین نسخه ارتقا دهند و با حساب کاربری دیجی‌کالا، پروفایل شخصی مگنت خود را بسازند و با دیگر کاربران ارتباطی مبتنی بر کالا برقرار کنند. مگنت فقط برای کاربران دیجی‌کالا قابل استفاده بوده و به آن‌ها کمک می‌کند تا خریدی آگاهانه‌تر از همیشه داشته باشند.

اطلاعات بیشتر در خصوص پلتفرم مگنت از این لینک امکان‌پذیر است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا